Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #10

Het (anti-)schooltopic #10

1 2 3 4 5 6 7 8 9
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 juni 2016 - 23:05:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 29 sep 2016 - 20:23:
Ik ga hierna HBO doen op de Hanze in Groningen en ik zat te twijfelen tussen Maatschappelijk werk & sociaal pedagogisch (wat ik nu doe maar dan hoger) en nu gaan ze beide opleidingen in 1 opleiding stoppen genaamd Social Studies! Zooo happy, hoef ik pas in het 2e jaar een richting te kiezen. 5 november ga ik naar open dag (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 sep 2016 - 14:04:
Ik had vandaag m'n eerste tentamen (nou ja, tussentoetsje) en 1) De zaal waar ik de toets had was verdomd groot en 2) volgens de voorlopige sleutel heb ik 11/15 goed dus ik ben blij (:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 okt 2016 - 13:08:
Lekker, Iv!

Ik heb me net ingeschreven voor het HBO. In april een studiekeuzecheck, maar omdat ik me al voor 1 mei heb aangemeld is dat niet bindend, dus nu alleen nog slagen en dan EINDELIJK beginnen aan HBO-Rechten : D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2016 - 13:16:
*\o/*
Doe je goed, Jess!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 okt 2016 - 13:46:
Yay, tof Jess! Ben je van plan de hele opleiding af te ronden, of met je P naar de uni te gaan? Want je wil toch griffier worden?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2016 - 8:50:
Het is zo fijn om dertig minuten voor de les begint een bericht te krijgen dat zegt "lol geen les" (niet in die woorden, but it feels that way). Hallo, ik ben al van zeven uur onderweg, kan je dat echt niet vroeger laten weten???
Like, GISTERENAVOND?
Ik kan dan al zo weinig slapen tegenwoordig, sta ik vandaag gewoon voor niks op.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 okt 2016 - 20:41:
Jemig, wat naar! ):

katniss
katniss

katniss is offline

[10]
katniss zei op 7 okt 2016 - 13:22:
Op school zitten voor 7 uur voor 1 lesuur is best ontspannend :'

(Tenminste als iemand voor je op school wilt blijven)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 okt 2016 - 13:42:
okay so ik ben een beetje in tweestrijd. Je kan een semester in het buitenland studeren tijdens bachelor en daar heeft de uni morgen een voorlichtingsavond voor. Aan de ene kant lijkt het me echt heel gaaf om dat te doen, maar aan de andere kant ben ik al enorm aan het twijfelen, want hoe doe ik dat met werk enz (aangezien ik een vast contract heb enz) Nu weet ik dat als ik het niet doe ik waarschijnlijk echt heel veel spijt ga krijgen, maar mijn hersenen willen niet stoppen met malen. Help?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2016 - 14:06:
Ik zou het sowieso niet in je eerste jaar doen. Maar het is wel een meerwaarde, want de ervaringen die dat biedt, zijn onbetaalbaar.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 okt 2016 - 14:31:
Eerste jaar kan het ook niet, want dan heb ik alleen maar verplichte vakken. Je hebt in je tweede jaar ruimte om het eventueel te doen.

Ja drm. Het staat toch weer leuk op je CV, maar afgezien van dat lijkt het me ook gewoon echt heel gaaf om te doen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 okt 2016 - 15:02:
Nou, je gaat niet op uitwisseling zonder iets te doen. Je zoekt een school en neemt daar de vakken op die je normaal gezien hier moet volgen, of toch zo gelijkwaardig mogelijk.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 okt 2016 - 23:18:
Ik loop nu zon maand stage in Londen en ik weet dat dat niet hetzelfde is als studeren maar ik zou het echt aanraden. Ik heb al zoveel nieuwe dingen geleerd en zoveel leuke mensen ontmoet! Ik zou er spijt van hebben gehad als ik het niet gedaan had.
Maar waarom wacht je de voorlichtingsavond morgen niet even af? Bespreek het met je ouders en met je mentoren en kijk wat die erover te zeggen hebben. Je hebt nog steeds eventjes de tijd om te beslissen toch?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 okt 2016 - 16:08:
@Daan; beetje laat, maar: Ik twijfel lately nogal tussen griffier en advocaat, hoewel het laatste me steeds meer aanspreekt. Maar het is precies hetzelfde pad, so.

@Iv: Lijkt me wel zo vet om te doen, vooral (denk ik) een enorm stuk persoonlijke ontwikkeling

Oh jongens, m'n stage is nog niet eens officieel begonnen, maar ik ben er nu al dol op. Ik vind het ook echt oprecht jammer dat er de komende twee weken geen vergaderingen zijn en ik pas 31 oktober weer aan kan schuiven. Het is zo interessant en ze willen me op alle kanten mee laten draaien, zodat ik zoveel mogelijk leer. Plus het zijn zulke leuke mensen. :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 okt 2016 - 18:40:
De komende week is echt net teveel, ik heb zoooo'n nood aan vakantie, echt niet normaal. En dan ook nog eens twee lange stagedagen. :c



1 2 3 4 5 6 7 8 9