Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » tommie zijn kut leven tc » tommie zijn kut leven . bill pov tc

tommie zijn kut leven tc

29 okt 2009 - 20:15

1687

0

197



tommie zijn kut leven . bill pov tc

dit is dus het soort vervolg nou eigelijk niet wanttis zelfde tijd ongeveer en gewoon billpov . lees eerst tommie zijn kut leven .

bill pov : ik maak me al een paar dagen zorgen om tom . hij is zo stil en afwezig iedreen maakt zich zorgen ovr tom . maar hij wilt het niet zeggen . opeens klopter iemand op mijn kamer . .
T: bill ?
b: ja tom kom maar binnen .
T : hey euh ik moet je iets zeggen .
B: zeg maar .
ondertussen zit tom naast me op mijn bed zijn handen trillen . ik vraag wat er is .
Tik ben verliefd op je .
B: WAT ?
T: ik ben verliefd op je
B: vuile homo uit men kamer !!
ik heb tom gewoon geslaan ik weet niet hoeikdar kon doen . tom valt op de grond en begint te wenen . mam hoord het en komt naar boven .
S: wat is er ?
B: tom is verliefd op me!!
S: billy toch dat zal wel niet waar zijn . tom maakt vast een grapje toch tom ?
T: neen ik hou echt van hem!
B: zie je !! het is een vuile vieze homo!!
S: tom!! vergeet dat meer zet het rap uit je hoofd ! naar je kamer en ik wil je de rest van de dag iet meer zien !


ik hoor tom naar benden gaan en tegen gorden praten dan hoor ik tom roepen en de deur hard dicht slaan .
mam en ik lopen naar benden om te vragen wat er gebeurd is en gorden verteld dat tom weggelopen is .
B: ik ga hem zoeken .
S: ja kom wij allemaal.
G: simon anders blijf jij thuis voor als ie weerkomt en dan gaan ik en bill zoeken goed ?
S: ja oke .

ik heb uren rond gerend tom zijn naam roepend maar ik heb hem niet gevonden ik ben thuis aangekomen en dan gaat mijn gsm opeens . een bericht vantom rap ga ik naar binnen en doe het open .
bill ik wil niets meer te maken hebben met jullie ik ben alles gewoon beu zoek me niet oke ! dag je broertje tom .
S: neen dat kan toch niet . BEL HEM .
B: gaat niet dit nummer en zijn eigen nummer bestaan niet meer . mam ik denk niet dat tom is weggelopen zo is ie niet .
G: weten we bill ik ga nu de politie bellen .
S: goed . bill ga naar boven even slapen
B. maar mam!
S: bill alsjeblieft .
B: oke dan .


een week verder :
B: we hebben tom nog steeds niet gevonden . de politie heeft zijn singalement over heel de wereld versprijd maar er is nog geen reactie op gekomen . ik hoop echt dat we tom snel vinden . ik bn er achter gekomen dat ik eigelijk ook verliefd op tom ben . altijdal was maar ik wou het niet toegeven . ik ben dom geweest gewoon omdat ik bang was voor wat er zou gebeuren moest ik het hem eerlijk geezegt hebben dat ik ook op hem was . en nu is er nog iets veel ergers gebeurd dan wat ikme had kunnen in beelden .


een maand later
tom is nog steeds spoorloos en de fans van ons groepje willen optredens enzo volgens het managment . we zouden niet meer kunnen wachten de fans begrijpen het maar tot op een zeker punt . dus eigelijk bedoelen ze als het te lang duurd vallende wanebee fans af en blijven alleen de echte fans trouw . ze hebben besloten dat we op tour gaan met een vervanger . zodra tom terug komt gaat hij weg hij noemt kevin en zal nooit op een cd staan , of een poster ofzo hij is gewoon een aanhangsel . ik wou niet mee gaan en wil het nog steeds niet en georg en gustav ook niet trouwens maar we hebben geen keuze . we staan onder contract en we kunnen er niet onder uit m. ik ga langzaam aan kapot aan het fijt dat ik tom mis . mijn broer waar ben je ?

een jaar later :
iederedag mis ik tom meer en meer maar de crew geeft me zoveel schmink enzo dat je bijna niet kunt zien hoe erg ik er int echt uit zie bijna een lijk zou je kunnen zeggen. met tokio hotel gaat het spijtig genoeg goed terwijl ik alleen maar naar mama wil en tom vinden we gaan op tournee door heel europa ik wil dit niet tom hoorter bij te zijn niet kevin ! ik haat die gast zo erg hij zit de hele tijd te zagen waarom hij niet op de posters enzo mag want volgens hemm is tom toch al lang dood hij wil ook niet dat tomterug komt want dan moet hij weg . maar ik weet dat tom niet dood is want als dat zo was zou ik ook dood zijn .

een jaar later :
we komen juist terug van tournee in amerika . ik haate deze tour zo erg . iedereen heeft de hoop opgegeven om tomooit og te vinden dood of levend . maar ik heb ervoor gezorgd dat kevin niet officieel zijn plaats inneemt wat die veel te erg wilt . andie de beste vriend van tom en mij gaat mee op tournee . hij is het einige samen mat mam , gorden gus en georg en mijn grotouders die me levend houden iet de fans niets . ik begin zelf te tewijfelen of tom nog leeft


2maand later ;
na een veel te korte pauze zijn we weer aan het touren in europa spanje om precies te zijn op dit moment . ik zit in men hotel kamer als mama belt
B: hey mam
M: bill je moet terug komen ze hebben tom gevonden .
B: wwat ? meen je dat ik kom meteen af .
M: ik wacht op je gorden is al naar amerika waar tom ook is .


