Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The SnakeBoy » Chapter Four

The SnakeBoy

28 okt 2009 - 18:45

320

0

108



Chapter Four

Zwetend ligt Seth op de bank terwijl Axel binnenkomt. “Is het gelukt”¯ vraagt Axel. Seth knikt opgelucht. “Kom we gaan wat eten”¯ zegt Axel terwijl hij met zijn hoofd richting de keuken wijst. Seth knikt en staat op. Moeizaam loopt Seth zijn broer achterna. Bij de keuken aangekomen gaan de jongens stil aan tafel zitten. Rustig eten ze hun ontbijt op, beide hebben ze geen zin om te praten. Ze zijn nog veel te moe van de transformatie. Vanavond is er weer discotheek beide jongens zijn natuurlijk van plan om te gaan. Het eten is gedaan beide jongens gaan lui op de bank tv kijken. Seth zapt de hele tijd terwijl Axel geïrriteerd kijkt naar het beeldscherm waar de zenders voorbij flitsen terwijl zijn broertje verveeld staat te zappen. “Seth hou nu eens op met zappen”¯ bromt Axel opeens. “Kan ik er wat aan doen dat er niks op tv is”¯ bromt Seth terug. Beide kijken ze elkaar boos aan. Boos pakt Seth de afstandbediening van Seth. Af die hem op zijn beurt weer afpakt van Axel. “Ik ben de baas over de tv”¯ bromt Seth. Het loopt uit toch een klein gevecht om de afstandsbediening die nu ergens onder de bank ligt. Beide jongens lopen kwaad weg naar hun kamer. Axel zijn haar zit helemaal door de war en Axel heeft blauwe plekken van Seth’s handafdruk in zijn armen en bij beide zit hun kleding niet goed. Als dat gedaan is trekt hij andere kleding aan. Axel doet ook andere kleding aan. Gelukkig hebben ze allebei een eigen badkamer. Dus er komt geen andere ruzie uit voort omdat ze dan maar 1 badkamer hebben die ze moeten delen. Allebei rommelen ze in hun kast op zoek naar nieuwe kleding als ze allebei wat gevonden hebben trekken ze het aan. Axel gaat op zijn bed zitten en kijkt verder tv op zijn kamer. Terwijl Seth zijn haar weer goed doet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.