Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 juli 2017 - 9:47:
De bouwsector, dus daar kunnen dingen best anders zijn, denk ik dan. Maar hoe moet ik ooit ervaring opdoen in een bepaalde sector als ze het aan mensen geven die de ervaring al hebben?
En het was (boekhoudkundige) administratie & alle Engelstalige communicatie overnemen omdat niemand daar echt Engels kan. Dus dat leek me echt een prima baan, maarja.

Ik ben er ondertussen over en al weer vlijtig op zoek naar nieuwe dingen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 juli 2017 - 15:21:
Bouwsector of niet, zo behandel je niet iemand die bij je zou willen werken. Hopelijk vind je snel iets wat je leuk vindt (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 juli 2017 - 22:08:
Ze hadden gewoon geen valse beloftes moeten noemen zonder dat ze die na konden komen. Als je weet dat op de vacature 100 sollicitanten reageren en daar nodig je er tien van uit. En Kayley was nummer 2 van alle sollicitanten die ze nog gezien/gesproken hadden. Dan ga je niet zeggen dat ze je heel graag willen hebben en al zeggen dat ze graag een proef dag willen doen. Dan zeg je netjes dat je nog meer sollicitanten op gesprek krijgt en dus nog geen beslissing kan maken. Als iedereen dan geweest is, dan pas ga je mensen op een proefdag uitnodigen of afwijzen.

Wat ze nu hebben gedaan is gewoon niet netjes. Maar ik ben blij dat je gewoon verder gaat met wat anders zoeken. Het is dat je in België woont, anders had ik nog wel een baan voor je. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2017 - 8:32:
Ik verhuis wel even naar Nederland, no big deal.
Nee maar echt, dat zit er in de toekomst misschien wel in, of naar Duitsland, of naar Engeland ofzo. Want België is wel fijn, maar het is niet alsof ik hier (in mijn dorp, niet per se het land) wil blijven.

Anyways, thank you, Yaar. <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 11 juli 2017 - 10:48:
Jaaa Kay, kom dan gelijk naar het zonnige Groningen (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2017 - 13:21:
@Cyn; sorry dat ik het zeg, maar in de randstad zijn meer banen te vinden dan in Groningen. Daarentegen kan je natuurlijk wel in Groningen gaan wonen.

@Kay; no problemo. Als je ooit naar NL verhuisd. Kan ik je vast wel helpen aan een baan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2017 - 19:33:
Ik ga echt niet helemaal naar Groningen. Wss als het Nederland zou worden, wordt het wel een zuidelijke stad, want daar ben ik het meer gewoon en ben ik wel nog steeds dicht bij familie. Want mijn zusje zou ik echt missen als ik die nooit meer zag.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 juli 2017 - 23:14:
Als je gaat verhuizen, help ik je met alle liefde mee. Tenzij t onhandig ver is en je er daardoor niet veel aan hebt.

Er ligt een kat op m'n arm en ze spint zo luid, ik geniet. Hoe is jullie zaterdag?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 juli 2017 - 9:51:
Met alle liefde ook nog eens. ;___; <3
Mijn zaterdag was best saai, want alles dat ik deed had ik eigenlijk geen zin in? Dus dat was lastig. Maar vandaag voel ik me heel productief, dus mijn zondag wordt vast beter.

Hoe gaat jouw zondag zijn?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 juli 2017 - 14:14:
Mijn zaterdag was doenig. Het begon met boodschappen doen. Toen langs het reisbureau voor informatie. Daarna de buurman geholpen met hun nieuwe caravan en de voortent. En toen thuis avond eten gemaakt gevolgd tot een heerlijke avond PLL kijken.

En vandaag lekker uitgeslapen. Nu Formule1 kijken en mogelijk ook Wimbledon mannen enkel finale.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 juli 2017 - 22:56:
Mijn zondag was best Nice, ik ben naar de open dag van Feyenoord geweest met mijn zus. Was echt een super toffe evaring en we gaan dit seizoen ook samen een wedstrijd bezoeken.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 juli 2017 - 11:30:
@Jess ik zag het al op snap, leuk!

Ik was dit weekend bij Dominator en gelukkig waren de kaartjes legit. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 juli 2017 - 14:02:
Gelukkig, Cyn! Hopelijk heb je het leuk gehad!

Mijn weekend was voornamelijk reizen. Zaterdag terug uit Londen gekomen en zondag lekker gegeten met een aantal vrienden van me. Bbq aangestoken and all (in Limburg was het mooi haha)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 juli 2017 - 14:36:
Ed Sheeran zat in Game of Thrones en heeft toen zijn Twitter verwijderd omdat hij de kritiek op zijn "acteertalent" niet aankon. (':

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juli 2017 - 15:26:
@Kay; serieus?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12