Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The SnakeBoy[Bill] » Chapter Four

The SnakeBoy[Bill]

28 okt 2009 - 18:42

353

0

114



Chapter Four

Zwetend ligt Bill op de bank terwijl Tom binnenkomt. “Is het gelukt”¯ vraagt Tom. Bill knikt opgelucht. “Kom we gaan wat eten”¯ zegt Tom terwijl hij met zijn hoofd richting de keuken wijst. Bill knikt en staat op. Moeizaam loopt Bill zijn broer achterna. Bij de keuken aangekomen gaan de jongens stil aan tafel zitten. Rustig eten ze hun ontbijt op, beide hebben ze geen zin om te praten. Ze zijn nog veel te moe van de transformatie. Vanavond is er weer discotheek beide jongens zijn natuurlijk van plan om te gaan. Het eten is gedaan beide jongens gaan lui op de bank tv kijken. Bill zapt de hele tijd terwijl Tom geïrriteerd kijkt naar het beeldscherm waar de zenders voorbij flitsen terwijl zijn broertje verveeld staat te zappen. “Bill hou nu eens op met zappen”¯ bromt Tom opeens. “Kan ik er wat aan doen dat er niks op tv is”¯ bromt Bill terug. Beide kijken ze elkaar boos aan. Boos pakt Tom de afstandbediening van Bill. Af die hem op zijn beurt weer afpakt van Tom. “Ik ben de baas over de tv”¯ bromt Bill. Het loopt uit toch een klein gevecht om de afstandsbediening die nu ergens onder de bank ligt. Beide jongens lopen kwaad weg naar hun kamer. Bill zijn make-up zit nu helemaal op zijn gezicht en Tom heeft schrammen van Bill’s nagels in zijn armen en bij beide zit hun kleding niet goed. Boos begint Bill zijn make-up voorzichtig van zijn gezicht eraf te halen. Als dat gedaan is trekt hij andere kleding aan. Tom doet ook andere kleding aan. Gelukkig hebben ze allebei een eigen badkamer. Dus er komt geen andere ruzie uit voort omdat ze dan maar 1 badkamer hebben die ze moeten delen. Allebei rommelen ze in hun kast op zoek naar nieuwe kleding als ze allebei wat gevonden hebben trekken ze het aan. Tom gaat op zijn bed zitten en kijkt verder tv op zijn kamer. Terwijl Bill zijn make-up rustig er opnieuw er op aan het doen is. Als Bill klaar is bekijkt hij zichzelf in de spiegel. “Perfect”¯ zegt Bill tegen zichzelf.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.