Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival topic 4

Het Concert & Festival topic 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 jan 2016 - 10:32:
We are those kids. The ones that travel hundreds of miles to spend a night with our favourite band. The kids that wait outside the venues for hours in the most extreme weather conditions, just to spend a night being pushed up against a metal bar, and we will literally fight to stay in place. We are the kids that will defend their music to fucking death, and feel like proud parents when we see our favourite musicians getting old and breaking through. Yeah, we are those ones. And we fucking love it.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2017 - 18:02:
Jaa ik kom ook wat later want Niall kaartjes idd, maar dank je wel jen! Ik ben benieuwd en kan in ieder geval niet wachten tot vrijdag hah.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 okt 2017 - 19:24:
Ja dat van die achterste rij was echt stom. Met TOP was het weer andersom. Maar zuur als je dan aan de andere kant staat. En AFAS werkt met muntjes, maar volgens mij kun je die nadien weer inruilen voor geld.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 okt 2017 - 20:41:
Ziggo werkt ook met muntjes, en ik ga in november naar Harry dus kan ik ze ook gebruiken mocht ik ze kopen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 okt 2017 - 11:09:
Ik wilde ook naar Harry. Alleen waren die kaarten zo snel uitverkocht dat ik niet eens de kans kreeg om een kaartje te kopen. Dus hopelijk lukt het nu wel met Niall. Of wilt iemand anders heel lief mijn kaartje kopen? Dan maak ik geld naar diegene over. Ik weet namelijk niet of het lukt vanwege werk en shit. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 okt 2017 - 11:51:
Iv en Jess mag ik jullie opzoeken vrijdag? Want i wanna see u Ik ben wel al met vet veel mensen en als het aan mij ligt mag je er best bijkomen Iv, maar ik ben altijd zo bang dat de mensen achter me zo moeilijk gaan doen :’)

Ik duim voor je Yara. Ik ga proberen Meet en Greet tickets te kopen, dus ik kan helaas geen extra tickets kopen :C
Ben wel benieuwd hoe het gaat vrijdag :’)

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 okt 2017 - 12:32:
@Jenn; hoeveel zijn de meet en greet tickets??

EDIT; THEY ARE THREE HUNDRED AND FOURTY BUCKS!! HOLY GUACAMOLY!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 okt 2017 - 12:41:
Ik ga met een vriendin en we gaan niet queuen, maar als je me ziet kom vooral hoi zeggen!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 okt 2017 - 13:26:
@Jenn; hoeveel zijn de meet en greet tickets??

EDIT; THEY ARE THREE HUNDRED AND FOURTY BUCKS!! HOLY GUACAMOLY!


Ik /weet/ het. Rip mijn bankrekening.
Gelukkig is het nog niet zo erg als bij Harry, die zijn 350 en daar krijg je alleen een gesigneerde lyric sheet, een voorparty, early entry en wat tourgifts.

@Jess alright Zal ik zeker doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 okt 2017 - 13:40:
@Jenn; En je hebt gewoon fluitend 350 euro betaald voor een meet en greet met frogface?
Niall is bae though. Maar holy jezus. Dat is echt niet normaal. Ze zijn al dikke dikke miljonairs en dan ook nog zo'n giga hoog bedrag vragen om een foto!? Maar oke. Misschien doe ik het wel. Misschien ga ik wel voor de soundcheck kaartjes. Of houd ik het gewoon bij de normale kaartjes die €44,- kosten. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 okt 2017 - 16:09:
@Yara omg neeneneee absoluut niet! Ik loop alleen super erg te twijfelen of ik wel of geen m&g met Niall will want 340 is superveel geld en daarom ging ik het vergelijken met bijv Harry.
Ik weet nog steeds niet zeker of ik het wel wil gaan doen. Maar you know, Niall betekende echt zoveel voor me so idunno.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 okt 2017 - 16:38:
Ik wil je kaartje wel kopen, yaar? ik ga vrijdag toch ook kopen voor vrienden en mijzelf, dus kan er wel bij. Ik ga wel voor normale tho, want soundcheck is 179 en meet en greet dus 340. Ik werk veel, maar zo rijk ben ik nu ook weer niet

@Jess Will do! Hoewel de kans wel heel klein is dat we elkaar tegenkomen haha.
@Jen als je al met zoveel bent kan ik ook zelf wel in de rij haha. Is een beetje rot als er maar mensen voor blijven komen. Neem wel oortjes mee ofzo, komt wel goed.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 okt 2017 - 17:21:
Anders moeten we vrijdag even kijken. Je bent altijd welkom om bij ons te komen <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 okt 2017 - 17:22:
Dat vind ik lief van je <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2017 - 14:02:
@Iv; wil je dat voor mij doen? Heel graag. Koop maar gewoon een normale. Dan kijk ik zelf vrijdag wel of ik een ander kaartje ook wil kopen. Dan kan ik altijd nog die gewone doorverkopen. En stuur even je nummer via een pb'tje. Dan spreken we daar wel bankrekeningnummers af.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 okt 2017 - 23:40:
AHHHHH JONGENS ALL TIME LOW WAS ZO VET!!!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17