Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You're my good luck » Es begint - Der Schulalltag. [1]

You're my good luck

25 okt 2009 - 16:37

470

2

130



Es begint - Der Schulalltag. [1]

deel unos van mijn 2e tc de andere gaat nog wel verder hoor :P

Sissend en puffend komt de grote grijze bus waarmee ik naar school reis tot stilstand. Als zombies loopt iedereen de bus uit richting hun groepjes, de standaard groepjes waar ik niet bij hoor. Ik voel me gewoon niet aangetrokken tot ook maar ééntje daarvan. Dus loop ik maar, zoals elke dag, direct door de school binnen naar de kluisjes. Niet al te verbazend staat Katy, mijn beste vriendin, daar al vrolijk te wachten op mij. "Hey Bill!" Groet ze dan ook ontzettend vrolijk. Met moeite pers ik er een glimlach uit. Ik heb werkelijk geen idee waarom, maar ik heb mijn dag niet vandaag. Ik heb gewoon zo'n vreemd gevoel, iets wat ik niet helemaal kan plaatsen. Op een of andere manier irriteert alles mij vandaag, vanochtend sliep ik eerst door de wekker heen waardoor ik me ontzettend moest haasten, daardoor heb ik haarlak in mijn oog gespoten en vervolgens heb ik de laatste traptrede gemist waardoor ik gevallen ben en nu een blauwe plek op mijn knie heb. Misschien dat het daardoor komt dat ik sjaggo ben, of alles zit me gewoon tegen vandaag. Nukkig prop ik mijn leren jasje in mijn kluisje en haal wat boeken uit mijn tas die vervolgens ook de binnenkant van mijn kluisje te zien krijgen. "Is er iets Bill? Normaal ben je zo vrolijk en spraakzaam." Ik haal mijn schouders op en kijk even in de vragende blauwe ogen van Katy. "Neuh, niks, heb gewoon mijn dag niet denk ik." Antwoord ik eerlijk. Nog even lacht ze naar me maar huppelt dan naar haar vriendinnen toe. Wat een raar typje is het toch, zo depressief als haar styl is, zo vrolijk is haar karakter. Ze is niet mijn vriendinnetje hoor, ze is gewoon mijn vriendin. Of ik verliefd op haar zou worden of ben? Dacht het niet, ik val niet op meisjes en Katy niet op jongens. Ooit heb ik wel een keer met haar gezoend, maar dat was 2 jaar geleden toen ik hier net nieuw was; Niemand moest iets van mij hebben, de meeste kinderen uit mijn klas pestten mij en ik werd daar steeds depressiever door. Toen was daar Katy, ze was zo aardig en was er altijd om met mij te praten wanneer ik het moeilijk had. Op een avond was ik weer bij haar thuis, gewoon voor wat afleiding, toen plotseling vanuit het niets we ineens aan het zoenen waren, ik heb nooit echt geweten waarom we dat deden, maar we deden het. Vlak daarna heeft ze mij verteld dat ze niets voor mij voelde, ze was bang dat ik boos zou worden maar ik kon haar gerust stellen, ik was erachter dat ik jongens aantrekkelijker vond. Gelukkig pest de klas mij nu niet meer, niet dat ze echt aardig doen ofzo, maar het pesten is gelukkig gestopt.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 26 okt 2009 - 17:38:
Ooeeh ^^
Leuk begin =)
Snel verder ^^


MariTom
MariTom zei op 25 okt 2009 - 17:31:
Oehw, begint al leuk ^^
Ben benieuwd naar de rest! ;]
Snel verder?

xxxx<3