Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Series 2

Series 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 mei 2016 - 15:39:
Vorige was vol door mij, so lemme repeat myself.

@Yaar; Ik ben bij de midseasonsfinale van seizoen vijf blijven hangen, maar ik hoor veel meer enthousiasme over 5B dus ga denk ik binnenkort er mee door ^^



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 11:48:
Ja, ik ook eerder "zo eens een paar afleveringen" hoor. Ik denk ook dat er veel te veel afleveringen van zijn om het echt te kunnen kijken. Volgens mij verlies je snel je interesse/aandacht bij dat soort "oudere" tv-series...

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2017 - 11:52:
Zijn ze nu niet een einde aan het breien aan Teen Wolf? Kan me er iets van bijstaan dat ze dat zouden gaan doen. Of dat ze er al mee bezig waren.

Ik ben nu Pretty Little Liars aan het kijken. Ben ergens halverwege seizoen 4. En ben ook met het nieuwe seizoen van Will & Grace begonnen. 'Cause I looooove that show! En gisteren zette mijn vader opeens Stranger Things op. Dus die gaan we blijkbaar ook kijken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2017 - 12:06:
Het is al afgelopen zelfs! De laatste aflevering was een paar weken geleden.
Oh, Stranger Things is leuk! Seizoen 1 toch. Seizoen 2 vind ik al heel wat minder, jammer genoeg.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 12:15:
Ha, Stranger Things. Mijn broertje zei dat hij dat zo goed vond, dus ik probeerde te kijken - maar ik vond het somehow heel eng en heb de aflevering weer afgezet? Broertje heeft hard gelachen en zei dat het echt wel de moeite waard is om het nog een keer te proberen, dus I guess I should do that.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2017 - 12:44:
Oh joh! Nou dan moet ik toch maar even de finale zien van TW.

Ja, seizoen 1. Ik wilde er al eerder aan beginnen, maar gewoon geen tijd gehad. En het trok mij nog niet zo erg. En nu begon mijn vader er over en wilde het kijken. Dus gisteren gelijk de eerste drie afleveringen gekeken. En het is echt een super goede serie.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2017 - 13:32:
Het was eigenlijk echt een hele goede show voor zo'n tienerserie'tje, you know? De manier waarop ze bepaalde vriendschappen en relaties behandelden, was echt beter dan de helft van alle andere shows die ik kijk. Allison was bijvoorbeeld nooit alleen maar Scotts love interest, gewoon een heel personage op zichzelf, zelfs nog toen de relatie uitging, werd ze er niet uitgeschreven ofzo. Vond ik heel fijn.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2017 - 14:23:
Ja joh, één van de beter series gemaakt door MTV.
Ja precies. Ze was niet alleen maar het vriendinnetje van de hoofdpersonage. Ze was ook gewoon Allison.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 16:41:
Ja, vond ik ook! Ik denk dat ik die draad wel weer wil opnemen, want heb nog lang niet alles gezien.

Oh, en Merlin kijk ik ook heel graag. Ook al even geleden, maar wel echt fijn die bromance.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 nov 2017 - 19:16:
De vriendschap tussen Scott en Stiles is echt het hart van de show, which I love.

Over MTV-shows gesproken tho, nog een andere die ze gemaakt hebben en die echt fantastisch was, is Sweet/Vicious. Gaat over twee meisjes die op hun campus de vigilante uithangen en verkrachters in elkaar rammelen. I loved it so much.

@Natasha: Merlin! <3 Ik ben daar ook ooit eens aan begonnen en de afleveringen zijn echt chill. Moet er echt eens mee verder.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 nov 2017 - 20:23:
Ja he! Die vriendschap trok me ook altijd weer naar de show. Sweet/Vicious klinkt heerlijk! Hupla, op de lijst. Hihi.

Oh, ik vond trouwens Shadowhunters ook heel fijn (en een beetje raar, maar vooral heel fijn).

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 nov 2017 - 11:54:
Ik ben weer begonnen in The Vampire Diaries. Heb de serie nooit helemaal uit gekeken, maar wat is het heerlijk om weer in die eerste afleveringen rond te neuzen. Voelt al als nostalgie, hihi.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 april 2018 - 21:45:
Ik ben na een lange tijd weer verder gegaan met Supernatural kijken (was halverwege seizoen 9 gestopt, ondertussen zit ik halverwege seizoen 11) en ik ben weer helemaal verslaafd. ._.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 20 april 2018 - 23:20:
Brooklyn 99 is een zegen voor deze aardbol en ik ben niet blij dat de Nederlandse Netflix altijd zo laat is met het posten van series :/

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 april 2018 - 6:45:
Brooklyn 99 is een zegen voor deze aardbol en ik ben niet blij dat de Nederlandse Netflix altijd zo laat is met het posten van series :/


Yeeeeeeeeeees

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 april 2018 - 8:23:
B99 is inderdaad echt een zegen. Ik hou van die show en alle personages. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15