Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 2 okt 2016 - 11:16:
@Kay: Hoe herken je die momenten dan?

en
@Katniss (weet je echte naam niet ) School... here the same, zo zonde!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 okt 2016 - 14:39:
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw dagen er precies uitzien, maar ik heb bij mezelf heel erg gemerkt dat ik veel tijd wachtend doorbreng of gewoon mindlessly op mijn mobiel zit te prutsen en dan kan je beter in de plaats daarvan lezen. ;p

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 okt 2016 - 15:55:
Jaaa wat Kay zegt. Ik heb altijd een boek mee als ik ergens naartoe ga. Ook als ik met anderen afspreek. Ik lees altijd in de trein / metro, of als ik ergens op moet wachten. Ennn ik probeer zoveel mogelijk te lezen voordat ik ga slapen.
Maar mijn 'lees ritme' is ook een beetje weg nu.

Also ik ben vandaag naar de Waterstones geweest en woooooowww it's so beautiful. Ik heb echt de mooiste covers van The Raven Cycle gezien (die ik natuurlijk ga meenemen) en 1000 boeken die ik allemaal wil lezen <3!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2016 - 10:47:
Ik denk dat 't belangrijkste nog steeds is om gewoon altijd een boek bij je te hebben. Dan pak je 'm ook sneller op. Al is het maar om twee bladzijdes te lezen.

katniss
katniss

katniss is offline

[10]
katniss zei op 3 okt 2016 - 12:46:
Mijn moeder wil mijn boeken voor me halen bij de bieb omdat ik op school zit tot na 5 uur xd

@rebella ik heet Denise. Tijdje niet online geweest

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 3 okt 2016 - 15:56:
Boek zit standaard in mijn schooltas, aangezien ik 20 min met de trein heen en 20 mn terug moet kan ik dan lezen
Voor het slapen gaan niet altijd maar probeer het meestal wel.

@Denise, kan het zijn dat we elkaar op een meeting in Groningen hebben ontmoet? (ik heet Roos )

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2016 - 9:21:
Currently reading: The Hammer of Thor! *-*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 okt 2016 - 16:29:
@ Kay: <33
Ik ben zo in twijfel of ik die nu alvast ga kopen of ga wachten tot ik 'm voor Sinterklaas kan vragen zodat ik niet zelf hoef te betalen. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2016 - 16:31:
Maar als je Hammer of Thor zelf koopt, kan je ándere boeken voor Sinterklaas vragen. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 okt 2016 - 16:33:
I know, dat is de afweging. Gaat mijn geld naar HoT of naar andere boeken? Wil ik nu mijn portemonnee overbelasten of wachten om te zien hoeveel ik per maand verdien en bijgevolg kan uitgeven? Do I do the responsible thing or the GIMME THAT BOOK thing?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2016 - 16:50:
Those are all valid points, maar hier is mijn tegenargument: Rick Riordan. #unresponsibletwin

Nee, je moet vooral doen waar jij je het beste bij voelt en je geld niet meteen verbrassen is een goede strategie. Máár je krijgt binnenkort wel dertig euro van me.
-angelface-

katniss
katniss

katniss is offline

[10]
katniss zei op 4 okt 2016 - 19:13:
Boek zit standaard in mijn schooltas, aangezien ik 20 min met de trein heen en 20 mn terug moet kan ik dan lezen
Voor het slapen gaan niet altijd maar probeer het meestal wel.

@Denise, kan het zijn dat we elkaar op een meeting in Groningen hebben ontmoet? (ik heet Roos )


Ik heb wel in Groningen gewoond en waar ik nu woon woont ook een roos maar ik ben nog nooit op een meeting in Groningen geweest (wel die in Utrecht)

En crossed is hier van de bieb
Jammer dat hij half uit elkaar licht

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 okt 2016 - 17:43:
O dan was het iemand anders... het is te lang geleden

Utrecht is cool!

HoT damn! De lijst met boeken die ik nog wil wordt langer en langer

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 okt 2016 - 9:33:
HoT was echt zoveel fijner dan SoS. <3
Maar ik begin Riordans typische humor wel een beetje beu te worden want al zijn personages klinken hetzelfde.

En nu kiezen tussen Rebel Genius en Replica om te lezen...

Edit: besloten ze gewoon tegelijkertijd te lezen. Replica 's ochtends als ik nog fris en alert ben, Rebel Genius 's avonds na stage/school.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 okt 2016 - 17:33:
Super leuk. Ik was met mama in Utrecht en daar was apperantly een plekje waar je gratis boeken weg kan geven en mee kan nemen. Toen heb ik een Engels boek meegenomen, want ik vind dat de laatste tijd echt leuk om te lezen. Blijkt de schrijver best bekend te zijn. Simon Kernick. Het boek heet The Final Minute. Iemand bekend mee? Ik ben bij chapter 9 en het is ongelooflijk spannend joh



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20