Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #62

Gooi-het-eruit-topic #62

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2017 - 14:42:
Lang geleden dat er nog eens een topic vol was.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 sep 2017 - 21:42:
Voor zover mijn info reikt johnny depp, toch?

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 27 sep 2017 - 21:46:
Wat is er mis met Johnny Depp? Ik ben niet heel erg bekend met showbusiness/hollywoodmensen, dus weet enkel in welke films hij speelt

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 sep 2017 - 6:21:
Volgens mij heeft hij een jaar geleden ofso zijn nu ex vrouw helemaal de t*ring in geslagen. Correct me of I’m wrong.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2017 - 9:09:
Ja, dat dus. En hij probeerde haar ook steeds te controlleren, haatte het dat ze bi is en lgbtqia*+ vrienden had, etc.
I have no love for domestic abusers. Jammer dan dat ik zijn films eerst leuk vond, nu echt niet meer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 sep 2017 - 15:35:
Ik ben mijn koffer aan het inpakken voor vakantie. En mijn vader zei net letterlijk tegen mij. "Waarom heb je zoveel shit mee?" En toen bedoelde hij dus de shirtjes en tanktops die ik mee neem. Dus ik: "I want to have options!" Zegt hij. "Het enige wat je aan gaat trekken daar is je bikini. Verder heb je alleen een shirtje en een broekje of rokje nodig voor 's avonds.

BITCH do you know a women?! We overpack allllll the facking time.

Ik heb een 30kg limiet. Ik ben heel benieuwd of ik daar genoeg aan heb. C:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 sep 2017 - 15:51:
For money sake hoop ik het voor je, yaar

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 sep 2017 - 16:00:
Dan ben ik geen vrouw, want ik neem altijd maar nét genoeg mee. Behalve sokken, die neem ik in overvloed mee for no reason.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 sep 2017 - 16:15:
@Iv; haha inderdaad. De koffer weegt nu 31 kilo. We mogen hem misschien zo meenemen. Dus we gaan even bellen of het mag.

@Kay; hahaha, ik neem altijd te weinig sokken mee.

Update: ik heb wat dingen eruit gehaald. En koffer weegt nu 28 kilo. Ahould je fine. Over een half uur naar Schiphol.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 sep 2017 - 22:15:
Laatste keer dat ik vloog heb ik ook best weinig meegenomen. Heb dingen vaak met de hand gewassen en uitgehangen op het balkon hahaha

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 okt 2017 - 18:48:
Dit brengt ons waarschijnlijk weer in een discussie, maar Las Vegas. What. The. Fuck.

Ik snap nog steeds niet waarom Amerika hier niks aan doet?! Er zijn al zoveel doden gevallen door wapens, meer dan ergens anders op de wereld, en die leeghoofden blijven maar vasthouden aan ''het is mijn recht, het is mijn recht'' Like b*tch, jouw recht zorgt ervoor dat er weet ik veel hoe veel mensen per dag worden doodgeschoten.

Also, waarom wordt deze man niet bestempelt als terrorist? You know why

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 3 okt 2017 - 18:59:
Terroristen gebruiken geweld voor politieke doeleinden; de motieven van Paddock zijn niet bekend. IS heeft de aanslag geclaimd, maar links tussen Paddock en internationaal terrorisme worden ontkent door US officials.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2017 - 20:26:
Hij is nog steeds een terrorist. Alles is politiek-geladen.

Lily
Lily

Lily is offline

[53]
Lily zei op 3 okt 2017 - 22:04:
Of hij was mentaal heel, heel erg ziek. Misschien wilde hij de geschiedenisboeken in als degene die de grootste mass shooting op zijn naam heeft.

Ik snap er vrij weinig van met de kennis die ik op dit moment heb. Blijkbaar was het een miljonair met een vriendin. Volgens zijn broer had hij niets te maken met politieke of religieuze partijen. Hij was niet bekend bij de politie of iets. Ik hoop dat er meer informatie vrij zal komen en dat we zijn motieven leren.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 okt 2017 - 8:07:
Mensen gaan altijd naar mentaal heel erg ziek voor blanke mensen, maar dat kunnen zwarte mensen net zo goed zijn. Het feit blijft dat het een terrorist is, ookal had hij zelf misschien niet dat idee

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 okt 2017 - 9:50:
"Women have high rates of mental illness but women are almost never mass shooters. This isn't about mental illness. It's about Men + violence."



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11