Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic 7

Fangirl-topic 7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2016 - 17:20:
Wie heeft er net na een lange, vermoeiende dag stage niet één maar twéé fangirl-topics verwijderd?
This girl. Ik ben echt skillful.

Anyways, om even Bo's beginpost terug te halen: NEWT!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 okt 2018 - 9:17:
Ik ben echt zo niet bezig met muziek en concerten enzo. Vooral omdat de mensen waar van ik de muziek nu luister geen concerten geven in de nabije future in Nederland. Of ze zijn al dood.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 okt 2018 - 16:35:
@Bo: jaaaaaa, Hollywood Undead! *-*

Ik ga dus heen met Bo, moest het niet duidelijk zijn, hehe.

En ik ben echt weer he-le-maal into muziek. Ik heb voor negen concerten kaartjes en nog een hele hoop op de wishlist/misschien staan.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 okt 2018 - 17:49:
Ik ga waarschijnlijk ook naar Bastille Iv

Maar ik ga dus ook naar TOP en Panic... Dus ik heb in twee weken tijd 3 concerten haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 okt 2018 - 9:46:
Ik kreeg gister een melding dat Anne-Marie naar Nederland komt volgend jaar voor een concert.

Daar wil ik nou naar toe.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 okt 2018 - 10:38:
Ik kreeg net van spotify een mailtje dat ik haar pre-sale in kan. Wil je? Of heb je nog geen partner om mee te gaan?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 okt 2018 - 10:50:
Ja ik wil wel heen ja.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2018 - 14:22:
@Jen: dat gevoel ken ik. Ik heb twee keer dat ik twee concerten op vier dagen tijd heb (eind deze maand en in februari).

Vrijdag gaan twee concerten in voorverkoop en ik weet dat ze niet meteen zullen uitverkocht zijn, want zo'n grote bands zijn het niet, maar ik wil zo graag heen dat ik toch een beetje stress heb.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2018 - 9:27:
Same, Kay. En ik kan ook niet zelf kopen dus een vriendinnetje van me koopt... Ik voel helemaal de stress van toen, maar volgens mij is HU niet zo snel uitverkocht en uit m'n hoofd staan ze in 013 (zoals iedereen tegenwoordig, zo ver weg._.).

Het enige waar ik heen wil en waar ik voor m'n kaartjes ga moeten vechten, is Nothing But Thieves.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 okt 2018 - 10:16:
Het enige waar ik heen wil en waar ik voor m'n kaartjes ga moeten vechten, is Nothing But Thieves.
Snap niet dat je daar heen wilt. Het zijn dieven. Straks stelen ze de show. C:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 okt 2018 - 18:13:
@yaar oh god
@Bo Nothing but thieves was wel tof op pinkpop, veel plezier vast (je krijgt vast wel kaartjes)

Ik heb de laatste tijd sowieso stress ivm kaartjes, omdat ik er altijd graag controle over wil hebben, maar ze gaan altijd in de verkoop als ik op werk ben dus dan kan ik niet zelf kopen en moeten anderen het doen ):
Morgen Bastille in de verkoop en die kan ik dus ook niet zelf kopen, dus stress. Hopen dat we kaartjes krijgen want Bastille <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 okt 2018 - 18:16:
@Huss; hahaha
@Iv; deze keer ga ik niet want 't is al uitverkocht, maar hopelijk volgende keer :3 En succes met kaartjes voor Bastille! Leuke band, die heb ik dan weer gezien en waren erg goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 okt 2018 - 6:46:
@Iv/Huss: thank you thank you. I’m here everyday. Buy tickets if you want. But I also do it for free, cause i’m cheap AF.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 okt 2018 - 9:13:
WIE ZITTEN ER NOG MEER KLAAR OM KAARTJES TE KOPEN VANDAAG?
Iv? Kay?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 okt 2018 - 10:15:
Ik zat klaar, er vol van overtuigd dat ik vanmorgen zo'n dingetje had meegegrabbeld om online betalingen mee te doen maar die lag dus nog op mijn bureau thuis... Gelukkig heeft Bo voor mij een ticket gekocht.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 okt 2018 - 16:59:
Ik kon geen tickets kopen want ik zat op werk, maar een vriendin heeft ze wel bemachtigd, dus hooray ik ga naar Bastille <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12