Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #62

Gooi-het-eruit-topic #62

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2017 - 14:42:
Lang geleden dat er nog eens een topic vol was.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 jan 2018 - 8:09:
What happened??

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2018 - 17:57:
De jongen waar ik iets mee had. Is vreemd gegaan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 jan 2018 - 21:59:
Oh noooooooo, wat een klootzak

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 jan 2018 - 22:01:
Ja. Dus dit weekend zijn ballen eraf gehakt. En gelijk mijn officiële aanvraag ingediend bij de lesbiennes.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 maart 2018 - 23:56:
OH MY GOODNESS Vandaag is mijn FF anniversary! Precies 8 jaar op FanFic!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 maart 2018 - 12:23:
Wooooooooooo

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 maart 2018 - 15:34:
Voor het eerst sinds een jaar ben ik niet in m'n eentje online!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 april 2018 - 10:53:
Ik heb mijn anniversary gemist, da's echt zeer sad.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 april 2018 - 12:34:
@Kay: potteverdikkie. 25 maar 2009 zag ik even snel staan op je profiel.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 april 2018 - 12:39:
Ik heb m’n vijf jaar anniversary ook gemist awh man :c

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 april 2018 - 20:55:
My butt hurts. And not for the possible reason you may think. Ik ben er achter gekomen (een maand geleden ofso), dat ik psoriasis rosasea heb. En dat is bijna weg. Gelukkig, want het zag er niet uit. Maar het zit dus op mijn billen en boven benen en het voelt alsof je huid openscheurt als je het niet goed insmeerd met een vette creme of olie. En dat had ik dus net al weer een aantal uur niet gedaan. Dus ik sta op van de bank en voel gelijk dat mijn butt en benen pijn beginnen te doen. Gelukkig nu flink ingesmeerd en mijn broek verwisseld. Maar oh my goodness. Wat doet dat pijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 april 2018 - 11:15:
WOW ik typte het een berichtje en toen ik het verzond had Kay in de tussentijd ook een berichtje geplaatst.______. Pasen 2018 hoort thuis in onze geschiedenisboeken.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 3 april 2018 - 20:11:
Stopt drama in vriendengroepjes ooit? Ik ben er echt heel erg klaar mee, namelijk.
Vriendin van me (dus geen vriendin meer)maakt altijd drama om alles. Echt alles. Laatst een sarcastische opmerking in de whatsappgroep: attack on her wellbeing. Haar vriendje zegt ff niks of leest over een berichtje heen: hij negeert haar. En ze kwam altijd bij mij zeuren. Want (en das wel wat waar) "bij vrienden kun je zeuren, want ze judgen je niet".
Begon vrij snel irritant te worden en ik merkte steeds meer dat ze constant van een mug een olifant maakte. Ze was ook jaloers dat ik vrienden werd met haar oude vrienden, hoewel ze dat nooit expliciet heeft gezegd. Haar reactie op mijn omgang met said friends suggereerde dat wel.
Laatst wilde ik niet met pws bezig. Toen we langs de mediatheek liepen (2 van die vrienden en ik) waar zij zat, keek ze ons heel kwaad aan. Ik voelde me kut en had nog niks gegeten en ik had geen zin om bij iemand met een kuthumeur te zitten, dus ik zwaaide en liep door. Kreeg ik een appje: "wtf doe jij"
Me, being absolutely ***** done, reageerde uiteraard aanvallend. Que ruzie, hoewel ik eigenlijk eerst helemaal niet boos was, maar het kwam eruit hoe ik voelde dat ze toch nooit naar me luisterde en alles altijd om haar draaide. Daarbij ook dat dat ze overal een drama om maakt.
Nou. 3 dagen later weer een gesprek. Me being mad is kortaf, vatte zij niet fijn op. Ff verhit gesprekje gehad, schuift ze alle schuld op mij en probeert ze me te guilt-trippen over hoeveel pijn ik haar wel niet heb gedaan.

Dus. Ja. Does it ever stop?
EDIT: dit is echt een enorm lang bericht ' sorry.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 april 2018 - 21:26:
Drama stopt nooit, neemt enkel andere vormen aan. Je “vriendschap” klinkt nier echt healthy tho, dus of alles goed uit praten en proberen opnieuw te beginnen of even voor jezelf kiezen en haar aan de kant schuiven.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 3 april 2018 - 21:40:
Ja. Nou. Ik ben er klaar mee. Ze heeft me ook geprobeerd te guilt-trippen om vrienden te blijven. Niet echt effectief.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13