Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Series 2

Series 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 mei 2016 - 15:39:
Vorige was vol door mij, so lemme repeat myself.

@Yaar; Ik ben bij de midseasonsfinale van seizoen vijf blijven hangen, maar ik hoor veel meer enthousiasme over 5B dus ga denk ik binnenkort er mee door ^^



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 mei 2016 - 15:43:
Ik ben bij begin seizoen twee blijven hangen en toen ontdekte ik how i met your mother op netflix hahah

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 mei 2016 - 18:12:
@Jess&Dezh: oh oké. Dus het is wel interessant genoeg om te blijven kijken dus? Want heb net aflevering 1 van seizoen 1 gezien. En vond die wel redelijk interessant. Maar wilde even horen of ik door moest met kijken of dat ik een andere serie moest beginnen. Maar zo te horen zijn jullie er wel enthousiast over dus ik ga door met kijken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 mei 2016 - 18:53:
Ik vond de eerste paar afleveringen een beetje middelmatig, maar het wordt steeds leuker. De personages zijn echt heel fijn (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 mei 2016 - 19:20:
Oké. Naja we gaan het zien. Ik heb nu namelijk niets meer om te kijken. Ik heb alles gekeken wat ik wilde kijken. En moet bij sommige series wachten tot ze weer verder gaan met een nieuw seizoen. En was toen even wezen neuzen tussen andere series. En toen was Teen Wolf daar opeens.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 mei 2016 - 13:24:
*Stuitert en maakt piepgeluidjes*
Ik ben eindelijk eens verder gegaan met OUAT en AAAHHH Captain Hook <3
Ik hou van alles wat Peter Pan is :3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 mei 2016 - 16:24:
ik heb net de allerlaatste aflevering van how i met your mother gekeken en wow

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2016 - 13:54:
Oke, ik ga even luchten wat ik tot nu toe van Teen Wolf vind.

Allison is echt een over dramatic school girl. Echt ULGH. Scott is ook echt veeeeeelste dramatisch. Net een wijf. Stiles vind ik echt awesome. En Jackson moet gewoon even niet zo debiel doen en tegen iemand vertellen wat hij in zijn nek heeft zitten. Verder vind ik het echt heeeeeeeel erg jammer dat Derek [voor nu] dood is. Cause he cute and that body tho. En ik ben echt heel erg benieuwd wie Alfa is. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2016 - 14:27:
@Yara: Ik vind Derek veel dramatischer dan Scott en Allison? Hij heeft altijd hetzelfde "oh snap ik sta mysterieus op een afstandje achter je"-shot dat volgens mij gewoon in postproductie in de scènes gemonteerd wordt, trekt altijd hetzelfde death-glare-hoofd en is praktisch het encyclopedievoorbeeld van "ik vertel je niks because you wouldn't understand anyway". En dat allemaal zonder het hormonale-tiener-excuus. Lydia vind ik trouwens ook dramatischer.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 mei 2016 - 14:58:
Ik vond Scott en Allison echt meteen superlief in seizoen 1, wat ik toen vreemd vond want normaal gezien ben ik niet zo van dat soort koppels en zeker niet van de heterodingen, maar het zijn zo'n toffe personages.
Derek is echt een dramatische grumpy cat.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 mei 2016 - 19:40:
Ik vind Derek wel oke denk ik. Scott en Allison zijn cliché en dat irriteert me. En Stiles vind ik ook wel oke. Derek trouwens ook. Ik denk dat m'n favo personage tot nu toe Jackson is. En Same Yara :3 ik ben ook benieuwd wie de alfa is. Maar ik vind het bijvoorbeeld ook heel irritant dat ze geen actual weerwolven worden :/

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2016 - 19:54:
@Jenn: JAAAA! Dat ze echt zo half wolf half mens blijven irriteerd mij ook echt vet erg. Gewoon omdat ik gewend ben dat half mens half weerwolf gewoon heel weerwolf worden. Zoals bij Twilight.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 mei 2016 - 20:48:
tbh ik ben echt wel groot fan van Derek. Naast het feit dat hij ontzettend knap is, is zijn personage echt wel interessant. Daarnaast vind ik Stiles geweldig. Hij lijkt op een soort puppy die alles wil weten en ontdekken en enthousiast af is. Ik irriteer me daarentegen wel aan lydia en jackson. Het zijn echt weer van die typische "wij zijn poplair, wij doen wat we willen" typjes

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2016 - 20:50:
Ik vind Derek echt 200x meer cliché dan Scott en Allison. Derek is niet veel anders dan het tall-dark-and-brooding stereotype. Scott is verrassend doorsnee voor een hoofdpersoon; hij heeft een bijbaantje, een paar vrienden, is lief voor z'n moeder, beetje awkward, helemaal niks ~mysterieus~ en ~speshul~ aan. Vind ik wel verfrissend. Hetzelfde geldt voor Allison.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 mei 2016 - 21:24:
Ik bedoelde ook meer de relatie tussen Allison en Scott, niet de personages zelf. Ik vind Derek ook cliché, en Lydia en Jackson ook.
Laten we het er maar gewoon op houden dat het niet mijn serie is atm. Al zou ik het wel verder willen kijken :/

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2016 - 23:22:
Is iemand bij met Orphan Black? Bc O___o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10