Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #257

Offtopic #257

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2018 - 11:51:
Nog eens eentje vol. c:
Het vorige offtopic bestond al sinds 25 juni 2017...



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 april 2018 - 11:26:
Hey Jen! Hoe is het met jou zo tegenwoordig?
Ik was laatst aan het theater waarin Cursed Child gespeeld wordt en toen moest ik aan je denken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 april 2018 - 12:23:
Hebben mensen die niet Iv of mij zijn en dus niet hoeven werken of studeren leuke plannen voor Koningsdag?

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 27 april 2018 - 12:25:
Ik ben aan het leren voor examens! En voor mijn huis wordt er aan lanenkaatsen gedaan. Dus de plannen van anderen zijn leuker.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 april 2018 - 12:26:
Ik ben een Belg, dus ik heb ook geen leuke Koningsdagplannen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 april 2018 - 16:27:
Ik ben naar de rommelmarkt in het Goffertpark geweest (dat is een best grote in Nijmegen en een stuk leuker dan in mijn wijk) en heb twee Pokemonsleutelhangers gekocht. Vanavond ga ik waarschijnlijk verder met mijn samenvatting alvast. Met de hand though, want mijn laptop is stuk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 april 2018 - 17:44:
Hahaha Jess hoezo is jouw laptop nog steeds altijd stuk.

'k Heb heel toepasselijk MAXIMA gedownload. Dat is een programma om plotjes mee te maken en zo, maar de naam is erg geschikt voor vandaag.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 april 2018 - 17:46:
Haha nou ja, met een beetje geluk niet stuk maar hij is meegenomen door het verzekeringsmannetje. Een vriend heeft er flink wat water overheen laten vallen. :’) ik ben ook nog nooit zo blij geweest met een laptop als met deze. Hij is snel, heeft genoeg geheugen (al helemaal voor school) typt fijn enzo... kan lang zat zonder lader en zo. Het enige nadeel was dat word automatisch opstartte en ik dat niet zo snel uitkreeg.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 april 2018 - 18:30:
I SURVIVED Het was echt teringdruk voor een feestdag, ik wist niet wat ik meemaakte. Ook nog eens tientallen telefoontjes moeten beantwoorden, allemaal met dezelfde vraag “tot wanneer zijn jullie open?” Na de vijfde klant had ik wel zoiets van GEBRUIK JE INTERNET MY GOD

@Jess laten we hopen dat je laptop niet helemaal kapot is, nieuwe aanschaffen is duur man.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 april 2018 - 19:08:
@Iv ja, ik hoop het ook. Gelukkig zijn zowel die vriend als ik verzekerd, dus dat scheelt flink wat stress. Totaal niet waar ik aan dacht toen het gebeurde, toen stond ik echt enorm te hyperventileren in het lokaal.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 april 2018 - 19:13:
@Kay met mij gaat het goed. Zit in de laatste periode van mijn eerste studiejaar dus druk druk druk en stres stres stres, maar dat is alles. En omg ik heb zoveel liefde voor dat gebouw. 21 mei ga ik weer heen ^^.

@Bo Nope. Ik ga morgen naar Niall dus ben in de stad wat dingetjes gaan halen maar RIP ik. Ik haat grote groepen mensen als het om slenteren door winkelstraten etc gaat. Dus ik heb gehaald was ik nodig had en ben snel weer naar huis gegaan haha.

@Jess Ik duim voor je omg. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 april 2018 - 19:18:
@Jen Jaloers, veel plezier! Ik ga huilend achter de livestream zitten
@Jess oef, dat scheelt inderdaad. Ik duim voor je.

Ik ben volgende week drie dagen vrij van werk waarvan ik er twee in Limburg ben en ik ben daar echt even aan toe want werk is zo onopvallend toch wel energiezuigend

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 april 2018 - 20:09:
Blugh Niall. Harry wil'k nog wel een keer heen als die hysterische fans op zijn, maar Niall... no thanks.

@Jess; dat kan je vrij makkelijk uitzetten though. : ')

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 april 2018 - 20:36:
Ik heb vandaag grandioos niets gedaan. Flink uitgeslapen vanochtend. Toen uitgebreid ontbeten met lunch erachter aan. Daarna bijna een uur onder de douche gestaan, haar gewassen, lichaam gescrubs, geschoren en daarna mijzelf helemaal volgesmeerd met bodylotion. En daarna in mijn birthday suit in bed gaan liggen en zowat een heel seizoen F.R.I.E.N.D.S. gebingewatched. En nu samen met mijn kat (nu wel met kleding aan) op de bank pizza eten en netflix en chillen met me, myself and I.
Dus ja, wel een geslaagd dagje vind ik zelf.

EDIT; was that too much info? In mijn hoofd klonk dit redelijk normaal...

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 april 2018 - 20:43:
Misschien voor anderen, maar we zijn hier ondertussen wel wat gewend haha.
F.R.I.E.N.D.S tho ik ben zo blij dat het op Netlfix staat, ben over de helft

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 april 2018 - 21:11:
@Iv; thank goodness.
Anders ik wel. Hij kwam op Netflix en ik ben eigenlijk gelijk gaan kijken. Het is dan misschien al wel de 10de keer dat ik alle afleveringen van F.R.I.E.N.D.S. kijk. Maar het wordt nooit saai.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17