Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 94 the end!

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:56

149

0

185



94 the end!

unknow pov
17 jaar later.
jasper en jason zijn verhuist naar de anderekant van duitsland omdat ze daar een goede baan hadden aangeboden gekregen. ze zijn intussen rijk hebben twee kinderen jack nu 17 en jacky nu 15. beide zijn homosexueel en hebben een relatie. jasper en jason zijn een jaar naar de geboorte van jacky verhuist dus wonen daar nu al zo'n 14 jaar. ze hebben nauwelijks nog contact met de jongens van cinema bizarre en hebben het nooit tegen jack of jacky verteld. ze hebben wel foto's maar die zijn goed opgeborgen op de zolder van het huis. jack en jacky zijn beide toevallig erg groot fan van cinema bizarre ookal is het oude muziek. ze hebben oude posters en handtekeningen van jasper en jason gekregen en natuurlijk veel filmpjes op internet gezien. ze wonen nu met z'n vieren in een enorm huis. en zijn erg gelukkig.

wordt misschien vervolgd!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.