Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The SnakeBoy » Chapter Three

The SnakeBoy

28 okt 2009 - 18:45

431

0

151



Chapter Three

Over veel dingen valt niet over na te denken want hij kent haar pas net. Seth zucht eens het leven is niet makkelijk vooral niet in de liefde. Terwijl Seth diep in gedachtes verzonken is komt Axel thuis met een scharrel. Meteen gaat Axel met zijn scharrel naar zijn kamer. Luid gekreun is er te horen uit Axel’s kamer maar Seth hoort het niet. Na een tijdje is het stil. Het meisje vertrekt in kleding naar huis. Net op het moment dat ze uit het zicht verdwijnt ziet Seth haar weg lopen. Weer een one night stand van Axel. “Hoe lang zit jij daar al”¯ vraagt Axel. Geschrokken draait Seth zich om en kijkt Axel aan. “Ik heb geen flauw idee”¯ zegt Seth. Axel knikt zachtjes met zijn hoofd. En loopt weg uit de kamer van Seth. Seth staat op en loopt naar zijn bed toe en gaat er op liggen. Met zijn handen onder zijn hoofd staart hij naar het plafon. Tientallen minuten verstrijken. Seth valt rustig in een diepe slaap. Uren verstrijken totdat Seth in een slang veranderd wat soms ’s nacht gebeurt. Seth op zich voelt er niks van. Weer verstrijken er uren zonder dat Seth wakker word en het door heeft dat hij in zijn slangenvorm is. Axel daarin tegen heeft het wel door dat hij een kat is en is dankzij de transformatie wakker geworden. Want hij maakt een andere transformatie door dan Seth. Het jammeren aan zijn slangenvorm is dat hij geen armen en geen benen heeft. Als de morgen is aan gebroken zijn Seth en Axel nog steeds in hun vorm. Slaperig doet Seth zijn ogen open niet wetend dat hij in zijn slangenvorm is. Seth probeert recht over eind te zitten wat totaal niet gaat door zijn slangen lichaam. Hij merkt het en zucht. “Niet weer h锯 zucht hij. Zuchtend probeert Seth terug te veranderen in een mens maar helaas na een kwartiertje proberen is hij het zat en kronkelt van het bed af. Gelukkig stond zijn deur op een kier vannacht dus Seth kon er zo door heen. Nog steeds is Seth erg voorzichtig als hij in deze vorm is dus hij gaat ook voorzichtig van de trap af. Als Seth eindelijk de keuken heeft bereikt ziet hij Axel al op het aanrecht zitten als een kat. Die is dus ook nog niet terug veranderd denkt Seth. De broers zeggen elkaar niks. Maar er wordt wel een blik tussen elkaar gewisseld. Seth kronkelt naar de bank en gaat er op liggen. En probeer weer terug te veranderen en dit keer met succes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.