Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 8 sep 2016 - 21:32:
Oh.. Dan wacht ik wel even tot de prijs is gedaald. Wat jammer zeg
Ik hoorde dat er ook een background story komt van Voldemort en Snape.. Op de radio, maar geen idee of datwaar is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2016 - 9:29:
Bij ons op school staat er een weggeefkast; als je iets wil weggeven, leg je het erin en dan is het free for all. Ik kom er altijd voorbij, maar meestal zijn het decoratiespullen en kleren, so I ain't about that.
Vandaag stond er ineens een volledige trilogie van Isabel Allende. Ik heb er nog nooit over gehoord, maar de titels zijn cool en ik vind de schrijfstijl van Allende (en/of haar vertaalster) superfijn dus heb ik de boeken meegenomen voor iemand anders dat kon doen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 sep 2016 - 9:38:
haha, gratis boeken zijn altijd fijn, zeker als het een schrijfster is die je goed/fijn vindt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2016 - 10:32:
Ik heb net op GR gekeken; het is een serie voor jongeren (had ik uit de covers al wel vastgesteld) en de boeken krijgen gemiddeld een 3.75 rating. Dus dat zit wel snor, denk ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2016 - 19:16:
Wat een leuk concept, Kay

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 sep 2016 - 11:15:
In boek 1 van de Pottermore Presents legt JKR uit hoe je een animagus wordt. En daar werd ik heel blij van, om één of andere reden? :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 sep 2016 - 14:19:
Ooohhh Kay waar heb jij de boeken besteld? Want ik ben ze nog niet tegengekomen in winkels.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 sep 2016 - 14:55:
Ze zijn alleen als ebooks uitgegeven, dus je gaat ze ook niet in winkels zien. Op Bol staan ze te koop voor drie euro per stuk.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 12 sep 2016 - 15:41:
Ahh bless you!!!
Ik ga ze bestellen - als ik ooit tijd vind...

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 sep 2016 - 15:50:
Dat is super weinig Toch wel jammer dat het geen echt boeken worden. Thanks Kay

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 12 sep 2016 - 16:59:
Je kunt ze altijd nog zelf printen

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 sep 2016 - 18:12:
O dat kost ook geen drol ja

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 sep 2016 - 23:11:
Previous: The Raven Boys - Maggie Stiefvater, 408 pagina's
Gerne: Eh Young Adult sowieso, maar supernatural-ish?
Found: Kay was er heel enthousiast over en ik werd nieuwsgierig.
First Sentence: Blue Sargent had forgotten how many times she'd been told that she would kill her true love.
Thoughts: Het heeft me heel lang gekost om dit boek uit te lezen om één of andere reden. Hoewel ik de afgelopen twee dagen niks anders gedaan heb dan lezen, trok het boek niet genoeg de aandacht daarvoor. Waarschijnlijk omdat geen één boek dat doet bij mij als ik het te druk heb :/. Maargoed, sinds dinsdag zit ik zo verschikkelijk ik de verhaallijn dat ik het niet meer neer kon leggen <3. Ik vind de personages zoo fijn. Vooral Adam, die mijn voorkeur eigenlijk gelijk al had, en Gansey! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nog meer over te zeggen heb. Het verhaal is superboeiend en de plottwists zijn goed.I cried a little bij het stuk dat Adam in elkaar geslagen werd en vervolgens ruzie had met Gansey. En ik vond het bijen gedeelte wel heel interessant eigenlijk. Misschien omdat ik de laatste paar dagen alleen nog maar wespen om me heen zien :' Ik denk nu steeds aan Gansey als ik er één zie. En Ronans raven is amazing! En ik ben eigenlijk gewoon een beetje gek op alle Raven Boys <3. Het enige wat ik een beetje teleurstellend vond was het laatste hoofdstuk, omdat het me met een heel vaag gevoel liet zitten. En misschien is dat juist de bedoeling, want er komen nog twee delen als vervolg natuurlijk.
Recommended: Yessss!

Next: Ik weet het nog niet helemaal zeker want ik wilde morgen nog naar de boekenwinkel, maar ik denk The Hobbit - J.R.R Tolkien.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 sep 2016 - 23:18:
Er zijn zowaar zelfs drie delen als vervolg, Jen. Maar ik ben blij dat je TRB goed vond, want m'n babies. Plus, het is altijd een beetje een lastig gevoel als je mensen stelselmatig dwingt om Dit Fantastische Boek Dat Je Écht Moet Lezen!!(tm) te lezen en ze het dan helemaal niet leuk vonden...

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 sep 2016 - 23:44:
Ik weet nooit zo goed hoe ik goede boekrecensies schrijf eigenlijk. Maar ik vond het echt fijn ^^ Vooral de personages. Maar ook de storyline en het feit dat Gansey nog niet dood is, waardoor ik heel graag verder wil lezen...
En oops. Ik was blijkbaar The Dream Thieves vergeten : x.
Ik ben in ieder geval heeeel benieuwd hoe dit verder gaat ^^.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20