Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » forget me not [bandcest] » 8

forget me not [bandcest]

28 okt 2009 - 11:03

272

1

196



8

kiro pov
ik en shin komen aan bij de vlindertuin en stappen uit de auto.
''uhm kiro?''
''ja?''
''ik ben bang voor insecten.''
''en dat zeg je nu?''
''duh!''
''kom ik ga je helpen er overheen te komen!'' roep ik en duw hem naar binnen. ik betaal en we gaan de kas in. shin blijft verstijft bij de deur staan als er een grote vlinder op zijn schouder land.
''kiro haal dat beest weg!!'' roept hij paniekerig. ik grijns en druk een kus op zijn lippen.
''ze doen echt niks, voor iedere keer dat ze je echt pijn doen krijg je een kus oke!''
''oke, maar dan wel aan houde he!''
''ja, doe ik!'' zucht ik en trek hem mee naar een tafel.
''wat is dat?''
''honing kijk.'' ik doop een top van mijn vinger in de honing en er komt meteen een vlinder aan vliegen die zachtjes op mijn vingertop land.
''weet je zeker dat je straks niet heel je vinger kwijt bent?''
''doe niet zo panisch! vlinders doen niks, ze brengen zelfs geluk!''
''sirieus?''
''ja ze brengen geluk.''
''hm, kunnen we niet gaan shoppen ofzo?''
''ah, kom op shin, er is hier bijna niemand, geen paparazi, geen fans en niemand die ons stoord.''
''ik heb het gewoon niet op insecten, kunnen we niet gewoon naar het strand gaan?''
''best!'' roep ik dan maar en we vertrekken weer. waarom moet hij nou zo moeilijk doen? nja als hij maar niet weer begint te zeuren. we stappen in de auto en rijden naar het strand. onder weg is het supper stil, geen van ons beide zei iets en de radoi lag plat. ik zucht en draai de bocht om.
''ben je boos?'' vraagt hij dan ineens. danm wat moet ik hier op antwoorden?


Reacties:


Waardigheid
Waardigheid zei op 28 okt 2009 - 12:32:
Leuke deeltjes hiervoor, maar deze vind ik iets minder.. MAAR DOORGAAN!