Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Nee, dit is eerlijk -.-

Nee, dit is eerlijk -.-

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 29 juli 2009 - 16:54:
Ik mogt van mijn zusje haar broek aan, dat had ik gevraagt , hij was laike wel te groot maar daar heb je een riem voor ^^ maar toen kregen we dus rusie, om niks (Ze had de tas gehaald die ik wou halen en dat was de laatste en dat wist ze dus ging ze heletijd over haar tas praten enzo en toen zei ze je bent gewoon jaloers terwijl ik niks deed ofso) maar na 2 dagen werd ik haar gezeik een beetje zat dus ik so; Als jeme jaloers wilt maken doe dan wat beter je best wnt er gebeurt nog niks. Maar toen sloeg ze me dus een paaar keer MET HAAR SGOEN. lekker arm geschaaft nu enalles. maar ik had haar broek dus aan, ging ze zo lopen lullen dat ze had gesegt dat dat niet mogt en dat ik heb uit moest doen maar ik had dus egt Fack jou. ging ze naar mn moeder heletijd zeiken dus ik liep naar boven gaat ze me volgen tegen de deur slaan enalles (ze kon niet naar binnen want mn ma had de deurklink eraf gehamert toenze kwaad op me was ) gaat ze zeggen dat ze me gaat neersteken enzo en dat ze men haarbandje kapot gaat knippen en dat soort dingen. en toen ging ze naar beneden ,had ik die broek verstopt , want ik ga hem egtniet geven als ze zo doet :W ging ze weer verder rusiën enzo en mijn moeder zegt ook nog tegen mij dat ik die broek moet teruggeven en dat aischa na het eten op de comp mag enalles. Laike lekker eerlijk ><
Ik zweer het je ,ik HAAT dit gezin -.- Naja,gezin. Wat er van over is ;x



xRingFrei
xRingFrei is offline

[41]
xRingFrei zei op 29 juli 2009 - 17:02:
tsss >.< achterlijke zusje heb je

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 29 juli 2009 - 17:22:
omgosh,, jouw sus is oneerlijk.
Ik zou dr gemept hebben tot ze half dood was en dan uitschelden da ze zó gekwetst is da se bang van me wortt.
En als da ni lukt, voer ik dr aan de leeuwen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 29 juli 2009 - 21:54:
dit doet me denken aan judith. die zit bij mij in de klas.ze die was heel boos op haar broer, omdat die haar dagboek had gestolen, ging ze hem achterna met een slipper, gooideze die naar zn hoofd en zo, dus hij verstopt zich in de badkamer, en juud rukt de deurklink eraf. per ongeluk. dus helemaal boos tegen die deur schoppen en stomme dingen roepen die nergens op slaan, bleek dat haar lieve hond bodar haar lieve dagboek had gepakt en er op was gaan liggen >.<

maar ja - ik heb nu best wel medelijden met je, en ik weet nooit hoe ik dat moet zeggen, want het klinkt altijd zo droog.