Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 7

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

28 okt 2009 - 20:56

454

8

407



Deel 7

Ik gebruik het woord 'Geniaal' te veel hier in vind ik 8'D

Faith [POV]:
Mijn dag was erg geslaagd. Ik sprong op Tom zijn rug. “hup paardje”¯ gilde ik lachend. Tom liep -of toch iets dat er op moest lijken- Ik lachte. “grapjas”¯ gierde ik. We kwamen weer aan bij het weeshuis. “Tijd voor het avondeten”¯ zei Bill. Hij keek als iedereen er was. Ik ging van Tom zijn rug af en huppelde de eetzaal in. Ik schoof aan tafel. We aten Chinees. En we zitten in Japan, dat is niet echt logisch als je het mij vraagt.

Bill [POV]:
Faith is iets speciaals voor me. Ze is net mijn kleine zusje. Alle kinderen zijn hier anders, maar zij springt er op een of andere manier echt uit. Ze interesseert me diep. En ze is geniaal voor een meisje van 9 jaar. Ik dacht even na. Ik zou haar graag willen adopteren, maar dat gaat moeilijk. Ik vind wel dat ze geniaal omgaat met Tom. Ze zegt ook meteen wat ze denkt over zijn gedrag tegen over meisjes. De meeste kinderen gingen vroeg slapen. Enkel Faith en Tom zaten nog te gamen. “Whiiiii ik ben gewonne”¯ lachte Faith. “wacht maar”¯ zei Tom. Ik keek grijnzend toe. Ze speelde nog een spelletje. En weer won Faith. “Whahaha kheb je ingemaakt”¯ lachte Faith. Ik lachte. “Ja Tom, ingemaakt door een meisje van 9, hoe voel je je nu?”¯ vroeg ik plagend. Tom bromde wat. “Alsof jij het beter kan”¯ grijnsde Tom vals. “Altijd”¯ zei ik met een grijns. We deden singstar. En we eindigde met een gelijke score. “dat doen jullie expres”¯ zei Tom. “Hoe zouden we dat moeten doen dan?”¯ vroeg Faith die nu voor Tom stond. Ze hield haar hoofd schuin en keek hem doordringend aan. “nu wij”¯ lachte ze en stopte een micro in Tom zijn handen. “NEE”¯ protesteerde hij. “Wel, bitte, voor mij”¯ vroeg Faith. Ze keek hem heel zielig aan. “Zoiets kan je toch niet weigeren”¯ zei ik. “Oke dan, 1 keer”¯ zei Tom. “jaaj”¯ zei Faith blij. Ik gniffelde. “Succes”¯ zei ik plagend. Tom kneep in mijn arm. “Hou je kom man”¯ zei hij. Ik grijnsde breed. Hij gaf me een licht tikje tegen mijn kop. Tom en Faith begonnen te zingen. Ze klonken erg goed samen. Ik nam een 3e micro en begon ook mee te zingen. Stiekem nam ik het op met mijn gsm. Ik wilde het straks op mijn gemak nog eens beluisteren. “En nu maar gaan slapen”¯ zei ik tegen Faith toen het liedje gedaan was. “oke”¯ zei ze. Ze liep de kamer uit. “ze is vermoeiend!”¯ zei Tom klagend. Ik lachte. “Ze is gewoon geniaal”¯ grijnsde ik. Tom lachte. “Kom we gaan ook slapen”¯ zei Tom “anders kan ik haar morgen niet aan”¯ Ik lachte. “doe dat”¯ grijnsde ik.


Reacties:

1 2

JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 24 sep 2010 - 20:16:
"We aten Chinees. En we zitten in Japan, dat is niet echt logisch als je het mij vraagt. "
Dat is geniaal.


DODOTosca
DODOTosca zei op 31 okt 2009 - 9:38:
Verder


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 29 okt 2009 - 18:47:
Verder<3 echt geniaal


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 29 okt 2009 - 18:37:
ooh, dit is zoooo een leuk verhaaltje!!!

snel verder!!!


VampireFangs zei op 29 okt 2009 - 13:48:
Je hebt "geniaal" helemaal niet vaak gebruikt.
Geniaal is gewoon geniaal XD
Snap jij dat?o_o
Verder <3