Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner] » The dinner [21]

I don't wanna be famous if I lose you [Taylor Lautner]

26 okt 2009 - 20:16

452

3

163



The dinner [21]

Robyn pov.
De avond liep vlot voorbij -zonder voedselgevecht waar ik vorige keer mijn spaghetti-trauma aan had overgehouden- alhoewel we een beetje aangeschoten waren. Te aangeschoten volgens politie maatstaven. Taylor en ik babbelden net zoveel als vroeger, en we hadden de tijd van ons leven. Ondertussen waren we al naar mijn kamer gelopen, en probeerde ik mijn sleutel in het gat te moffelen. Shit. Hij viel. Taylor pakte hem snel voor me op aangezien ik amper nog op mijn benen kon staan. Hij legde hem in m'n hand en... Boem! Zijn hand raakte de mijne. Een vreemd gevoel van vlinders ging door me heen. Nu wat dringender probeerde ik de sletel erin te wriemelen, en het lukte. 'Wel, ehm... Ik zie je nog wel eens', zei Taylor terwijl hij ongemakkelijk met zijn hand door zijn haar ging. Zo sexy. 'Oké. Hou je taai, Tay.' Ik wou me net omdraaien om mijn kamer in te gaan, toen ik zijn hand om m'n arm voelde die me tegenhield. Ik draaide me om om hem aan te kijken. Nog voor ik het besefte voelde ik twee lippen op de mijne. Zijn lippen. En nog sneller dan gemogen zou hebben, kuste ik terug. Ineens ging er een belletje rinkelen. Dit mocht helemaal niet! Snel trok ik me terug. 'Trusten Taylor.' 'Trusten...'

Ashton pov.
Het was nu ongeveer 2 uur 's nachts, en Robyn was nog steeds niet terug. Ze had me verteld dat ze een etentje had met Taylor. Ze had vertrouwen in een relatie altijd al belangrijk gevonden. Ik had haar gekust en gezegd dat ik het niet erg vond. Niet dat ik jaloers was, maar toch...
Oké, misschien was ik wel jaloers. Het was nu kwart na 2, en ik kon de slaap niet vatten. Ineens hoorde ik gemoffel aan de deur. Dat moest Robyn wel zijn. Ik zag licht van de gang komen, en twee schaduwen. Ineens boog de ene schaduw naar de andere schaduw. Ze kusten elkaar! Zachtjes hoorde ik Robyn iets zeggen. Snel deed ik alsof ik sliep. Ik hoorde Robyn zich snel omkleden en voelde toen haar lichaam tegen het mijne. 'Ben je heel boos?' Ze had door dat ik acteerde. 'Mwah, hangt ervan af. Wie kuste wie?' 'Hij mij. Ashton, je weet toch dat ik van je houd? Ik ben echt niet zo idioot om me anders met je te verloven.' Ze begon me te kietelen zodat ik wel moest lachen. 'Inderdaad, je bent nog idioter.' Ik begon haar terug te kietelen, terwijl zij zich uit het bed worstelde en aan het voeteinde ging staan in sumo-positie. 'Neem terug. Of anders...' Ze kwam op me af gestormd en vloog op het bed. Weet je, ze is echt knettergek.
En toch hou ik van haar.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 28 okt 2009 - 17:06:
Hmm, Taylor is natuurlijk geweldig,
maar Ashton is hier heel lief<3
Ze kwam op me af gestormd en vloog op het bed. Weet je, ze is echt knettergek.
En toch hou ik van haar.

Dat vind ik echt heel schattig<3
En ik vind het zielig als ze met Taylor gaat,
en hij loner achterblijft ):
Maarja, jij bent de schrijver dus jij beslist
meer?


Tamaralalala
Tamaralalala zei op 27 okt 2009 - 19:33:
Ze moet Taylor kiezen, want Taylor rockt gewoon.


Kayley
Kayley zei op 26 okt 2009 - 20:29:
Dit verhaal is nog steeds heel leuk.
En die kus was smexy!
En Taylor is veel leuker dan Ashton.
Dus...
Robyn moet voor Taylor kiezen!
Amen!
Nee, niet amen, wacht...
JIJ MOET SNEL VERDER GAAN
AMEN