Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic VI

Het Boekentopic VI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 mei 2016 - 19:17:
Zes alweer, stelletje book dragons dat we zijn.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 dec 2016 - 21:14:
JEN. Als het niet tien uur 's avonds was op een zaterdag zou ik echt op je blijven roepen tot je er binnen ging.
Maandag!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 dec 2016 - 21:16:
9 uur 's avonds*** (Ik had al geconcludeerd dat hij dicht was helaas) En shame on me :'C

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 dec 2016 - 21:21:
Ja, dat bedoelde ik. Ik kan kloklezen, I swear........

Ik heb trouwens eindelijk Of Fire and Stars binnen en ik ben zo excited! Lesbian princesses. *-*

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 3 dec 2016 - 21:30:
Londen... God... I miss that town!
Ik ben er drie jaar geleden 1,5 week op vakantie geweest, en tja... ik zat toen niet echt lekker in m'n vel maar cool (en dat is nog zwak uitgedrukt) was het wel!
En Jen Engels he?
The Hobbit, The Lord of the Rings, The Silmarilion, Childerin of Durin, Tolkien's fairytales, Adventures of Tom Bombadil, The red book (Apendixes) van Tolkien.
Oscar Wilde is gewoon een soort YA van de Victoriaanse tijd.
The Mists of Avalon van Marion Zimmer Bradley
Joanne Harris - ja de auteur van Chocolat - maar ze heeft een aantal boeken geschreven die gebaseerd op de Noorse Mythologie (Runelight, Gospel of Loki, Runemarks).
YA is in mijn ervaring veelal romantiek dus ik zou in dat opzicht zeggen probeer Santa Montifiore, ze is Engels vandaar.
En last but not least; Aidan Chambers - Dance on my Grave.

Have fun in London!!!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 dec 2016 - 14:54:
Het is uiteindelijk Half Bad van Sally Green geworden. Het is tot nu toe best een interessant boek, maar er zijn wel een aantal slechte reviews op Goodreads.
We'll see how this turns Out

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 5 dec 2016 - 17:03:
Ik heb het boek Explosie gevaar gekregen voor Sinterklaas en ik ben zo blij (: Het is een waargebeurd boek over een strijder in Afghanistan dus ik ben reuze benieuwd.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 dec 2016 - 1:30:
Ik heb dus net Rebel of the Sands van Alwyn Hamilton uitgelezen en ik raad het echt heel erg aan. De hoofdpersoon is superbadass en het leest heel fijn en ddfakjdfdlf <3
(Het is wel het eerste deel van een trilogie, waarvan de andere twee boeken nog uit moeten komen.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 dec 2016 - 8:23:
Oh, die heb ik gekocht want ik zag 'm overal op BookTube en de cover is echt extreem mooi. Ga hem misschien binnenkort dan maar eens lezen!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2016 - 12:08:
Ik ben To the Lighthouse van Virginia Woolf aan het lezen, omdat ik bizar achterloop op m'n GR-doel en het zo'n dun boekje is, maar holy shit het is táái. Wat een taalgebruik .__. Wel mooi, maar het kost zoveel brain power.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 21 dec 2016 - 12:36:
Mag ik jullie mening, als je hem gelezen hebt, Kaas wat vinden jullie van dat boek?
Ik hoor er namelijk niks goeds over, en zie er erg tegenop om m te lezen voor Nederlands...
En niet uitgelezen; zomerhuis met zwembad van Herman Koch...vréselijk saaai!
Gelukkig wel een toetje; In de Ban van de Ring

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 jan 2017 - 16:10:
Ik heb twee nieuwe boeken gescoord vanmiddag. Dan and phil go outside en fangirl en ik ben excited om dit jaar weer eens een aantal boeken te lezen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 jan 2017 - 12:18:
Ik ben eindelijk aan The Mistborn Trilogy begonnen en kan het eerste boek (The Final Empire) al niet meer wegleggen. Dat belooft. :3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 jan 2017 - 18:43:
Ik vond het eerste boek van Mistborn heel goed, maar het tweede een beetje meh. Heb de derde liggen en moet die nog eens lezen. Geef maar een gil als je daaraan toe bent, Kay. Klinkt als goede motivatie om me daar eens toe te zetten.

Ik lees momenteel De verborgen bron van Hella Haasse. Best goed boek, het probleem is alleen dat het personage waar het om draait (de verteller wil erachter komen wat er met haar gebeurd is) ook in een later boek van Haasse zit, en dat boek heb ik al eens gelezen. Ik had ook een enorm dèja-vu moment toen ik begon te lezen en het nog niet kon plaatsen, haha.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2017 - 15:33:
Hoe staat jullie leesjaar ervoor?

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 14 april 2017 - 15:41:
Matig, ik had als doel 50, en ik heb er nu pas 9 gelezen. Maar ik heb straks zomervakantie dus dan kan ik het weer inhalen
Hoe is die van jou?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20