Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lockt on Bill is the same thing as going dead... » this is the easy Life, you just don't know whats gonna happend

Lockt on Bill is the same thing as going dead...

29 sep 2008 - 22:10

373

0

238



this is the easy Life, you just don't know whats gonna happend

alweer een saaie dag op school. huppels die julie uitschelden dat julie je zelf maar moeten gaan snijden. ''EMO" roepen ze naar ons. aleen vergeten ze dat ene belangrijde woordje er voor. 'Positive' ik ben een Positive Emo. Laira word er ook helemaal gek van. aleen zij kan er wat beter tegen als ik. alle mensen die ons vies aan kijken als we langs lopen, egt iedereen die dat doet, in 6 woorden:

Ziek, Gek, Gevoelloos, Onbegrijplijk, Onnormaal, Gestoord, Krankzinnig!

had ik Gevoelloss al genoemt?


gelukkig is Bill er nog om me op te vrolijken. elke keer als het pauze is kan ik van zijn prachtige stem genieten. elke keer als ik mijn agenda open sla stat het vol met foto's van zijn knappe koppie. ach........ooit op een dag......nooit op een dag...........whatever zolang ik bill hbe ben ik gelukkig. owja en Laira natuurlijk whoeps.... als we aan gefietst komen bij de school poort om naar huis te gaan, wil niemand ons er langs laten.na een beetje doordrammen en een waarschuwing van een leerkracht die langs liep komen we er net nog zonder kleerscheuren vanaf. ''Lai heb jij nog wat te doen vanaaf?'' ''sorry maar ik hbe mijn moeder beloofd dat ik op mijn zussjes zou passen..'' ''oke maakt niet uit, als het goed is spreek uik je nog wel via de telefoon of msn!'' ''ja is goed ik ga hier af! doei Ay!!'' ''doei Laira!!" niet een heel klein stukje verder is joun huis in zicht en waneer je in de tuin komt zie je gelijk je kat Billy aan gewandeld. ja noem me gek maar het geeft me een goed gevoel om Bill zo te vertroetellen en te verzorgen. ik gaat naar binnen schop me schoenen uit, en pleur me jas aan de kapstok. dan pak ik een glas drinken en vertrek ik naar boven. ik verveel me al goew en besluit dan maar tv te gaan kijken. ik ga uit me dak als ik de top 10 van TH er op zie komen en begin helemaal op me bed te springen.




TROUGH THE MONSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN!!!!!!!!!
*klop* *klop* de deur gaat open en net waneer ik met mijn deo fles in mn hand zit op het bed op mijn knieen lig, moet mijn moeder binnen komen.

''er is......"



Wordt vervolgd


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.