Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival topic 4

Het Concert & Festival topic 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 jan 2016 - 10:32:
We are those kids. The ones that travel hundreds of miles to spend a night with our favourite band. The kids that wait outside the venues for hours in the most extreme weather conditions, just to spend a night being pushed up against a metal bar, and we will literally fight to stay in place. We are the kids that will defend their music to fucking death, and feel like proud parents when we see our favourite musicians getting old and breaking through. Yeah, we are those ones. And we fucking love it.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 juli 2017 - 10:04:
Nja, als jet bedrijf legit is, zal ik me denk ik niet al te veel zorgen maken. En anders doe je het voortaan via ticketswap ofzo, die is sowieso betrouwbaar.

Ik ben me een beetje aan het voorbereiden voor de oorlog die morgen weer uitbreekt, want ik moet en zal kaartjes bemachtigen voor Ed Sheeran in de Arena. Ik moet hem een keer live zien, is toch wel een bucketlist dingetje

Oh jaaaa ik heb ook kaartjes voor All Time Low kunnen krijgen dus die ga ik live zien in de HMH _

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 juli 2017 - 11:27:
IK HEB TICKETS VOOR ED KSNWNSJWJNSJWKSNDKOSOSOWK

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 juli 2017 - 23:20:
Nu een jaartje wachten haha! Vet leuk, tho. Ik had geen centjes over, helaas.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 juli 2017 - 23:48:
Ik ga in oktober naar ATL, en in november naar Bry... en misschien nog naar YMAS en Maydsy Parade

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 juli 2017 - 11:31:
Dominator was zooooo vet. <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 juli 2017 - 11:41:
Ikke ga ook in oktober naar ATL Jess Ik ga ook ineens met vet veel mensen rip. Ik haat het als die later pas in de rij komen :'
En ik ga in november naar Harry <3 En voor de rest moet ik maar even kijken. Ik wilde eigenlijk naar Lowlands, maar die was uitverkocht voor ik er een ticket voor kon kopen :c
Fijn dat het ticket werkte Cyn ^^!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 juli 2017 - 11:59:
Ooooh, misschien zie ik je daar wel! Ik ga wrs niet lang queuen though, heb eerst gewoon school en nog lang geen idee naar hoe m'n rooster gaatvzijn.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 juli 2017 - 18:03:
Ik heb waarschijnlijk ook gewoon school dus ik wil even kijken hoe ik het ga doen. Ik heb geen idee wat de policy op m'n nieuwe school is en hoeveel lessen ect ik mag missen, maar als het niet anders kan ga ik idd ook gewoon eerst naar school.
Zo niet, dan kan je me vanaf 8 uur in de queue vinden XD

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 21 juli 2017 - 8:17:
Ik wou ook naar Haz aaah, maar helaas. Haha.
In augustus ga ik naar een nacht festival, dat wel, dus ben heeel benieuwd.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 juli 2017 - 18:46:
Tokio Hotellllllllllll <3 I will never not love them.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 juli 2017 - 16:39:
Rip Lowlands heeft meet kaarten en nu heb ik niemand meer om mee heen te gaan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2017 - 9:08:
Ik ga vrijdag dus naar All Time Low, maar ik ben nog nooit in de Afas Live geweest, iemand die mij er iets over kan vertellen? Also, ik zit een tijdje alleen, want mijn concertbuddy kan pas laat komen, dus als ik iemand kan joinen of als iemand mij wilt joinen zou dat fijn zijn.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 9 okt 2017 - 10:25:
Ik ga vrijdag dus naar All Time Low, maar ik ben nog nooit in de Afas Live geweest, iemand die mij er iets over kan vertellen? Also, ik zit een tijdje alleen, want mijn concertbuddy kan pas laat komen, dus als ik iemand kan joinen of als iemand mij wilt joinen zou dat fijn zijn.


OMG! Ik ga vrijdag ook! *Komt even online na 3 jaar*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 okt 2017 - 11:16:
Ik kom vrijdag ook! Rond 1 uur though, want ik moet Niall kaartjes krijgen ofc. Maar AFAS is echt een rotvenue en een topvenue tegelijk. Het podium is erg hoog, dus je ziet het sowieso. En voor deert is het gewoon een grote zaal waar je met zn alleen in staat. Laatste keer had ik helemaal geen rij (maar dat was Nielson) en met FOB hadden ze twee rijeen en mocht de achterste rij als eerste naar binnen.
De zaal is wel redelijk groot.

Gaan jullie ook naar Niall?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 okt 2017 - 12:47:
Ik ga proberen kaartjes te krijgen voor Niall.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17