Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » I sing without you - Ruki x Aoi - One shot - » I sing without you

I sing without you - Ruki x Aoi - One shot -

23 aug 2010 - 13:54

617

4

313



I sing without you

Ik heb deze fanfiction een hele tijd geleden geschreven. 'Longing' van X Japan heeft mij tot deze Fanfiction geinspireerd. Luister naar het liedje, als je het leuk lijkt.

Ruki sjokte over straat. Het was donker en alle lichten in de stad flikkerde en weerspiegelde in het water van het kanaal waar hij langs liep. Hij keek naar de grote flats en alle lichten van de stad, de auto’s en fietsers die voorbij reden. Voor hem liepen een meisje en een jongen hand in hand. De jongen streek over het lange zwarte haar van zijn vriendin en ze glimlachten naar elkaar. Het meisje keek even om naar Ruki en lachte naar hem. Ruki trok zijn kraag hoger op en sloeg zijn jas wat dichter om zich heen. Hij voelde zich zo verdomd alleen. Hij schopte wat steentjes voor zijn voeten weg. De kiezels ketsen over de stenen en plonsden in het water. Ruki ging aan de rand van het kanaal staan en staarde naar het inktzwarte water. Hij voelde zich alsof hij zich daar ergens in het zwarte water bevond en dat niemand om hem gaf. Dat hij daar voor altijd opgesloten zat.
Hij pakte een sigaret uit zijn zak en probeerde hem aan te steken. Zijn handen waren slap en de aansteker viel in het water. Hij deed geen moeite om hem te pakken, hij keek alleen hoe het onder water verdween. De sigaret beefde tussen zijn vingers.

‘Ruki kun’. Ruki liet van schrik de sigaret vallen, die werd weggevoerd door het kabbelende water. Aoi stond voor hem, met zijn gitaar nog om zijn schouder gehangen. ‘Je zou toch niet meer roken?’ zei hij en keek naar de doorweekte sigaret die in het water dreef. Ruki knikte. Hij voelde een steek in zich nu Aoi daar stond. ‘Kom je mee?’ vroeg hij. Ruki schudde zijn hoofd. Hij wist ook niet waarom, het liefst had hij gehad dat Aoi hem vasthield en nooit meer los liet. Maar het was gewoon niet de werkelijkheid.
‘Ik blijf hier’. Aoi ging voor Ruki staan. ‘Ik laat je hier niet alleen hier, het is donker en zo meteen doe je iets raars waardoor je in het water valt.’ Ruki keek Aoi aan. ‘Ik kan het niet’, zei hij zacht.

Aoi keek hem doordringend aan. ‘Wat niet?’ vroeg hij. ‘Ik kan het niet, gelukkig zijn.’
Ruki’s blonde haren werden opzij gewaaid terwijl hij met gebogen hoofd voor zijn vriend stond. ‘Waarom niet?’, fluisterde Aoi. Ruki liet zijn hoofd hangen. ‘Ik...jij bent..’. Ruki slikte. Hij probeerde het echt, maar hij kón het niet. Ruki sjokte met gebogen hoofd verder langs de oever. Toen voelde hij een warme hand de zijn vastgrijpen. Het was Aoi, hij trok Ruki dicht naar hem toe, zo dat hun gezichten dicht bij elkaar waren.
‘Ik laat je niet gaan. Nooit niet’. Ruki’s ogen glansden toen hij naar Aoi keek.
‘Nooit?’, fluisterde Ruki met een beverige stem. ‘Nooit’, zei Aoi. Hij pakte Ruki’s hand nog wat steviger vast en trok Ruki helemaal tegen zich aan. Zo stond Ruki tegen Aoi aangeleund met zijn hoofd op de borst van de oudere man.

Hij keek omhoog naar Aoi. ‘Ik ben gelukkig nu.’ Aoi schonk hem zijn mooiste glimlach.
‘Ik ook’. Ruki aarzelde even, maar Aoi kuste hem zachtjes. Net op dat moment voelde ze een regendruppel op hun hoofden vallen. Ze lieten elkaar niet los maar bleven warm tegen elkaar aan staan, terwijl hun lippen elkaar beroerden. De mensen staken paraplu’s op en liepen haastig voorbij terwijl ze keken naar twee mannen die aan de oever van de rivier aan het zoenen waren, in innige omhelzing. Ruki hoorde voetstappen en toen hij Aoi losliet en zijn doorweekte haren opzij streek, kon hij nog net het zwart harige meisje langs zien lopen en naar hem zien glimlachen. Hij keek haar na, terwijl hij bij zichzelf bad : ‘Moge god haar een goed leven schenken.’


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 22 jan 2010 - 14:55:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Love it!
love, love, LOVE IT!
echt, je kan geweldig schrijven*is happy*


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 29 okt 2009 - 23:08:
omg dat is zoo super mooi geschreven ik meen het tis echt wauw xx linsoo <3


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 27 okt 2009 - 21:51:
*zit hier gewoon te huilen*
Omfg. Wat moooooi! *__*
Dat einde..

I love this <3


YoruAka
YoruAka zei op 27 okt 2009 - 21:19:
...like always...beautiful...