B: david ik ga naar huis ze hebben tom gevonden !
D: meen je dat ?
B: neen ik zeg het gewoon maar .
D: oke vanavon dna dit concert vertrekken we .
B; wat ik wil nu vertrekken .
D: bill ik beloof dat we vanavond nog vertrekken .
B: oke dan .
Geo: wat is er ?
B: zze hebben tom gevonden
GUs: wat meen je dat .
B: ja .
Geo : waar wachten we dan nog op ? kom we gaan .
K : wie zegt dat die nog leeft ?
B: ik en pak jij je bieze maar slaut !
Geo: ja dagdag


in duitsland :
mam waar is tom ?
M: in amerika we vertrekken vandaag ik jij , oma opa , georg , gustav en andie .
Geo : mogen wij ook mee ?
M : ja .



in amerika :
G: lieverd .
B: hoe is het met tom ?
G: euh ja kom dan gaan we naar het hotel en daarz eg ik het wel .
M: wat is er dan ?
G: zeg ik in het hotel .

HOTEL ;
G: wel tom is ontvoerd geweesten al die tijd verkracht . hij moest ineen zaak werken en vrijen met iedereen die ze zeiden ook fims maken en strippen . maar hij is heel bang en boos hij wil hier blijven hij heeft ons de schuld van wat er gebeurd is .
M: neen toch men arme jongen
B: toch wil ik hem zien !!
G: oke dan gaan we wel naar het ziekenhuis .


in het ziekenhuis :
ik zit bij tom aan zijn bed te praten tegen hem . hij negeert me totaal maar ik ben al blij dat ik in zijn buurt ben . hij komt wel gewoon meee met ons naar duitsland . we weten ook dat die een dochtertje heeft vicky en 2 zoontjes billie en tommie . het zijn 3 lieve schatten en vicky wil de hele tijd bij tom zijn billie en tommie oook eigelijk als ze niet slapen .
B: tom ik hou van je altijd al gedaan maar ik was bang om het toe te geven . het spijt me zo .
T: bill niet huilen .
B : waarom jij haat me !
T : niet waar ik ben gewoon nou ja .
B; ik begrijp het .
T: waaromheb je me zo snel vervangen bij th ? betekende ik dan echt zo weinig voor jullie ?
B ; wat !! neen tom ik wou niet en georg en gustav ook niet we wouden niet meer vereder gaan zonder jou en we wouden ook direct met gorden naar hier komen maar het ging niet we zitten onder contract . we hebben echt alles geprobeert mama heeft er een advocaat opgezet en alles . maarwe hebben er wel kunnen voor zorgen dat kevin nooit op een cd kwam maar altijd jou naam en op een poster enzo ook nooit maar altijd jou naam .
T: meen je dat ?
B; ja .



thuis :
tom zit weer in th en kevin is verleden tijd . de paparazie laten tom geen 2 minuten met rust als die buiten komt . alles is geeregeld van de rechtzaak enzo .
mama staat achter het feit dat ik van tom hou en hij van mij ze heeft het aan tom ook verteld gorden en al onze vrienden en familie weten het ook en staan er ook achter .
vandaag ga ik tom vragen ommijn vriendje te zijn .
B: tom ?
T: ja ?
B: weet je nog wat je zei voor je ontvoerd werd ?
T: ja.
B: ik was geschokt en wou niet toegeven dat ik ook van jou hou .
T: meen je dat ?
B: ja! altijd al gedaan gewoon te laf om het toe tegeven .
T: ik hou ook nog van jou ook altijd gedaa n hoeveel ik je ook haatte .
B: ik snap als jeniet wilt maar ik ga t toch vragen . wil je men vriendje zijn ?
T: jaa!!!!!!

vanaf toe was alles zo goed al het maar kon tom is nog altijd bang van mannen en vrouwen die die niet kent maar voor de rest is alles in orde we wonen samen met billie tommie en vicky naast mam . we hebben een hond die tom heel erg beschermd niemand mag in tom zijn buurt komen of fang staat er tussen .
het is wel al 3 jaar geleden maar toch vragen ze er nog naar op intervieuws maar we antwoorden er nooit op . tom moet het weten of ie het ooit helemaal wil zeggen . vandaag hebben ik en tom juist 3 jaar verkering en ik denk dat ik hem ten huwelijk ga vragen ook al mag het niet wettelijk maar gewoon iets onder ons. met th gaat alles trouwens ook goed beter dan toen kevin erbij zat want echt vergeleken met tom kon die niet spelen .
nou dit was mijn verhaal van detijd dat tomweg was . ik moet maar eens gaan want tom zit te wachten dag x


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.