Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » forget me not [bandcest] » 6

forget me not [bandcest]

26 okt 2009 - 23:36

414

0

227



6

romeo pov
ik loop gapend de trap af met luminor achter me aan. we ploffen nog moe op de bank en strify komt samen met yu binnen en ze ploffen op de andere bank.
''wat was dat voor geschreeuw en gekreun vanacht?'' vraagt luminor dan aan strify. strify kijkt even naar yu en grijnst dan met een wenkbrauwwiebel.
''oke, we weten genoeg.'' roept luminor dan lachend. yu kijkt even naar strify en geeft hem dan een kus.

shin pov
kiro kijkt me glimlachend aan en streeld zachjes over mijn borst. hij ligt half op me voor ongeveer een half uur nu. niet dat ik het heel erg is want zwaar is hij niet en ook über sexy! ik streel zachtjes door zijn haar en druk mijn lippen op de zijne. hij kijkt me glimlachend aan en hij zucht opgelucht.
''hm, je bent lief.'' fluistert hij dan.
''jij bent liever.''
''ik hou van je.''
''ik nog meer van jou.''
''kan niet.''
''nee?''
''nee, we houden even veel van elkaar?''
''en hoeveel is even veel.''
''dan moet je vanavond de sterren tellen.''
''dat is onmogelijk.''
''net als zeggen hoe veel ik van je hou!''
''knuffel?'' vraag ik dan. hij glimlacht en legt zijn armen om mijn nek. ik leg mijn armen om zijn middel en trek hem nog dichter tegen me aan.
we horen een paar voet stappen snel de trap op komen en dan gegil van waarschijnlijk strify.
''je kunt rennen maar ik ben toch sneller!'' horen we yu dan roepen.
''aah! nee, doe eerst die tuinslang weg!'' roept strify dan. ik zucht en kijk naar kiro.
''zullen we vandaag samen wat gaan doen?'' stel ik dan voor.
''is goed, ik hoorde dat er een vlindertuin is geopent, nog geen half uur rijden hier vandaan.
''cool! kom aan kleden! ik wordt gek hier en ik wil jou voor mezelf hebben!'' roep ik en spring uit bed. ik trek de kast open en trek er willekeurig wat uit. ik ren naar de badkamer en niet veel later komt kiro grijnzend bij me onder de douche staan.
''hm, je bent zo sexy!'' fluistert hij dan.
''hm, jij bent sexy!'' protesteer ik.
''haha protestant!'' lacht hij dan en ik schiet in de lach. eigenlijk zijn we bijde katholiek maar we houden ons alles behalve aan het geloof! en kiro moet daar ook altijd grapjes over maken! ik kijk kiro even aan en druk weer mijn lippen op de zijne. we staan even te zoenen en horen dan strify weer gillen op de overloop. yu horen we ook voorbij rennen en dan een luide bonk.
''yu, klootzak ga van me af!'' roept strify dan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.