Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » I'm Faster, Eh!

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

25 okt 2009 - 18:02

901

2

333



I'm Faster, Eh!

** , http://www.naruto2.com/Information/Naruto-JutsuTypes.aspx , alles over Jutsu types** **Kinpatsu = Blondje.** **Baka no hito = Dom persoon (Foolish person in het Engels, waar het beter klinkt)** **Tokage = Hagedis** **A Gorey Demise is dus een lied, zegmaar XD ( Dit lied: , http://www.youtube.com/watch?v=R-WWtoa9l6w , )** **Lees, en laat een berichtje achter puh-lease ^o^**

Je stapt weer van de vogel af zodra jullie geland zijn. Sasori en Deidara kregen onderweg ruzie over iets, maar je luisterde niet, dus je wist niet waar het over ging.
“Hmf. Nu moeten we alles melden aan Leider-Sama.”¯ Mompelt Sasori, je rolt je ogen op de ‘Duh’ manier.
Jullie lopen naar de grot toe, langzaam….. TE langzaam naar jouw smaak, dus je maakt wat meer vaart, waarbij je Deidara inhaalt.
Het eerste wat je merkt is dat hij wat sneller loopt om je voor te zijn, dus jij versnelt ook je pas. Hij ook. Je grijnst lichtjes. “Bang om te verliezen, Blondje, eh?”¯ Zeg je, Deidara kijkt je vuil aan. “Daag je me uit, un?”¯
“Oh ja Blondje, dat deed ik inderdaad, eh!”¯
“Uitdaging geaccepteerd, un!”¯
Jullie beginnen spontaan te rennen, zo hard als jullie kunnen. Jullie rennen door de gangen van de basis om te zien wie het eerst bij Pein’s kamer is.
Jullie stormen met zijn tweeën tegelijk Pein’s kamer in, houden jullie armen wijd(duwen elkaar weg in dat proces) en roepen “Ik ben eerst!”¯ Jij met je ‘eh’, hij met zijn ‘un’.
“Kan je het niet zien, Kinpatsu, eh? Ik was eerst!”¯ Zeg je tegen hem. Deidara kijkt je aan in verbazing over zijn nieuwe bijnaam.
“Baka na hito! Ik was eerder, un!”¯ Zegt hij geërgerd.
“Ha! Is dat de beste bijnaam waar je op kan komen, Kinpatsu, eh?”¯
Pein staart jullie aan, hij wil net tussenbeide komen als Deidara op een nieuwe bijnaam komt.
“Tokage, un!”¯
Oke, dat is het, die bijnaam kon je niet verdragen, daar werd je vroeger mee gepest, je vliegt met je handen naar Deidara’s keel en probeert hem te wurgen terwijl hij aan jouw haren trekt.
“Okee! Zo is het genoeg!”¯ Pein pakt jullie beet en trekt jullie uit elkaar.
“Vertel eens hoe oud jullie zijn?!”¯ Vraagt hij geërgerd, je kijkt Deidara aan en zegt dan “19, eh..”¯
Deidara kijkt je aan. “Ik ook, un.”¯ Mompelt hij, Pein laat jullie schouders weer los.
“Schaam jullie diep! Jullie gedragen je als 6-jarige kinderen die allebei het laatste koekje willen?! Wat zijn jullie nou voor S-Rank Criminelen?! Niet normaal, schaam je!”¯ Roept hij. Deidara en jij kijken hem geschrokken aan, jullie hadden hem nooit zo vader-achtig voorgesteld.
“Schaam je. NU.”¯ Dreigt hij.
Jullie knikken gedwee met een bleek gezicht. Pein zucht.
“Oke, mooi. Hoe ging de missie?”¯
“De missie ging goed, Leider-Sama.”¯
Je draait je om, Sasori staat in de deuropening.
“Sorry dat ik deze twee zomaar liet gaan, het zal niet nog eens gebeuren.”¯ Zegt hij droogjes.
“… Het is oke. Ze zijn op hun nummer gewezen.”¯ Mompelt Pein.
“Leider-Sama, er is wel iets interessants gebeurd tijdens de missie.”¯ Zegt Sasori, Pein kijkt ineens geïnteresseerd op. “Wat is het, Sasori?”¯
