Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 juli 2017 - 16:43:
@Iv&Kay: THANKS GIRLS!! <3

Eeuhm, vandaag uitgeslapen, daarna mijn moeder gedag gezegd voor hen vakantie en toen boodschapjes wezen doen. Nu lekker op de bank hangen en niets doen. Jullie??

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 juli 2017 - 19:54:
Vandaag paardgereden en gewerkt en nu chillen op de bank, Flash kijken. En morgen geen idee. Heel veel slapen want ik ben moe lol

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 juli 2017 - 14:10:
@Yara: soms is niets doen gewoon precies wat je nodig hebt.
@Iv: oh! Waar zit je al met Flash? En wat vind je ervan tot nu toe?

Ik heb gisteren heel veel spelletjes gespeeld want ik had echt even zin om dingen dood te schieten, vandaag wil ik hopelijk een beetje schrijven (fic of rp, maakt me al niet meer uit maar IETS, pls) en verder weet ik het nog niet.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juli 2017 - 14:35:
@kay: niets doen is my favourite activity ever.

Ik ben nu PLL aan het kijken. En het wordt nu echt spannend en ik ship Caleb en Hanna echt zoooooo erg. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 juli 2017 - 14:55:
@Kay We (ik kijk met mn ouders en zusje) zijn nu bij aflevering tien, seizoen 1. En ik vind het echt geweldig tot nu toe. Sowieso ben ik wel een beetje van dat superhero gebeuren enz, en Arrow vond ik ook echt tof, dus de Flash is wel een serie voor me. Ik vind het ook zo leuk hoe ze er gwn even casually ingooien dat de baas van Joe gay is.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 4 juli 2017 - 23:53:
@Yara jaaaaa ik ook <3 Heb het helaas helemaal uitgezien en ik mis het nu al.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 juli 2017 - 12:05:
@Cyn; dat hoor ik van iedereen En iedereen is echt boos vanwege het K*T einde. Blijkbaar is het einde niet zoals mensen hem wilde hebben. Maar ja, dat heb je wel vaker met bepaalde series.

EDIT: Ik ben nu aan het werk op mijn nieuwe baan. En tot nu toe gaat alles echt goed. Ik moet nog wel even aan de nieuwe termen en alles. En aan de stappen van bepaalde processen. Maar tot nu toe gaat het goed. Ik zit zelfs alleen vandaag en morgen. Gelukkig is het vandaag rustig. Maar morgen staan er 7 afspraken op de planning waarbij ik een aantal zaken daarna moet afhandelen. Maar gelukkig heb ik lieve collega's die mij willen helpen met dingen die ik nog niet onder de knie heb. Fingers crossed dat morgen ook zo vloeiend loopt als vandaag.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 6 juli 2017 - 22:59:
Ik vond het einde echt super tof. Dus dat verschilt dan enorm per persoon (:

@Yaar waar werk je nu ook alweer dan?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 7 juli 2017 - 10:01:
@yaar mooi toch! Weet zeker dat je het snel onder de knie krijgt, komt vast wel goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 juli 2017 - 22:25:
@Cyn; op een Notariskantoor.
@Iv; Ik ook! Vandaag zat ik alleen en het was heel druk met afspraken en allerlei dingen die ik moest doen na de afspraken. En echt alles ging super goed. Was eerst een beetje zenuwachtig dat ik het echt zou verkloten, maar dat hoefde helemaal niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 juli 2017 - 11:17:
Ik had een sollicitatiegesprek gehad dat supergoed ging en ze waren ook heel enthousiast over mij, zeiden dat ze me een dagje wilden laten komen om te kijken hoe ik in hun systeem meedraai om me daarna vast aan te nemen, en dan een week later is het ineens "sorry, je hebt geen ervaring in deze sector, dus toch maar niet".

ahdkdjdlfhdkdjd, i'm smad (sad & mad).

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 juli 2017 - 17:16:
Das wel een beetje heel erg onbeschoft

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 juli 2017 - 19:25:
Ja, nja, ik snáp het. Maar het is echt kut.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 juli 2017 - 22:30:
@Kay; nou zeg! Dat vind ik niet kunnen. Eerst helemaal enthousiast zijn over je. En je een mee-loop-dag gunnen om vervolgens alles van tafel af te gooien.
Welke werksector was het eigenlijk? En voor wat voor baan was de sollicitatie?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 9 juli 2017 - 23:20:
@Kay dat is zeker dat ze iemand met meer ervaring hebben gevonden of iemand die goedkoper is? ik snap wel dat je het snapt, maar de manier waarop ik wel heel stom en dat vind ik dan ook rude.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11