Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~30~ O fuck, he's still here o.o!

Können wir das machen?*TC*

27 okt 2009 - 19:19

237

2

217



~30~ O fuck, he's still here o.o!

Weer speciaal voor VampireFangs<3! Veel plezier, houvanjullie(H)(H)

Tom POV*

Opgelucht haal ik adem. Ik hoorde de deur open en dicht gaan, ze zijn weg. Mooi, een moment voor mezelf. Ik druk mijn hoofd in het kussen en begin hard te schreeuwen. Ik hef mijn hoofd weer op en voel de woede in me op komen. GODVERDOMME, waarom gaat alles nou verkeerd? Het lijkt wel of de band me haat! Iedereen heeft zich tegen me gekeerd, zelfs Bill, mijn tweelingbroer die ik alles kon toevertrouwen! De jongen waarmee ik het altijd zo goed kon vinden. De jongen die verliefd op me is. De jongen waar ik van hou! Alhoewel ik betwijfel of hij nog steeds wel zo weg van me is. Hij is nu helemaal stapel op Taylor! Jezus wat haat ik die gast zeg! Hij is zelfs nog verwijfder dan Bill! Hoe the fuck is het mogelijk?! preek ik mezelf, en barst in tranen uit.

Tom? hoor ik een zacht stemmetje piepen. BILL?!

Bill POV*

Heeft hij dat nou echt allemaal gezegd? Is dit hoe hij zich voelt? Houd hij wel van me? Nou ja, als broers dan, dat snap ik. Maar in ieder geval niet wat ik verwacht had. Ik dacht dat hij me alleen als zijn sletje zag, en geen gevoel had.

Ik schuif zijn gordijntje open, en zie hem met rode betraande ogen zitten. Hij kijkt verbaasd, vernederd. Ik kom stilletjes naast hem zitten en sla mijn wimpers neer. Wat moet ik nu zeggen?


Reacties:


veke
veke zei op 27 okt 2009 - 19:50:
snel verderxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


VampireFangs zei op 27 okt 2009 - 19:22:
Dat hij het mooiste is wat je ooit hebt gezien, en dan moet je vragen of hij met je wilt trouwen X3

Sorry, Bio laat me hyper doen :3

Bedankt dat dit ook voor mij is <3
Na je eten wil ik meer X3