Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #257

Offtopic #257

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 11:51:
Nog eens eentje vol. c:
Het vorige offtopic bestond al sinds 25 juni 2017...



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 april 2018 - 19:23:
*\o/*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 april 2018 - 20:19:
Lekker bezig!

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 17 april 2018 - 21:09:
Zoeken voor een appartementje in Groningen voor 2 personen(en dus 2 slaapkamers) is vrij vermoeiend!
Vooral als je (toekomstige)huisgenote twee vogels mee wil nemen en jij eigenlijk genoegen neemt met een kat!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 april 2018 - 21:32:
Vrij vermoeiend en vrij onmogelijk. Maar echt, kudo's als het lukt, maar de woningmarkt in Groningen is niet grappig, en als je huisdieren hebt nog lastiger. Of je moet al ouders hebben die iets willen kopen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 april 2018 - 21:49:
Volgens mij is het nu vrijwel onmogelijk om uberhaupt ergens een huisje te vinden, want erg goedkope dingen kom ik hier ook niet tegen.

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 17 april 2018 - 22:06:
Het meisje met wie ik een appartement zoekt wil graag voor keiweek een plekje hebben, omdat ze niet bij dr broer wil slapen, en die heeft nogal vaak meisjes langs, dus daar kijkt ze niet naar uit.
Lijkt mij ook leuk, want dan heb ik geen kater op een luchtbed.
Either way, we hebben een paar plekjes gevonden!!! Maar ik heb geen idee of dat wat gaat worden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 april 2018 - 22:17:
Vaak zijn er wel studentenhuizen die plekjes vrij geven voor zulke weken toch? Als het alleen voor keiweek is kan je ook nog gwn een hotel nemen

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 april 2018 - 22:45:
Het KEI-hostel is ook vrij goed te doen en goedkoop. Volgens mij is er vanuit KEI ook iets met slapen bij studentenhuizen? Als je meteen in september in Groningen wil/moet wonen is het wel essentieel om nu te gaan zoeken though. Zeker met de huisvestigingsproblemen rondom internationals (de Hanze en uni doen keiveel promotie om internationals aan te trekken, maar doen vrijwel niets qua huisvesting en er zijn simpelweg nu al meer kamerzoekenden dan kamers) gaat het tussen grofweg juli en oktober/november helemaal onmogelijk zijn.

Als je graag samen wil wonen is inschrijven bij Lefier (sowieso handig) waarschijnlijk nog je beste optie. Volgens mij heb je niet overdreven veel inschrijftijd nodig voor een kamer aan een gang (dan zit je met ~20 kamers aan één gang en deel je daarmee vaak twee keukens en wat toiletten en douches), waarbij twee kamers aan dezelfde gang nog wel te doen is. Buiten dat is het extreem veel mazzel hebben. Er komen wel eens tegelijk meerdere kamers vrij in één huis, maar aangezien samenwonen met vrienden voor vrijwel iedereen the dream is, reageren daar ook meteen heel veel mensen op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 april 2018 - 23:09:
Sowieso wil je als studentenhuis niet dat er twee vriendinnen in je huis komen, want dan vormen ze een clique en dat gaat het bonden met de rest tegen.

In Delft is het als student heel makkelijk nog steeds.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 april 2018 - 10:21:
Ik heb uit pure nostalgie mijn wachtwoord op het werk (dat ik om de vier weken moet aanpassen) veranderd naar "Tokio". (':

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 april 2018 - 14:14:
@Kay; nu kunnen wij lekker bij jou inbreken op je werk omdat we je wachtwoord weten!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 april 2018 - 16:05:
Yer a beach babe, Yarry.


Ik ben twee dagen te laat, maar ik ben hier echt al vijf minuten lang om aan het lachen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 april 2018 - 16:27:
@Marit: thanks, thanks. Mijn ego waardeert het. <3
@Yara: oh nee, wat een drama !! Dan kan je alle reclame in mijn inbox lezen, oh noes.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 april 2018 - 16:28:
@Kay: Gern geschehen, bro.
HE MAAR KAY HOE GAAT HET TROUWENS MET JE PUP die nu waarschijnlijk allang geen pup meer is? <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 april 2018 - 16:29:
MIJN PUP IS NOG STEEDS DE SCHATTIGSTE HOND IN DE WERELD, MARIT. Maar echt.
En haar gezicht is zo'n meme.
Ze is nu ouder dan een jaar en luistert heel goed en ze houdt van takjes en in modderige plassen springen als ik met haar naar het bos ga. ;____; Precious nugget.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11