Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Ball [Romeo] » Chapter Seven

The Vampire Ball [Romeo]

26 okt 2009 - 18:28

226

0

161



Chapter Seven

Ik weet zeker dat ik wat gezien heb maar wat ze achter zich aan sleepte dus niet. Maar ach het maakt niet uit, ik ken die jongens niet dus ik maak me er verder geen zorgen over. “Kim het eten is klaar” klinkt de zachte stem van mijn moeder achter me. Ik draai me om en ga rustig aan tafel zitten. In mijn linkerhand neem ik een vork en in mijn rechterhand neem ik een mes, en begin een stukje lasagne af te snijden dat al op mijn bord lag. Ik prik met mijn vork in het stukje wat ik net heb afgesneden, ik blaas een beetje zodat ik me mond en me tong er niet aan verbrand. Ik kauw er op en slik het door, tijdens het eten kijk ik rond van me moeder naar mijn vader en dan naar mijn zusje en broertje die hun eten naar binnen schuiven. Zonder na te denken of ze hun mond verbranden. Als het gebeurt eigen schuld. Ik heb mijn eten op. Het was echt heerlijk. Nu nog het toetje, de tafel wordt afgeruimd. Van allerlei soorten ijs wordt op tafel neergezet. Ik pak een lepel en begin met ijs te schepen en die vervolgens in mijn kom te doen. Als ik vindt dat er genoeg in mijn kom zit begin ik het ijs naar binnen te werken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.