Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » April en Legolas; twee elfen. » @ home

April en Legolas; twee elfen.

7 nov 2009 - 12:55

294

3

286



@ home

April is thuis... En toen? de song is fvan Nick en Simon; Verloren. (snap zelf ook niet waarom.0 srry, is een klein beetje (heel erg) kort, ben inspiloos...

http://www.youtube.com/watch?v=eW6mKxvcEec de song

Ik stond aarzelend voor het huis, en dacht na of ik naar binnen zou gaan, of niet, toen de deur openvloog, en mijn vader naar buiten kwam. Wit van schrik zat ik versteend op Zomernacht. Toen hij zich omdraaide, zag hij me staan. In eerste instantie was hij verbaasd, daarna alleen... woest. Ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven. Hij kwam naar me toe, en siste:
'En wat denk jij hier te komen doen??' vroeg hij.
Ik slikte, niet instaat om iets uit te brengen.
'Nou?' Hij was dichterbij gekomen, en sleurde me van Zomernacht af. Hij gaf haar een tik op haar billen, waardoor ze stijgerde, en weg gallopeerde.
'Zomernacht!' riep ik. Toen keek ik naar mijn vader, en voelde mezelf ook woedend worden.
'Ho eens even!' riep ik boos, en stapte naar voren. Ik trok een pijl uit mijn koker, en legde hem aan op mijn boog.
'APRIL!'brulde hij. 'WAT DENK JIJ TE DOEN?'
'Ik wil je vermoorden!' riep ik boos. Nee, woedend.'Waarom heb je Zomernacht weggedaan? En... En... Waarom zorgde je niet voor ons?' De buurvrouw hing nieuwschierig uit haar raam.
'Wat is er aan de hand?' riep ze.
'Niks, Lorí, niets,' riep mijn vader met ingehouden woede.
'Er is wel wat aan de hand!' riep ik. 'Hij,' ik wees naar mijn vader.'Hij zorgt niet goed voor ons, en slaat mijn vader en moeder. En hij heeft mijn kleinste broertje vermoord!' De buuf trekt wit weg, en trekt haar hoofd terug. Nog geen drie seconden later stormt haar zoon, Rölin, naar buiten.
~ iets later
Mijn vader kijkt me nog steeds boos aan, dit keer ook met iets van angst in mijn ogen. De boog trilt in mijn handen.
Plotseling voel ik een harde klap op mijn hoofd, en wordt alles zwart...


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 8 nov 2009 - 12:50:
yay het is verder.
maar niet té inspiratieloos woorden hoor
want het moet wel verder gaan ;D
want ik ben nog steeds nieuwsgierig voor als ze ergens in Lothlórien is haha jwz.

<3


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 nov 2009 - 20:31:
x'D gaat dit nog verder? (a)


VampireLycan
VampireLycan zei op 26 okt 2009 - 21:35:
Yeyh gelukkig snel meer :3
Euhm yeah euhm Romiio again (van LadyLondon account :3)
Euhm yeah well snel verder dus want wil weten wat er gaat gebeuren :3
<33