Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 21: I know it!

Onbereikbare liefde (gestopt)

25 okt 2009 - 23:07

1065

4

292



hoofdstuk 21: I know it!

aaaaa ik had zo'n groot stuk! druk ik op iets.. is het helemaal weg :'( WAH!!!! en nu heb ik er eigenlijk geen zin meer in.. maar ik doe het wel XD nog maar een paar hoofdstukken te gaan. 2 of 3 ofzo.. enjoy.. ps. 22 september was zoooo geniaal!! blowsight was ook geweldig! Pss: JabuJabu komt in dit hoofdstuk, en zal verder in het verhaal voorkomen.

'Ik heb een geniaal idee!' Zegt Yu de volgende dag. We hebben de meiden uitgezwaait en zitten op de bank. 'Tell us.' Zeg ik. Yu springt op. 'Over een week is het Halloween, niet?' Vraagt hij. 'Ja, maar dan hebben we al een paar concerten.' Zegt Tilo. 'Dat maakt niet uit. Wat nou.. wat nou als we een concert gaan geven met Halloween als Thema. Iedereen gaat verkleed. Wij dus ook. En aan het einde geven we een Halloween party. We loten dan veel kaartjes uit tijdens het concert. Degene die winnen kunnen daar komen. Of nee, beter nog. We gooien de kaartjes het publiek in. In plaats van een Meet and Greet! Behalve als die mensen dan een meet and Greet hebben gewonnen bij een of ander tijdschrift ofzo, die kunnen dan ook komen. Snappen jullie wat ik bedoel?' Vraagt hij. Ik spring op. 'JAAAAAAAAAAAAAA!' Roep ik en spring door de hele bus heen. Yu springt mee en we dansen om elkaar heen. Romeo ligt helemaal dubbel. 'Geniaal idee, Yu. Waar haal je dat vandaag? Dat doen we. Ik ga gelijk wat regelen.' Zegt Tilo en staat op. Yu en ik botsen tegen elkaar op en juigen nog harder. Romeo komt niet meer bij en valt van de bank af. 'Halloween, o Halloween, jij bent de kampioen!' Zingen Yu en ik. 'Hou op.. Hou op.. Jullie bezorgen.. mij.. hahaha.. buikpijn!' Lacht Romeo.

Ik lig op mijn bed met mijn muziek keihard aan. Dit doe ik altijd als ik na moet denken, en iedereen weet dat. Ze doen dan ook hun best om me niet te storen, behalve dan voor iets belangrijks. Ik tel de stipjes op het plafond van de bus. 1242, 1243, 1244, 1245. O my, Strify, houd je hoofd erbij! Hoeveel momenten om na te denken krijg je nog? Oké, focus! Romeo is verliefd op mij, en ik op hem. Hij kwam er wel laat mee, maar toch. Romeo zoent ge-wel-dig! Seks, weet ik nog niet. Hij is super lief, leuk, slim, grappig. Hij is alles dat maar goed is. Fenna, zoent ook goed. Wat ben ik toch eigenlijk slecht, iemand beoordelen over hun zoenkunsten. Oké, waar was ik. Fenna is soms héél bitchy, maar voor de rest ook lief, leuk, enzovoort. Romeo, Fenna, Romeo, Fenna, Romeo, Fenna. Argh! Wat is dit moeilijk! Cupido, doe jij dit maar. Dit is jou werk! Ik kap er mee. 1246, 1247, 1248, 12..49.

