Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #256

Offtopic #256

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 juni 2017 - 0:20:
And another one.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 10:29:
How is everyone doing today? Ik heb een redelijk rustig dagje vandaag op mijn werk. En ga vanavond uit eten voor mijn vaders verjaardag. Ik kon alleen vanochtend echt niet mijn bed uit komen. Heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik last had van mijn rug. Kon niet echt mijn draai vinden. En toen ik eindelijk in slaap viel ging tien minuten later mijn wekker. Dus ik was wel een beetje groggy vanochtend, maar toen ging er een kop koffie in en nu gaat het wel weer. Hoe verloopt jullie vrijdag tot nu toe?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 sep 2017 - 11:27:
Mijn dag verloopt pretty good Het is vrijdag, dus ik moet vanavond werken (ik huil). Maar voor de rest wel redelijk oké.
(Ik kan eerlijk gezet niet wachten tot het weekend over is, want werk killt me altijd en ik heb best veel opdrachten om te doen)
Vervelend dat je niet goed kon slapen Yara :C Ik hoop dat het vannacht wat beter gaat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 sep 2017 - 11:42:
Ik moet vandaag de hele dag werken, maar ik heb het goede nieuws gekregen dat ik naar Imagine Dragons ga dus dat maakt het weer goed (:

Vervelend dat je niet kon slapen, yaar. Geen paracetamol geprobeerd?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 12:25:
@Jenn; Zit je nu op school? En moet je het hele weekend werken? Zo ja, dan heb je toch weinig tijd voor je schoolopdrachten? Of doe je dat tussen door ofso?

@Iv; Naja, ik probeer pas naar de paracetamol of ibuprofen te grijpen als het echt niet anders kan. Ik had ook een onrustig gevoel in mijn lichaam. Weet niet echt waarom. Misschien omdat het de afgelopen weken echt super druk was op mijn werk en ik eigenlijk niet echt veel rust heb gehad. En dat het deze week eindelijk wat rustiger was en dus mijn lichaam maar vooral mijn hoofd rust kon geven. En dus zo alle spanning even uit mijn lichaam kon gaan. Heb ik wel vaker last van. Gelukkig straks weekend en niet veel gepland, dan alleen mijn koffer alvast pakken en boodschappen doen. Dus kan dit weekend lekker lui zijn. Komt helemaal goed. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 sep 2017 - 13:14:
@Jenn; Zit je nu op school? En moet je het hele weekend werken? Zo ja, dan heb je toch weinig tijd voor je schoolopdrachten? Of doe je dat tussen door ofso?

@Iv; Naja, ik probeer pas naar de paracetamol of ibuprofen te grijpen als het echt niet anders kan. Ik had ook een onrustig gevoel in mijn lichaam. Weet niet echt waarom. Misschien omdat het de afgelopen weken echt super druk was op mijn werk en ik eigenlijk niet echt veel rust heb gehad. En dat het deze week eindelijk wat rustiger was en dus mijn lichaam maar vooral mijn hoofd rust kon geven. En dus zo alle spanning even uit mijn lichaam kon gaan. Heb ik wel vaker last van. Gelukkig straks weekend en niet veel gepland, dan alleen mijn koffer alvast pakken en boodschappen doen. Dus kan dit weekend lekker lui zijn. Komt helemaal goed. ^^


Ik zit nu op school idd, en moet helaas het hele weekend werken. Dus dan doe ik mijn schoolopdrachten inderdaad tussendoor. Wat best vervelend is, aangezien ik doordeweeks dus gewoon teveel op school zit.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 14:20:
@Jenn; maar dat kan toch niet? Ik snap dat je ook moet werken. Maar bij mij thuis ging school wel voor. Of dan sprak ik af met mijn werk dat ik alleen op zaterdag of zondag moest werken. Dat werd dan mijn vaste dag. Zodat ik nog tijd over had om mijn huiswerk te kunnen maken.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 sep 2017 - 14:40:
Dus niet zaterdag én zondag? Want ik had een soort van met mezelf afgesproken dat ik de eerste periode zou aankijken hoe het ging, en daarna aanpassingen zou maken. Dus of stoppen met werken of één dag oid. Dus ik probeer het nu heel erg te laten werken, maar moet er misschien iets beter mijn best voor doen (ik ben nu bijvoorbeeld zo af en toe bezig met een planning).
Dus ik wacht graag de eerste periode af, en dan maak ik afspraken. Als het niet meer met schoolwerk gaat dan kan ik gewoon niet meer werken :C

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 15:20:
Nee, ik werkte vaak de zondag. Zodat ik de hele zaterdag had om mijn huiswerk af te maken en mogelijk 's avonds nog wat leuks kon doen. En zondag werkte ik dan tot 17:00 uur. En daarna maakte ik of de laatste dingen van mijn huiswerk af of ik relaxte gewoon op de bank. Later ben ik wel meer gaan werken. Bijvoorbeeld een donderdag middag/avond. Omdat dan mijn rooster zo uitkwam. Maar, mijn ouders zeiden altijd dat school voor ging. En dat als ik daar mee in de knoop kwam, ik gewoon moest stoppen met mijn werk. Wat ik overigs niet gedaan heb, want ik kon het prima combineren.
De eerste periode is een tijd van drie maanden, toch? Als het niet lukt om alles te combineren omdat je te veel te doen hebt. Zou je toch moeten overwegen om minder te gaan werken of te stoppen. Het lijkt mij namelijk ook niet echt een goed idee om je schoolwerk eronder te laten lijden. En om doordeweeks tot middernacht nog huiswerk te zitten maken.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 sep 2017 - 15:32:
@jen Mijn ouders en zelfs mijn baas zeiden ook dat school en schoolwerk voor gingen. Je moet voor jezelf gwn een goede balans gaan zoeken waarbij je ook niet helemaal gek wordt.

@yaar oh, nja straks heb je op je vakantie de tijd om even helemaal niks te doen. Zal wel weer goed komen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 15:39:
@Iv; precies. Heerlijk luieren bij het zwembad of op het strand.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 sep 2017 - 16:03:
@Yara ja dat advies kreeg ik ook! Ik wil er in principe ook een goede balans in vinden. Misschien dat ik zondag dan niet hoef te werken. Wat ik zeg, ik wil het even aankijken voor een periode.
Mijn periode loopt tot begin november trouwens ^^ En ik heb geen tentamens, maar eindopdrachten als het ware, dus misschien is het ook iets anders. Maar dan nog, schoolwerk gaat altijd voor!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 sep 2017 - 16:26:
@Jenn; ja precies. Ik snap je. Kijk het aan, zie of het lukt. Zo ja, blijf het lekker zo doen. Zo nee, zoek je een andere oplossing. C:

De dag vloog voorbij. Het is alweer half 5.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 sep 2017 - 19:38:
Thank god dat vandaag ook weer voorbij is. Man man man, het is de laatste tijd echt chaos op werk. Ben blij dat ik thuis ben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 sep 2017 - 12:47:
Ik werk ook naast school, maar alleen een dag in de week. Deze periode is vrijdag mijn vrije dag, dus dan werk ik van half negen tot vijf. Andere dagen zijn niet echt te combineren, maar dan draai ik in de vakantie een paar dagen extra, denk ik dan maar. 's Weekends zijn ze dicht, dus ja.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 sep 2017 - 19:29:
Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik niet zeker weet of ik dit op deze manier kan blijven doen. Dus nu is het plannen en afwachten : ) Want geld verdienen is opzicht wel fijn :' )



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16