Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » Get out of my head! You're not welcome here!

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

30 sep 2008 - 18:35

311

4

234



Get out of my head! You're not welcome here!

'Jij bitch, je liegt!' brulde Jackie, mijn tweelingzusje pissig uit.
'Ach, hou je mond toch! Moet jij nodig zeggen. Jij zit achter mijn rug om allerlei bull shit verhalen te vertellen!'
'Daar hadden we het niet over. Het ging erom dat jí­j mijn verhalen hebt gelezen, ook al heb í­k gezegd dat ik dat liever niet wilde!'
'Ik vond ze anders heel mooi,' flapte ik eruit. Jackie keek me stomverbaasd aan.
'Je hebt ze dus toch gelezen?'
'Ja, ik heb ze gelezen! Dat is nu toch wel duidelijk?' Jackie keek me fronsend aan.
'Ik zei niet eens wat Juul...' zei ze. 'God wat is het soms lastig een zus te hebben.'
'Ik vind jou ook heel lastig Jack,' zei ik en keek haar boos aan. Hóe kon ze dat nou zeggen. Ze mocht het hooguit een keer denken.
'Dat zei ik ook al niet hardop!' zei ze.
'Dat deed je wel!' riep ik dwars uit.
'Meiden!!! Doe eens wat rustiger, ik kan jullie hí­er horen,' riep onze moeder van beneden.
'Ja mam...' zuchtten we tegelijkertijd.
'Niet zo zeuren, mens,' zei Jackie.
'Inderdaad,' zei ik. Jackie keek me weer ongelovig aan.
'Wat?' vroeg ik met een vaag gezicht. Wat bedoelde ze nu weer? Jackie keek nu ook vaag.
'Wat zei je nou erachteraan?'
'Ik zei niks,' zei ik. God, wat kon ik soms boos worden. Het irriteerde me dat ze weer eens iets dacht wat niet waar was. Net zoals toen met die schildpad. Opeens begon Jackie te lachen. Waarom lachte ze níº weer?
'Dat van die schildpad was anders Juul. Dat had ik uit een sprookje.' Ik had helemaal niks tegen haar over die schildpad gezegd. Ik dacht het alleen maar.
'Oké ik hoor je stem, maar je lippen bewegen niet...' Opeens staarde ik haar aan en meteen werden Jackie's ogen ook groter.
'Holy fuck...' fluisterde ik.
'This can't be true...' zei Jackie.
'WIJ KUNNEN GEDACHTELEZEN???'


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 18:59:
Suppeer Chill bedacht ! x'D
Echt super leuk joh !
K gaa snelverder lezen !

xx


WhippedCream
WhippedCream zei op 11 okt 2008 - 12:02:
Leuk idee,,
leuk hea, familie,, gedachtelezen mwahaha,, ik hoop niet dat er ooit iemand is die die van mij kan lezen ,,, dat word niks goeds


Mups
Mups zei op 5 okt 2008 - 20:28:
Gnaaaaa idd =']

En nog meer Gnaaaa-heid


IKKE IS JACKIEEEEE ^^


Evangel zei op 1 okt 2008 - 7:20:
Nu weet de hele wereld (oke, het huis) dat ze gedachten kunnen lezen
aahhwww het is echt zó geweldig grappig!
more!