Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Series 2

Series 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 mei 2016 - 15:39:
Vorige was vol door mij, so lemme repeat myself.

@Yaar; Ik ben bij de midseasonsfinale van seizoen vijf blijven hangen, maar ik hoor veel meer enthousiasme over 5B dus ga denk ik binnenkort er mee door ^^



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 dec 2016 - 1:38:
Ik heb pas himym voor de tweede keer uitgekeken en weer dik gehuild natuurlijk :']

En ik heb Gilmore Girls nu uit en ik ben zo gefrustreerd over het einde van de revival djafkjdsfkajf ik eis een tweede seizoen. Maar toch <3
& ik ben nu begonnen Don't Trust The B- In Apartment 23 te kijken - tot nu toe vind ik het superleuk ^^

Also, Criminal Minds breekt mijn hart een beetje. Want Thomas Gibson is dus uit de serie ontslagen, wat ik snap en zo, maar zijn personage is dus echt superlame en niet bij zijn karakter passend uit de serie geschreven </3 Maar Prentiss is wel terug, dus yay voor dat!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 22 dec 2016 - 12:49:
@Juul waarom is hij ontslagen?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 1 jan 2017 - 14:48:
Sherlock vanavond I'm about to die fucsaodjkhfaljkhg het is zo dichtbij.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2017 - 19:09:
Kunnen shows stoppen met de lesbiennes te vermoorden? >:c

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2017 - 14:38:
Wie van jullie heeft de nieuwe afleveringen van Sherlock al gezien? Ik vind dit seizoen tot nu toe echt flink tegenvallen tbh. :/

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 jan 2017 - 21:29:
Volgens mij hebben Jess en Vera het gezien? Maar ik ben niet zeker.

Ik ben ondertussen helemaal obsessed met Empire. Zo dramatisch, I love it. En de muziek is zo goed! <3

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 16 jan 2017 - 19:31:
@Dezh tegenvallen? Ik vind het het beste seizoen yet, om eerlijk te zijn. Het einde was me wel veel te sappy en Disney-ish, but still, zeker niet tegenvallen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 jan 2017 - 20:57:
Wat Vera zegt. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 jan 2017 - 16:38:
Ik moet hem nog zien, maar ik ben bang dat het tegenvalt. ^^"
Eerst maar eens The 100 uitkijken. Maar de volgende aflevering is dé aflevering en ik. wil. niet.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 17 jan 2017 - 16:58:
Ik snap de loose-ends dingen, de queerbaiting en achteraf is het elke dag minder goed maar het was ZO intens toen ik er in zat? Ik heb zo veel gehuild, geschreeuwd en zo veel emoties alksdjfk ik kan nooit zeggen dat het tegenvalt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 jan 2017 - 19:36:
Ik heb nu pas de laatste aflevering Sherlock gezien en die is admittedly wel heel goed, maar ik vond het daarvoor echt meh. Mary erin brengen en dan meteen vermoorden, alleen voor spanning tussen John en Sherlock die na één episode alweer verdwijnt? Al die geheimagentnonsens waardoor het meer op James Bond ging lijken dan iemand zou moeten willen? Vergeleken met de elegantie van de eerste twee seizoenen waren de laatste twee wat nu betreft heel rommelig. De zus kwam ook volledig uit de lucht vallen, alsof de schrijvers niet wisten hoe ze het nog extremer konden maken dan met Moriarty of Magnussen en toen maar bijna de fantasy instapten met Euros' abilities. Het hele realistisch aanvoelende aspect van de eerste seizoenen was voor mij hier weg. En dan heb ik het nog niet eens over queerbaiting en losse eindjes.

Ik wil niemands enjoyment van de serie wegnemen, maar ik vond dit seizoen een beetje jammer.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 1 feb 2017 - 20:22:
Heeft iemand Voltron: Legendary Defender gekeken? 'Cause I just finished season two and I gotta scream real loud.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 feb 2017 - 15:13:
@Nyn nee, sorry.

Kijkt iemand Degrassie: Next class?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 feb 2017 - 15:37:
@Cyn JA

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2017 - 17:00:
American Gothic is echt de perfecte, bite-sized murder mystery. Het is maar één seizoen, want het werd gecancelled, maar het wordt wel mooi afgerond. Ik heb het net in drie dagen uitgekeken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15