Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #10

Het (anti-)schooltopic #10

1 2 3 4 5 6 7 8 9
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 juni 2016 - 23:05:
Voor álle schoolgerelateerde dingen die je maar kwijt wil! Van ergernissen tot trotse momentjes.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 okt 2016 - 16:00:
Ik had net m'n eerste Nederlands tentamen en het ging onwijs goed. Nu maar weer bezig met de voorbereidingen van m'n fruitvliegpractica :'

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 25 okt 2016 - 18:31:
Klinkt goed Daan!
Ik had vandaag een 10 op een examen verslag voor Engels
en ik was best wel een beetje trots op mijzelf. (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 nov 2016 - 15:52:
Als er niks verandert aan het antwoordmodel heb ik mijn eerste vak voldoende geslaagd en dus gehaald

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 5 nov 2016 - 10:44:
@Iv toppie!

Ik ga vanmiddag naar de opendag van de Hanze Hogeschool in Groningen om te kijken naar de nieuwe opleiding die ik na mijn niveau 4 wil gaan doen

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 nov 2016 - 19:40:
Mijn master is zo leuk en dikke liefde en zo, maar uni heeft nu echt mijn leven overgenomen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 nov 2016 - 16:37:
Ik ben bezig met de samenvatting van een van m'n lievelingsvakken en het is zo fijn. Ik kan echt aan een stuk doorgaan, en als ik even afgeleid ben zo weer de draad oppakken. Dat lukt echt niet zo goed bij minder leuke vakken.
Update: helemaal van mn deadlines af, leef is mooi.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 15 nov 2016 - 20:01:
@Jess volgens mij ga je helemaal goed <3 toppie!
Ik heb elke week een deadline en tot nu toe lukt het wel qua planning. Misschien juist omdat het zo strak moet allemaal

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 15 nov 2016 - 20:10:
Throwback naar vorig jaar toen ik zat te dubben over mijn keuze in WisA of WisB, ik heb WisB gekozen en honestly ik verwachtte een 3 of 4 terug, ik ben zo blij met de 6,5 die ik heb.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 nov 2016 - 20:44:
Haha Veer, I can relate. Ik had maandag mijn kwalificerende toets van Marktonderzoek. Normaal moet je alles onder de vier herkansen, maar omdat dit kwalificerend is dus vanaf 5,5. Enfin, ik dacht dat ik hem kantje boord gehaald had... 7,2. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een 7,2. Vooral omdat ik nu mijn andere tentamen, welke ik door pure overmacht heb gemist ik stond in de file gewoon kan herkansen.

Maandag heb ik mijn rekenexamen, though. Mijn cijfers bij de oefentoetsen zitten telkens tussen de 6 en de 7, dus dat is ten eerste verbetering van toen ik deze toetsen op HAVO had (zelfde niveau want 3F, maar toen haalde ik alleen maar vieren) en like, hoewel hij nog niet meetelt voor ons diploma heb ik natuurlijk liever een 6 a 7 op mijn eindlijst dan een 4 of 5. :'

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 19 nov 2016 - 21:02:
Ik heb maandag de drempeltoets van rekenen. Geen idee of ik 'm haal.

Het is echt raar, trouwens. Als je de drempeltoets niet haalt, moet je verplichte bijles. Alleen deze bijles kunnen ze wel regelen, maar de bijles voor een belangrijker iets, zoals Wiskunde, Economie, Natuurkunde, etc valt niet te regelen en moet je zelf maar uitzoeken.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 nov 2016 - 21:31:
Hey zo ging het bij mij op HAVO ook. Rekenen konden ze met gemak bijles voor regelen, maar voor anderen vakken moesten we maar een tutor zoeken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 dec 2016 - 7:43:
My god ik moet een jaarproject doen met zeven andere mensen. Het is echter onmogelijk om zes van die zeven in beweging te krijgen voor bijvoorbeeld overleg over onze aanpak enzo. Het is echt heel vervelend, want alleen met die andere kan ik ook niet zoveel bereiken

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 2 dec 2016 - 15:05:
Ik heb mijn 1 na laatste eindverslag van school gehaald! Nog 1 en dan nog een verantwoordingsverslag en een assessment en dan heb ik mijn diploma binnen!

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 2 dec 2016 - 17:11:
Iv, er is echt niets wat je kan doen? Groepje staat vast en zo? Bc dude, that sucks. Ik heb werkelijk geen idee hoe uni werkt dus I can't help in any way, maar je moet je niet op je kop laten zitten want zo ver ik het begrijp is ieder cijfer wat je haalt kinda really critical,,?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 dec 2016 - 17:35:
Groepje staat helaas vast ja. Nou wordt deze opdracht in kader van het project een beetje individueel bepaald, dus ik er heb nu niet zoveel met ze te maken, maar het uiteindelijke eindproduct moeten we toch echt met z'n alle afleveren.
Het cijfer is idd best wel critical. Als je het de eerste keer niet haalt, heb je een herkansing, maar die krijg je alleen als je het niet al te erg verkloot hebt. Zowel of je haalt de herkansing niet moet je het vak opnieuw doen :C



1 2 3 4 5 6 7 8 9