Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #62

Gooi-het-eruit-topic #62

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2017 - 14:42:
Lang geleden dat er nog eens een topic vol was.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2017 - 9:37:
Aaaaahhhhhhh jongens ik heb maandag een afspraak met de uitgeverij over het eventueel publiceren van mijn verhaal EN IK BEN ZOOO EXCITED

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 sep 2017 - 9:33:
Omg Iv! Maar je gaat dan echt je boek uitgeven? Want dat is zo cool omg.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 sep 2017 - 11:40:
@Iv; Laat je wel even weten hoe het gegaan is maandag? En over wat ze je willen bieden. En denk er goed over na wat jij wilt. Ze kunnen je namelijk zo al je rechten afnemen en dan heb jij geen poot om op te staan. Ook niet iets zomaar tekenen zonder alles goed door te lezen.

EDIT: Ik heb dit nog even na gelezen en wauw. Ik klink echt als een moeder. Maar je weet wat ik bedoel. C; Voorzichtig zijn met dat soort bedrijven. We zouden natuurlijk niet willen dat ze je verhaal gaan publiceren en dat jij dan geen rode cent ziet omdat je in een opwelling en door de spanning een contract getekend hebt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 sep 2017 - 14:12:
@Jen als alles goed gaat wel ja (:
@Yaar haha ja ik weet wat je bedoelt. Ze hebben me al een standaard versie van het contract gestuurd, dus die ga ik even goed doorlezen en eventueel gwn aanpassingen bijschrijven die ik met ze wil bespreken. Het is en blijft natuurlijk wel mijn boek

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 sep 2017 - 21:15:
Ik vind het wel dapper van je dat je gewoon een fanfictie laat uitgeven. Dat zou ik echt nooit van m'n leven durven.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 sep 2017 - 21:30:
Ik bedoel mensen mogen van mij kritiek geven, maar he zij hebben geen boek dat is uitgegeven En ze hebben ook een optie om met pseudoniem uit te geven, daar ben ik ook wel over na aan het denken. Stel ik wil later echt een eigen boek schrijven zeg maar, dan kan je jezelf voor de voeten lopen als je een fanfic hebt uitgegeven ofzo. Maar ja ya know. Iedereen begint ergens en ik geniet er enorm van om fanfic te schrijven dus who cares

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 sep 2017 - 21:16:
Ik ben een aantal weken terug begonnen met het kijken van 13 Reasons Why. En het is echt zo'n goeie serie maar ook zo hartverscheurend. Vooral omdat ik heel veel dingen van mijzelf erin herken. Wat ik echt afschuwelijk vind. En dat bedoel ik, dat de dingen die Hannah doorging ik ook heb meegemaakt. Het enige verschil was er dat mijn ouders het door hadden en die aan de bel getrokken hebben. En dat daardoor ik nu nog leef. Maar als die dat niet hadden gedaan. Ik mogelijk hier nu niet meer was. En ik weet hoe vreselijk dat klinkt. Maar op dat moment zat ik zo diep in een depressie, dat ik dat als enige uitweg zag.

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 18 sep 2017 - 22:26:
Aaaaahhhhhhh jongens ik heb maandag een afspraak met de uitgeverij over het eventueel publiceren van mijn verhaal EN IK BEN ZOOO EXCITED
Wauw gefeliciteerd! Wat voor verhaal heb je geschreven?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 sep 2017 - 13:45:
Het is een uitgeverij voor fanfics, dus ik heb een van mijn ficverhalen ingestuurd. Ik weet niet of je bekend bent met mijn verhalen, maar ik heb m'n Michael fic ingestuurd.

De afspraak ging gister helaas niet door door onverwachte omstandigheden, dus nu moet ik afwachten wanneer hij wel plaatsvind

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 sep 2017 - 15:53:
Oh. Ze hebben nog niet gelijk een nieuwe afspraak met je kunnen maken?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 sep 2017 - 21:20:
Nee, echt jammer! Ze zou me zo snel mogelijk laten weten wanneer de nieuwe optie(s) is/zijn.

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 25 sep 2017 - 14:51:
Ik wist niet dat er een uitgeverij voor fanfics bestond. Hoe werkt het dan met de beroemdheden waar de fanfic over gaat? Ik kan me voorstellen dat ze er misschien niet van gediend zijn dat er verhalen over hen officieel uitgegeven worden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 sep 2017 - 19:05:
Ik heb echt werkelijk waar geen idee. Ze geven geen boeken uit met personages uit boeken/films en tv-series, maar verder weet ik het niet echt. Het meeste is over buitenlanders, maar er is ook een schrijfster die over B-brave heeft geschreven en die hebben dat boek ook daadwerkelijk in handen gekregen. Nja, idk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 sep 2017 - 15:28:
Ik vind het zo vervelend als ze in een film/show die ik wil kijken een persoon gaan casten waar ik ethisch gezien niet oké mee ben. Ik kán Fantastic Beasts en Wonder Woman gewoon echt niet kijken, terwijl ik gewoon wel weet dat ik ze heel fijne films zou vinden.
Waarom casten ze niet gewoon unproblematic sunshines tho.

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 27 sep 2017 - 21:21:
@Kayley: Wie zit er in Fantastic Beasts waar je niet oke mee bent?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10