Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The SnakeBoy » Chapter One

The SnakeBoy

27 okt 2009 - 18:46

416

0

109



Chapter One

Zonder TH

Het is een donkere avond, haast niemand loopt over straat als de mensen wel over straat lopen is dat voor de discotheek om lekker uit je bol te gaan. De discotheken stromen vol, eindelijk is het vrijdag denken de jonge lui van tegenwoordig en lekker stappen. Zo denkt ook Seth samen met zijn broer en met zijn broer zit hij in een band, ze zijn niet erg bekend maar dat maakt hun niet uit ze maken muziek voor de lol. Hun echte gedaante heeft nog geen mens gezien en dat willen ze ook niet want dan kijken de mensen om hun heen hun raar aan. Ze stappen een discotheek binnen de zaal staat vol dansende mensen. Verschillende geuren dringt Seth’s neus binnen. De meest bekende geur is bier ook wel genoemd alcohol. De meest verkochte drank aller tijden. Rustig wurmen Seth en Axel zich door de menigte heen naar de bar, allebei bestellen ze cola. Rustig neemt Seth een slok van zijn cola en kijkt de ruimte rond, kijkend voor een leuk meisje. Geen een van de meiden trekt zijn aandacht. Zijn broer Axel heeft zo te zien meer geluk. Seth grijnst. Na een tijdje daar staan kijken is Seth het zat, hij loopt naar zijn broer toe en zegt tegen hem dat hij naar huis gaat. Weer wurmt Seth zich door de menigte heen naar de deur. Verveelt loopt Seth door de straten heen naar huis. Er waait een koude wind. Seth sluit zijn vest. Hij stopt zijn handen in zijn broekzakken. Verveelt kijkt Seth om zich heen. Zijn oog valt op een meisje die overvallen word door een onbekende jongen. Seth besluit om in actie te komen en jaagt de jongen onopvallend weg met zijn slangenogen die weer verdwijnen als hij naar het meisje kijkt. Het meisje kijkt hem geschrokken aan. “Gaat het”¯ vraagt Seth aan haar. Het meisje schudt haar hoofd, duidelijk nog een beetje overrompeld. “Moet ik bij je blijven”¯ vraagt Seth zachtjes. Dit keer knikt het meisje. Rustig pakt Seth haar vast, het meisje rilt. Samen met haar loopt hij naar het dichtbijzijnde bankje en gaan daarop zitten. Na een tijdje op de bank gezeten begint het meisje te hyperventileren. “Rustig ademen, je bent veilig”¯ zegt Seth om haar te kalmeren. Langzaam aan kalmeert ze en haar ademhaling wordt weer rustig. “Dank je wel dat je me geholpen hebt”¯zegt het meisje zachtjes. “Graag gedaan”¯ zegt Seth. Hun blikken kruizen elkaar. Bij hun allebei borrelt een verliefd gevoel in hun buik op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.