“We kwamen een groep Konoha ninja’s tegen…”¯ Voordat Sasori zijn zin af kon maken verbeterde je hem. “Het waren niet zomaar ninja’s. Het waren Hinata Hyuga, Kiba Inuzuka, Shino Aburame, en Kurenai Yuhi, eh.”¯ Zeg je. Sasori zucht.
“Juist… Die mensen, we weten hun doel niet, maar Kohaku heeft ze de andere kant op kunnen sturen.”¯
“Hoe?”¯ Vraagt Pein verbaasd.
“Niemand in Konoha weet dat ik in de Akatsuki zit, en ze waren vroeger mijn vrienden, dus zo moeilijk was het niet, eh.”¯ Leg je uit. Pein knikt.
“Oke. Dit komt in de formulieren.”¯ Zegt hij, plots kijkt hij of er een lampje gaat branden. “O ja, over de formulieren, ik wil dat je er nog een paar uitvult, en er een paar nakijkt. Om te kijken of ze correct zijn.”¯
Je knikt.
“Oke, Leider-Sama.”¯ Zeg je, Pein loopt naar een bureau toe en haalt een stapel papieren eruit, hij gaat door de stapel heen en geeft je ongeveer 10 velletjes.
“Je moet er 3 invullen, en de andere moet je nakijken. “ Je knikt weer. Daarna draai je je om en loop je de kamer uit, op weg naar je eigen kamer, Deidara wordt ook weggestuurd, en Sasori moet nog even blijven voor iets waar je weer niet naar had geluisterd.
“Tokage-San, un!”¯ Hoor je, je draait je om.
“Wat is het, Kinpatsu, eh?”¯ Vraag je geërgerd omdat Deidara je ALWEER Tokage noemde.
“Ik had nooit gedacht dat je zo snel zou zijn, un.”¯ Geeft hij toe. Je knikt.
“Ik had nooit gedacht dat je zo langzaam zou zijn, eh.”¯ Lach je.
“He! Da’s niet aardig, ik gaf je een compliment, un!”¯
“Ik gaf je er toch ook een terug, Kinpatsu, eh?”¯ Lach je.
“Heel grappig hoor, un, ik krijg je nog wel.”¯
“Ja, ik vond het ook heel grappig, eh.”¯
Je loopt weer richting je kamer terwijl Deidara de andere kant op loopt.
Eenmaal in je kamer draai je de deur weer op slot, leg je de papieren op je bed en pak je jouw iPod en een pen. De pen was gevuld met rode inkt, je favoriete kleur.
“Kage Katachi no Jutsu!”¯
De schaduwen die nog steeds op je schouder zaten veranderde weer terug in Dai en Akina, die uit zichzelf weer hun hok ingingen. Je doet je iPod aan op een willekeurig lied.
…..
A Gorey Demise.
Dat was eigenlijk best een droog lied. Terwijl je het nummer op herhaalstand zette pakte je het eerste formulier, dat al half was ingevuld.
Naam: Kohaku.
Achternaam: Itsiyana.
Geslacht: Vrouw.
Geboorteplaats: Konohagakure.
Leeftijd:
Geboortedatum:
Jutsu’s:
Jutsu type:
Kekkei Genkai/Bloodline Trait:


Je haalde de dop van je pen en vulde de rest in.
Leeftijd: 19.
Geboortedatum: 03-07-1990
Jutsu’s:
Je dacht even na over je Jutsu’s, en vulde daarna een lijst in van twee paragrafen, waarschijnlijk meer, je was te lui om na te tellen.
Jutsu type: Ninjutsu, Hijutsu.
Kekkei Genkai/Bloodline Trait: Het sturen/creëren van Licht en Schaduw. Het communiceren met hagedissen.

Je bekeek het formulier en glimlachte lichtjes. Niet slecht, zo’n Kekkei Genkai die niemand kende…


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 27 okt 2009 - 22:49:
nicee ^^
THxx voor het melden!!
ik wil meer!!
snel verder!!
Xx.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 26 okt 2009 - 10:13:
Leuke bijnaam voor de blonde bitch. x3 Snel verder! (Please :flower