Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #259

Offtopic #259

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 nov 2018 - 15:18:
Holy damn. The 300 hundred is coming closer and closer.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 maart 2019 - 13:47:
Ik ben aan het werk.
Net helemaal verwaaid buiten. En mij ook te warm aangekleed. Dus toen ik weer op kantoor kwam, was ik een partijtje bezweet. Gadverdamme.
Gelukkig bestaat er deo en parfum voor de mogelijke zweetlucht en de natte oksels.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 maart 2019 - 19:01:
Hebben jullie het al gehoord van Depp?? Schijnt dat hij dus harde bewijzen heeft dat Amber de abuser was en niet hij. Heb er in het nieuws nog niet echt iets over gehoord, maar het zoemt rond op tumblr en instagram.

@Yaar zo maar echt die wind is niet normaal de laatste dagen. Ik moet over de dijk om bij werk te komen en daar moet ik m'n stuurtje goed vasthouden hoor

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 maart 2019 - 22:27:
Ik was gister bij twenty one pilots en nu heb ik spierpijn als een malle en voel ik me alles behalve fit - maar ook weer niet echt ziek. maar ook weer wel. Kennen jullie dat, dat je tussen ziek en oké inhangt? Voelt echt gek.

@Iv; nee, niks van meegekregen, eigenlijk. Maar misschien omdat ik op allebei de sites niet bijster veel tijd doorbreng

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 14 maart 2019 - 11:24:
@Iv jaaaa dat heb ik inderdaad meegekregen. Best wel heftig vind ik.

@Jess But did you have fun ? Wel kut dat je je nu zo naar voelt. Beterschap <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 maart 2019 - 12:41:
@jess ik balanceer volgens mij al een flink aantal weken op dat randje haha
Maar heb je het wel leuk gehad? Ik hoor het zondag ook wel maar ff snel een samenvatting haha

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 maart 2019 - 17:22:
Thanks, Jen!

Het was zó vet. Heb een vriendin eindelijk in het echt ontmoet, kwam toen de rij ging staan een vriend van me tegen (die zijn deel van de rij uitkwam om hoi te zeggen en zich aan Dyl en Ash voor te stellen. De show zelf vooral met Dyl meegemaakt, want omdat we al zo lang samen wilden gaan, was dat voor mij heel speciaal om samen mee te maken, ofzo. Het was zó’n fijne show, er werd meer dan genoeg water uitgedeeld, het publiek was fijn... echt geweldig

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 maart 2019 - 14:55:
Louis is zijn zus verloren aan een hartstilstand woensdagochtend. WHAT THE F IS THIS DAY? Eerst die shooting in Nieuw Zeeland. Nu dit.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 maart 2019 - 13:34:
Utrecht </3

Jongens, ik heb het echt gehad met al die terreurdaden. I'm getting scared.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 maart 2019 - 18:08:
Chickiessss hoe is het met iedereen?? Ik heb de afgelopen week thuis gezeten want ik heb maandag een break-down gehad (,: Gaat nu gelukkig weer beter tho! Ik heb sollicitaties uitstaan en ik heb me ingeschreven voor een cursus bij NTI. Was al een tijdje niet blij met waar ik was, maar daar gaan we dus mooi even verandering in brengen.

Also, dit weer <33333 ik heb gisteren zo’n 45 min gewandeld en das toch wat fijner met dit weer dan met regen haha. Ik was ook weer eens in de mood om mn nagels te lakken, dus die zijn nu mooi rood (:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 31 maart 2019 - 10:55:
Jeetje Iv wat vervelend :C Maar fijn dat het nu weer beter gaat. Leuk om te horen dat je van werk gaat veranderen ^^ Van wat ik van je gehoord heb is dat een goede keuze denk ik En jaaaa! Dit weer <3 Ik ben weer helemaal blij dat ik kan skeeleren ^^.

Met mij gaat het goed! Bij aan het komen van alle gekke dingen die ik in maart gedaan heb. Ik woon nog steeds op een roze wolk door dat allemaal ^^.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 maart 2019 - 14:01:
@Iv: you go get some more education, girl. Slay!
@Jen: wat was er allemaal in maart dan? Behalve concerten heb ik volgens mij niets van je meegekregen.

Ik heb gisteren tot half vier D&D gespeeld (wel met de zomertijdverspringing, maar dan nog), dus ik ben vandaag echt een zombie. Ook goede dingen moet je in mate doen. ._.

En het is morgen alweer april. Gaat de tijd bij jullie ook zo snel voorbij?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 maart 2019 - 14:21:
@Kay Dank dank!! Imma slay big time.
Was het wel een goede campiagn? (zo noem je dat toch??)
@Jen maar echt!! Elke keer als ik m'n panic! vids terugzie zit ik met zo'n enorm dikke domme glimlach naar m'n scherm te staren haha. March was a good month (als we werk niet meerekenen shhhhhh)

De tijd gaat bizar snel. Ik wordt over iets meer dan een maand alweer 21 (!!) en dan is het alweer mei. Binnen no time zitten we weer met truien onder de kerstboom

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 maart 2019 - 18:39:
Oh ja, Panic! Daar was ik ook heen *-* I love Brendon so fucking much.

@Iv: one-shot, maar hij was heel tof. Ik ben in een draak veranderd enzo.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 31 maart 2019 - 18:47:
Ohhh niceeee

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 april 2019 - 11:55:
@Kay Bastille, Twenty One Pilots, Panic, Dutch Comic Con. Roze wolk, like I said. Daarnaast was het gewoon een hele leuke maand omdat ik vet veel oude anime's teruggekeken heb en The Umbrella Academy <3

@Iv same. Panic was by far mijn favoriete concert ik huil nog steeds.

De tijd gaat zooooo snel. Ik moet binnenkort alweer mijn stage regelen voor mijn derde jaar. Het voelt echt als gisteren dat ik mijn propedeuse haalde. Maar: het is echt weer super mooi weer <3.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18