Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The SnakeBoy » Chapter Two

The SnakeBoy

28 okt 2009 - 18:44

440

0

115



Chapter Two

Nog nooit had Seth deze kriebels zo erg gevoeld ook al kent hij haar pas net hij vindt haar nu al leuk. Hij bedenkt zich of hij aan haar zal vragen of hij haar naar huis mag brengen. Hij besluit het toch maar te vragen. “Mag ik je naar huis brengen”¯ vraagt Seth zachtjes. Het meisje knikt weer. “Mijn naam is trouwens Seth”¯ zegt Seth terwijl hij zijn hand naar haar steekt. “Ik ben Kim Destin”¯ zegt het meisje die Kim blijkt te heten. Ook zij steekt haar hand uit en pakt die van Seth vast en ze schudden elkaar de hand. Beide staan ze op. Rustig loopt Seth met haar mee naar haar huis. Onderweg kijkt Kim nog wel schuw om haar heen wat totaal niet nodig is vindt Seth. Hij kan ze wel aan. Bij haar huis aangekomen stopt Kim met lopen. En kijkt hem aan. “We kennen elkaar pas net maar uhm kunnen we misschien elkaar wat beter leren kennen”¯ vraagt Kim zachtjes. Seth knikt. “Lijkt me wel leuk”¯zegt hij. Kim glimlacht. Weer borrelt een verliefd gevoel in de buik van Seth. “Mag ik misschien je nummer”¯ vraagt Seth zachtjes. Kim knikt en zoekt in haar zakken naar papier en een pen. Maar helaas vindt ze niks in haar zakken. Seth grijnst en pakt een papiertje. “Hier”¯ zegt Seth terwijl hij het papiertje en pen overhandigd aan Kim. Snel schrijft zij haar nummer op het papiertje. Daarna overhandigd ze het papiertje en pen weer aan Seth die het in zijn zak stopt. Kim draait zich om en steekt de sleutel in de sleutelgat en draait de sleutel om. Met een zachte klik gaat de deur van het slot af. De klinker doet Kim naar beneden en opent de deur. Met gedag gezegd te hebben sluit ze de deur achter zich. Seth loopt met een goed gevoel in zijn buik naar zijn huis. Nog steeds waait die koude wind. Dit keer bezorgt hij bij Seth koude rillingen. Weer trekt Seth zijn vest dicht zodat hij het iets warmer krijgt. Eindelijk is hij bij zijn huis aangekomen. Snel haalt hij hem van het slot af en hij gaat naar binnen en draait hem weer op het slot. Snel loopt hij naar zijn kamer. Hij gaat op de vensterbank zitten zodat hij naar buiten kan kijken. Na een tijdje wordt het beeld verpest door de regen die zachtjes tegen het raam aan tikt. De regen tikt steeds harder tegen het raam aan. Seth’s gedachtes flitsen even terug naar dat ongeval van daarnet. Waarom ben ik nu al op haar verliefd hoe kan dat ik ken haar pas net denkt hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.