'HAAAAAALLOOOOOOOOO STRIFY!' Roept iemand in mijn oor. Ik slaak een gil en kom snel overeind, waardoor ik mijn hoofd stoot tegen het plafond. 'WAT!' Schreeuw ik geïrriteerd. 'Ik kwam je wekken voor het ontbijt, maar je werd niet wakker. Dus deed ik dat maar zo.' Zegt Yu die hyper bij mijn bed staat te springen. 'De volgende keer sla ik je. Ik zal je één tip geven, zodat dat diet hoeft te gebeuren. Als ik neit wakker word, LAAT ME DAN SLAPEN!' Schreeuw ik in zijn oor. 'Zal ik aan denken.' Zegt hij en huppeld weg. Ik zucht en laat me weer in de kussens zakken. Na een tijde besluit ik maar om het bed uit te komen. Ik spring er uit. 'Wraf, wraf!' Blaft JabuJabu en springt tegen me op. 'Jabu, af. Ga naar het baasje.' Zeg ik en stap over hem heen. Hij jankt zachtjes en zijn oortjes gaan hangen. 'Aaw, sorry Jab.' Zeg ik en kriebel even achter zijn oor. Dan loop in naar het woongedeelte. 'HAAAAAAALLOOOOOOOOOOOOO STRIFY! Je hebt het ontbijt gemist.' Zegt Yu. 'Ik maak zelf wel wat.' Grom ik en loop naar het keukentje. Twee armen slaan om me heen. 'Goede morgen.' Zegt Romeo en drukt een kus in mijn nek. Ik doe mijn ogen dicht en een glimlach komt op mijn gezicht. 'Ik weet het denk ik.' Mompel ik. 'Wat weet je?' Vraagt hij en drukt nog een kusje in mijn nek. 'Ik weet wie ik wil.' Zeg ik. 'Is het goed nieuws, of slecht nieuws?' Vraagt Romeo zacht en drukt nog een kusje in mijn nek. Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. Ik druk me tegen hem aan en druk mijn lippen op de zijne. Hij zoent terug en slaat zijn armen om mijn nek heen. Ik sla mijn armen om zijn middel heen en druk me nog dichter tegen hem aan. 'Maar wie kies je nou?' Vraagt hij als we uitgezoend zijn. 'Is dat nou nog niet duidelijk?' Vraag ik. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Waarom heb je dat niet eerder gezegt?' Vraagt hij. 'Omdat ik het pas sinds net weet.' Zeg ik en druk me nog dichter tegen hem aan. 'Hoe?' Vraagt hij. 'Ik werd wakker met een ochtendhumeur. Die is nu verdwenen als sneeuw voor de zon.' Zeg ik.

Mijn maag rammeld. 'Ik heb honger.' Zeg ik. 'Nu? Dit is niet echt het goede moment om honger te hebben, Strify! Over 2 minuten moeten jullie op!' Zegt Tilo. 'Daar kan ik toch niets aan doen.' Zeur ik. 'Hier, eet dit maar.' Tilo gooit me een sultana. 'Thanks.' Zeg ik en knabbel het snel op. 'Oké, gaan jullie!' Zegt Tilo en jaagt ons naar het podium.

De eerste paar liedjes gingen goed, maar na een tijdje begon mijn maag weer te knorren. Negeren maar. 'Escape to the stars. Feeling so free, just you and me.' Zing ik en spring over het podium. Ik ren het uitsteeksen op dat het publiek in loopt. Fans steken gelijk hun handen uit. Ik geef ze een low five en loop weer terug. Het concert is net afgelopen en we lopen van het podium af. In de hal geef ik toe aan mijn slapheid en laat me tegen de muur aan vallen. 'Is alles oké?' Vraagt Kiro achter me die mijn arm pakt om me overeind te houden. 'Het gaat wel.' Zeg ik en trek me los. Ik slof naar de bank en plof er op neer. 'Hier.' Zegt Kiro en gooit me een grote reep chocola toe. 'Dank je.' Zeg ik en begin weer te knabbelen.

Ik lig weer in bed maar kom niet in slaap. Hoe ga ik het in godsnaam aan Fenna uitleggen? Opeens wordt het gordijntje open getrokken. 'Hello?' Vraag ik. 'Ik kan niet slapen. Mag ik naast je komen liggen?' Vraagt Romeo. 'Natuurlijk.' Zeg ik en schuif op. Hij springt in bed. Hij heeft alleen een boxer aan. Hij kruipt tegen me aan. Na een paar minuten val ik in slaap.


Reacties:


ladyysas
ladyysas zei op 3 nov 2009 - 8:48:
gegroet rauwvleesetendemaanjanker

O.o ik ben erg!!!
ik heb nog helemaal niet gereageerd op jouw verhaal....je mag me slaan
[/s]oow nee doe maar niet...doe je al vaak genoeg[s]

maare ff naar het verhaal terug

HIJ HEEFT VOOR ROMEO GEKOZEN!!!

arme jij....

ag je verzint het zelf allemaal

maaaar ik gaaaa doeidoei

xXx ijskoudebloedzuiger


MoonRocker zei op 26 okt 2009 - 17:58:
Lief :3
En hoezo op onmogelijke momenten honger krijgen XDDD
Roms en Strife zijn echt lief :3
Lalaa
wat een droge reactie is dit?
Anyways
Verder?

xoxo <3

P.S. 22.09.09 was idd kei geniaal


TwinVampire
TwinVampire zei op 26 okt 2009 - 16:04:
AAAAAAAAAAAAAhhhhh Cute<33
Je moet echt heel snel verder,
Want ik ben heel goed in dwingen
Hihi sorry maar ik meen het je moet snel verder want het is super spannend
En R&S zijn cute samen dussssssssss
Xxx


BliebX
BliebX zei op 26 okt 2009 - 7:05:
Aww, lief ^^
maar, ik geef vanmiddag wel een langere reactie XD
whaha ^^

x<3