Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » 12 rollen gezocht voor 'Rock Of Love: Tom'

Melding:

12 rollen gezocht voor 'Rock Of Love: Tom'

1 2
CherryHead
CherryHead

CherryHead is offline

[23]
CherryHead zei op 23 juli 2009 - 21:20:
Op Q. heb ik dezelfde serie en aangezien het Fanfic is kan het hier ook geplaatst worden maar het is zo dom als jullie het lezen terwijl niemand van jullie erin meespeelt ofzo dus daarom wou ik jullie de kans geven om jullie in mijn verhaal me te laten spelen n.n
Ik heb twaalf mensen nodig, dan kan het verhaal beginnen.
-UnknownRiot
-Suspicious
-CosmicPurple
-Minority
-Xethalicious
-Whipple
-Pressure
-VAMPSEY
-UnknownRiot
-Shakedown
-TWINcest
-UnknownRiot
Tom Kaulitz, gitarist van Tokio Hotel is eindelijk klaar voor de échte liefde. Geen one night stands meer, hij is het beu. Om zijn geluk een duwtje in de rug te geven doet hij mee aan 'Rock Of Love: Tom' In deze wedstrijd zullen twaalf meisjes het tegen elkaar opnemen -hoofdprijs: Toms liefde.

Wat heb ik nodig?
Naam:
Leeftijd (in het verhaal):
Karakter:
Foto van personage:

Omdat bí­jna iedereen bij karakter 'bitchy' schrijft wil ga ik om een bitch vragen. Er is één échte bitch en twee andere mensen mogen bitchy zijn. Vermeld er dan bij ofwel: Ik wil dé bitch zijn ofwel ik wil bitchy zijn. Vul gewoon je karakter in en ik zal er dan wel bitchy aan toevoegen in de Fanfic zelf.



EDIT
Deel 0 staat online: http://www.fanfic.nl/fiction/1247/rock-of-love-tom/




VAMPSEY
VAMPSEY

VAMPSEY is offline

[70]
VAMPSEY zei op 24 juli 2009 - 17:11:
Een vriendin van mij [http://www.fanfic.nl/users/shakedown] wilt ook meedoen, maar ze kan nu niet op de computer, dus is het goed als ik haar "inschrijf"? ^-^ Ze heeft me alles ge-smst (':
Naam: Liesbeth
Leeftijd (in het verhaal): 18
Karakter: Lief, maar als er mensen haar irriteren zullen ze het snel weten. & ze kan geen 'huppeltrutten' af. (
Foto personage: Die gaat ze zelf zoeken ^-^. (Vanavond kan ze mss op de computer)

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 24 juli 2009 - 17:26:
En je bent de n bij unknowNRiot vergeten

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 juli 2009 - 17:28:
Naam: Marly Neva Rousseau
Leeftijd: 21
Karakter: rustig, beetje laks, laat zich door niemand de les spellen, wordt nooit hyper of hysterisch maar heeft simpelweg altijd een antwoord klaar, ze voelt meteen aan of ze iemand mag of niet en spendeert dan ook geen tijd aan mensen die ze niet aardig vindt, als haar mening gevraagd wordt zal ze die altijd eerlijk geven maar ze zoekt zelden het conflict op, is biseksueel, blijft doorgaans op tot in de vroege uurtjes en slaapt dan tot ver in de dag, is onmogelijk te overdonderen, houdt van flirten en spelen maar bindt zich niet makkelijk.

Vind jij jezelf grappig?
Ik zie mezelf hier in T.T
Wat voor een karakter moet ik nu nog gaan geven.. hahah !

Naam: Sky [ja, sorry niet meer origineel] Lowens
Leeftijd (in het verhaal): 20
Karakter: -Gaat het heel erg goed overweg vinden met Marly denk ik x']- Chill, babbelt niet zoveel [tenzij ze die gene goed mag], biseksueel, aardig, luisterend oor, negeert de gene die ze niet mag of denkt niet te mogen, haat het om mensen een 2de kans te geven,
Foto: Ik doe gewoon my -ugly- selfhttp://www.quizlet.nl/images/2009/05/mzezarxqyrzjtwxi.jpg
Extra: Draagt graag hiphopkleding met felle kleurtjes, heeft dreads [op de foto nog niet, but i'm working on it!], groene ogen, donkerbruin haar, bandana's zijn een must, te veel piercings >< [links onder in de lip een hoefijzer, tragus links in haar oor, tongpiercing, navelpiercing,surface in rechterarm, dermal rechts aan de zijde van haar linkerpols, dermal tussen haar borsten], een kleine stertattoo rechts aan de binnen kant van beide polsen [gemaakt voor haar 2 zussen], ze is gewoon Duits en komt uit Berlijn, haat aan lichaam showen [zwemmen is een nono], heeft twee honden [een Dobermann genaamd Boo en een Pomeranian genaamd Bubbles], Bubbles heeft ze meegenomen [als het mag van jou ^^], gek op grote auto's [like een Dodge RAM 2500 ], heeft een hekel aan mensen die haar stijl of wat van haar is neerhalen [doet ze toch ook niet bij hun?]

Oké, dat is wel genoeg denk ik

Edit: dit is Bubbles, nog een pup: http://pjbottoms.files.wordpress.com/2008/04/pomeranian-0533.jpg

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 24 juli 2009 - 17:31:
Ik weet niet of je er nog steeds 1 nodig hebt ,maar voor het geval dat anders gebruik je deze niet ^^

Naam:
Libby
Leeftijd;
20
Karakter;
Snel kwaad. Egoistisch. Lief tegen mensen die lief tegen haar zijn. Wil overal bijhoren.
Plaatje:
http://farm3.static.flickr.com/2118/2482854149_4c04182d1f_o.png

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 24 juli 2009 - 19:24:
Gelezen en jij gaat snel verder, weet je. Want jij schrijft goed. Ö

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 24 juli 2009 - 19:26:
Bestaat de naam Delynna eigenlijk? Ö
-heeft dat ter plekke verzonnen-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 juli 2009 - 19:59:
(...)
Vind jij jezelf grappig?
Ik zie mezelf hier in T.T
Wat voor een karakter moet ik nu nog gaan geven.. hahah !

Hahaha, omg ^^
Dat was onbewust!
Omdat jij zo perfect bij Tom past
En jij bent niét ugly!! ö

<3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 juli 2009 - 20:02:
Bestaat de naam Delynna eigenlijk? Ö
-heeft dat ter plekke verzonnen-

Delwyn bestaat wel, maar das voor een jongen...betekent zowel "schoonheid" als "wit, helder".
En Delaney (de-LAYN-ee uitgesproken) bestaat ook, das een meisjesnaam, en betekent "from the alder grove".
Dus sorry, ik denk dat Delynna geen naam is... ^^

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 24 juli 2009 - 20:11:
(...)
Delwyn bestaat wel, maar das voor een jongen...betekent zowel "schoonheid" als "wit, helder".
En Delaney (de-LAYN-ee uitgesproken) bestaat ook, das een meisjesnaam, en betekent "from the alder grove".
Dus sorry, ik denk dat Delynna geen naam is... ^^


Dus ik heb net een naam uitgevonden?
Of ze draagt een no-name. Ö Dus, is ze eigenlijk naamloos, ook al heeft ze een naam? O.o -ingewikkeld-
Delynna vind ik wel een mooie naam. Als je het juist uitspreekt.
[Dellienna]

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 25 juli 2009 - 11:03:
Ik ben te laat >.<



1 2