Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » korte dingskes » introduction

korte dingskes

12 jan 2010 - 18:54

337

2

228



introduction

Pfff, saai!!! Wie is er in godsnaam op het idee gekomen?! Ik meen het, wie laat er nu 50 tieners verplicht worden om elke week minstens 2 uur naar de kerk te gaan?! En voor we die kerk binnenmogen moeten ook nog eerst een cursus volgen!! Op dit moment zitten we dus op het pleintje naast de kerk te luisteren naar 1 of andere oude zak die vooraan staat te zeveren. Niet te geloven dat ik hiervoor om 6uur ben opgestaan op een zondag!! Ik kijk om me hen n zie dat zowat iedereen aan het slapen is, of zijn best doet om niet in slaap te vallen. Ik kijk nog wat rond. Hé, ik heb nooit geweten dat er een dansschool in onze buurt is! Wel een paar café's, een jeugdhuis en een feestzaal natuurlijk voor de wekelijkse fuiven he. Ik zucht. Oke, waar waren we gebleven? Die vent vooraan staat nog steeds te zeveren, er zijn er nog wat die in slaap gevallen zijn, de zon komt wat op, het is al wat warmer, .....
En dat is dus eigenlijk zowat de huidige situatie. Opnieuw kijk ik rond. Pfff, ik verveel mij!!! Hé, wacht eens. Volgens mij heb ik mijn I-pod ook wel bij!! Ik neem mijn rugzak en rommel er wat in. Aha! Gevonden. Ik neem mijn I-pod en zet mijn rugzak terug onder mijn stoel. Ik steek mijn oortjes in mijn oren en.... F*CK!!!! Batterij leeg!! Ik steek mijn I-pod terug in mijn rugzak en zucht terwijl ik mij onderuit laat zakken op mijn stoel. Hoe lang duurt dit nog? Ik had nog wel andere plannen voor vandaag! Ik kijk op mijn horloge. KWART VOOR 10!!! Dat wil zeggen dat we hier al meer dan 3 uur zitten!! Nu kan het toch echt niet lang meer duren! "In naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest, Amen." Hoor ik hem zeggen terwijl hij een kruisteken maakt. Eindelijk!! Het is gedaan!!
"Zo, dat was de inleiding. Nu kunnen we aan de cursus beginnen."

[Reacties??]


Reacties:


Yarsea
Yarsea zei op 13 dec 2009 - 13:13:
ach 2 uur valt wel mee,
ga maar eens een 1 week, 3x per dag naar de kerk van ongeveer 50 min...,
jaaa... dat is erger, maar wel leuk,
heb het 1 week gedaan ga het volgend jaar nog 1 week doen..., gewoon het is heerlijk, maar het is niet een standaart kerk zo als iedereen denk
xxx


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:11:
Whahahaaaa x"D
Die inleiding duurde wel lang ='D
Ik heb medelijden met het hoofdpersonage ^^
x.