Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk acht.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

28 okt 2009 - 16:37

314

1

152



Hoofdstuk acht.

28 Oktober, deel acht.

'
~BitchFight!~

'Ashley'POV

Ik leg mijn hoofd op Bills schouder. Eerst zei ik dat Bill een mottige leeuw was en zie nu.. Pff, alleen over Bill zijn mijn gedachten veranderd.. Hij is echt super leuk! Tom daar in tegen is nog altijd een loser! Ik maakt me zachtjes los van Bill en sta op. Kom, we gaan terug naar de anderen! zeg ik. Bill knikt en staat ook op. Ik loop voorop terug naar de living. Ik kijk naar Tom die me lachend aan kijkt. Waarschijnlijk lacht hij me nu uit. En hij weet niet eens waarover het gaat. Ik kijk hem met een vernietigende blik aan. Haah, daar zie, daar is onze huilenbalk. Een echte émo dus! Snijd jij je zelf ook? Ja, waarschijnlijk wel! Alle emos doen dat toch, nieuwaar? grijnst Tom dan. Tom! sist Bill. Tom, weet jij wat je bent? Een dikke klootzak, die denkt dat hij hét is! Die zichzelf beter vind dan anderen! Ãâ°n je bent een sexmaniak die geen gevoelens heeft! Roep ik woedend. Ik loop naar hem toe en geef hem een harde bitchklap. Toms mond zakt open. Hij kijkt me furieus aan. Dit is de dríºppel! Hij springt op en begint aan mijn haren te treken. Ik stamp en sla er op los. Ik gil, Tom schreeuwd. Tóóm!!!! roept Bill luid. Ashley! Laat Tom los! schreeuwd Georg. Bill en Georg proberen tussen ons in te komen. Maar echt lukken doet dat toch niet. Na veel moeite krijgens ze ons dan toch uit elkaar gehaald. Ik haat je! sist Tom. Ooh, dat is nu eens jammer, zeg! antwoord ik met een arrogante glimlach. Ik leg mijn haar terug tegoei en voeg er dan aan toe. Maar í­k haat jou nog veel harder! Ik draai me om en loop naar de voordeur. Ik open hem en smijt hem met een knal achter me dicht.



'Worden Ashley en Tom ooit vrienden?'


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 28 okt 2009 - 17:08:
Sorry dat ik op het vorige deel niet heb gereageerd
Maar ik kon niet inloggen met mijn mobiel -.-
En het is een heel leuk stuk
en de vorige ook
en je moet doooor<3