Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #257

Offtopic #257

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 11:51:
Nog eens eentje vol. c:
Het vorige offtopic bestond al sinds 25 juni 2017...



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 april 2018 - 21:14:
Hier heeft het net geonweerd en hoewel ik het maar heel licht heb, merkte ik wel echt verschil. In de auto jeukten m’n ogen ook echt enorm. Ik heb er dan ook echt moeite mee om er vanaf te blijven zeg, haha.

Ik heb trouwens best wat leuke dagen achter de rug. Tijdje geleden dat m’n weekend wat drukker was, maar het was wel leuk druk. En ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik een 8.4 heb voor een tentamen, waarvan ik zeker wist dat ik hem moest herkansen dus dat voelt echt super goed

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 22 april 2018 - 21:20:
Ik heb echt meteen medicijnen gehaald toen ik er last van begon te krijgen, want ik heb dus echt een grondige hekel aan hooikoorts.
Het is hier nog helemaal helder, dus ik denk dat ik vannacht wel wakker wordt van een flinke onweersbui. En zo niet, dan neem ik gwn mn medicijnen morgen haha

@bo Het was niet op die manier bedoeld, maar soms heb ik dat wel haha, maar dan zeker wel schrijven anders zit ik dadelijk weer in een jaarlange writers block ofzo

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2018 - 10:04:
@Iv; het onweer zou het westen niet helemaal bereiken. Bij ons heeft het ook niet geonweerd. Bij jou wel?

En dat heb ik ook, hoor. Ik heb nu ook alweer drie dagen niets gedaan. :/

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 april 2018 - 11:36:
Bij ons was het wat gerommel, maar meer niet gelukkig. In Groningen heeft het wel flink gehageld.
Ik heb afgelopen week wel lekker geschreven, maar allemaal op papier dus nu moet ik intypen. Dat is toch wel mijn minst favoriete deel van op papier schrijven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2018 - 11:42:
@Daan; 'k voel je pijn, 'k vind dat ook altijd rot. Maar 'k heb nu een systeem waarin ik elke keer voordat ik m'n verhaal verder schrijf, m'n vorige stukje intyp. Daardoor zit ik er gelijk weer in + krijg ik geen achterstand. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je je laptop bij de hand hebt.

On another note, aangezien we allemaal al jaren (dit is niet eens overdreven, heh), niet meer geplaatst hebben hier: hebben jullie ook dat het nu heel anders gaat met hoofdstuklengte? Ik schreef altijd tot ongeveer 1,2K een vaak moest ik dat er nog uit persen ook, maar nu zijn mijn hoofdstukken van zichzelf helemaal niet meer zo consistent. 'k Denk wel dat dat uiteindelijk beter is.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 april 2018 - 11:45:
Ja same. Ik schrijf ook wel eens dingen met hele korte hoofdstukjes, dat werkt ook heel fijn. En ik kan me heel goed voorstellen dat ik bij andere type verhalen juist veel langere hoofdstukken krijg (al deed ik dat hiervoor ook wel een beetje). 't Is iig een stuk chiller.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 april 2018 - 11:53:
Ik heb dat ook al gemerkt, Bo. Alle hoofdstukken zaten altijd rond de 1-2K bij mij, nu heb ik soms hoofdstukken van 5K, soms kleine hoofdstukken, heel afwisselend binnenin hetzelfde verhaal dan nog.
Het is wel handig als je wekelijks wil updaten om je aan een kort, consistent doel te houden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2018 - 12:06:
Enerzijds wel waar, maar anderzijds denk ik dat krampachtig vasthouden aan een bepaalde grootte wel de kwaliteit negatief beïnvloedt. Misschien kan je je hoofdstuk dan beter in delen opsplitsen, zodat mensen niet verdwaald raken in een grote lap tekst maar de boel toch gewoon één hoofdstuk blijft.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 april 2018 - 12:12:
@HUss; nee, bij ons heeft het helaas niet geonweerd. En dus ook niet geregend.d

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 april 2018 - 12:16:
@Bo nee, hier is het helemaal droog gebleven. Vandaag is het hier ook weer gewoon mooi. April doet wat ie wil

Ik merk wel dat mijn hoofdstukken soms langer worden, maar dat gebeurd meestal als ik lekker in het verhaal ben en dan door blijf schrijven. Meestal liggen ze bij mij zo rond de 1.2K

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2018 - 12:19:
Hier schijnt de zon ook nog, maar volgens mij ligt de temperatuur wel iets lager. Vanochtend in ieder geval.

&maar jij bent gewoon online blijven plaatsen toch? Al dan niet hier. 'k Denk dat dat wel verschil maakt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 april 2018 - 12:34:
Ik heb heel het weekend in short en shirt doorgebracht, nu moet ik m'n jas aan in het midden van de dag want het is fris ??
Dus ja, de temperatuur ligt best wel wat lager.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 23 april 2018 - 14:39:
@Bo, nou alles heeft wel een hele tijd stil gelegen, maar toen ik weer ben begonnen ben ik ook wel weer gaan plaatsen ja. Maar dat zou niet echt iets moeten uitmaken denk ik, zeker niet op een platform als bijvoorbeeld Wattpad

Ik vind het wel jammer, dat mooie weer waar het niet te warm is, maar je kan wel lekker zonder jas is echt geweldig. Laat het maar weer snel terug komen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 april 2018 - 15:11:
Ah, ja, wat dat betreft heeft Wattpad op zich wel een prettiger systeem qua lezen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 april 2018 - 15:59:
Hoe is het systeem op Wattpad dan? Heb er nog nooit iets gelezen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13