Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #62

Gooi-het-eruit-topic #62

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 sep 2017 - 14:42:
Lang geleden dat er nog eens een topic vol was.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 april 2018 - 22:05:
Er is echt helemaal niets oké aan die vriendin, hoor. Ja, bij vrienden mag je zeuren, maar dat hoort 1) geen éénwegstraat te zijn, en 2) het enige waar de vriendschap om draait. Voor zo'n relatie zoek je een therapeut.
Gewoon voor jezelf blijven opkomen, Nynke. Het is het niet waard je slecht te voelen door iemand die zegt je vriend te zijn; daar is het leven te kort voor.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 3 april 2018 - 22:18:
I know (: doe ik niet zo vaak, maar ik vond het zo wel tijd worden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 april 2018 - 23:24:
Drama is naar ): Geen idee of het helpt, maar naar mijn ervaring is middelbare school-drama vaak toch wel de grootste drama (meer hearsay dan ervaring tho, ik ben drama gelukkig redelijk uit de weg kunnen gaan sinds heel lang, maar ik krijg achteraf meestal de samenvatting).

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 april 2018 - 10:08:
Zelfs als mijn nagels niet korter kunnen krijg ik het nog voor elkaar om ze te scheuren. Goddamit work

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 4 april 2018 - 10:24:
Dan is de enige oplossing nog pleisters om je vingertoppen, niet? Maar dat ziet er zo dom uit. Alsof je het voor mekaar hebt gekregen om in al je vingertopjes tegelijkertijd te snijden.
Zou bij mij niet zo'n wonder zijn, tbh

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 april 2018 - 13:09:
Ik moet inklokken met mn vingerafdruk dus dat zou idd niet zo’n goed idee zijn haha. Ik vind het echt jammer want m’n nagels konden zo mooi lang worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 april 2018 - 16:12:
Nagellak helpt soms?

@Nynke; mijn ervaring is ook dat het na middelbaar beter wordt. Daar zit je allemaal op elkaars lip en als je eenmaal op uni zit, ga je alle stomme mensen uit de weg en blijven er nog honderden over.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 april 2018 - 16:45:
Middelbare school drama is echt vette BS. Op dat moment vindt je dat echt ongelofelijk belangrijk. Wat het dus totaal niet is. En als je daarna eenmaal verder gaat naar een andere school. Of weet ik veel, gaat werken. Is dat wat er op de middelbare school gebeurt is helemaal niet belangrijk. En negen van de tien keer ga je niet eens meer met de mensen om waarmee je om ging op de middelbare school. Je studeert af en die mensen verdwijnen uit je leven.
Daarentegen moet je nu wel voor jezelf kiezen. Het is jouw leven. Niet die van hen. Jij moet zo gelukkig mogelijk door de middelbare school fietsen en niet iedere keer denken bij alles wat je doet "Oh, maar als ik dit doe of ik spreek met die en die af dan is zij/hij (weer) boos op mij omdat die twee mensen (of meer) elkaar niet aardig vinden".
En dat is natuurlijk BS. Jij gaat met die mensen om en andere mensen hebben daar niets over te zeggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2018 - 8:56:
Maar het is wel logisch dat je het belangrijk vindt, want je zit nou eenmaal 30 tot 40 uur per week op school en als mensen dan drama maken waar ze jou bij betrekken, zit je daar dus elke dag middenin. Dus het is wel begrijpelijk dat je het zo erg vindt als je nog op school zit.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 april 2018 - 21:40:
Ik heb de laatste tijd zo vaak rotdagen, ik hou ervan. (':

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 8 april 2018 - 21:45:
@Kayley: Ik ook. Ik had vrijdag een mental breakdown (erger dan ik in een paar maanden heb gehad ofzo) omdat ik een 5 kreeg op mijn mondeling. Letterlijk vanaf het moment dat ik thuis kwam totdat ik met mijn moeder eten ging halen zitten janken ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 april 2018 - 6:26:
Bij mij gebeurt er niet zozeer iets slecht op die dagen, ik voel me gewoon zo rot. Dan begin ik te teren op alle dingen die niet goed zijn in mijn leven (en het aantal daarvan valt wel mee, maar toch) en dan heb je aan mij een hele dag niets.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 april 2018 - 12:49:
Ahh nee das echt rot. Er is dan ook niets wat het beter maakt, alleen maar kleine dingetjes die je nog even lekker verder naar beneden stompen. Ben blij dat ik er nu gelukkig niet zo vaak meer last van heb *klopt af* Hopelijk worden die dagen snel wat minder, Kay <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 april 2018 - 14:45:
Ja, ik hoop het ook, want ik word er echt moe van. (':
<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 april 2018 - 11:02:
Er zijn zes mensen online O___o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14