Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *42*

Rules are made to be broken [TH]

30 okt 2009 - 7:19

233

0

148



Rules are made to be broken [TH] *42*

Sorry dat het wat langer duurde, en dat hij zo kort is, maar de volgende is langer. I promise.

Zuchtend rek ik me uit. De klok verteld me dat het net twaalf uur is. Bill slaapt nog. Hij ziet er best wel lief uit zo. Zijn zwarte haren die slap langs zijn gezicht hangen, hoe hij rustig in en uitademd, waarbij zijn borstkas geruisloos op een neer gaat. Ik sla de dekens van me af en loop naar de badkamer. Ik trek de deur open en daar staat Tom, met een handdoek om zijn middel geslagen. 'Sorry' mompel ik met een knalrood hoofd en sla de deur weer dicht. Fijn dat ik dat ook weer mocht zien. Zo kwam ik toch ook nooit over mijn gevoelens voor hem heen, als ik naar zijn perfecte lichaam ging staren? Na een kleine tien minuten is Tom klaar en haast ik me snel de badkamer in. De douchekraan draai ik alvast open, en mijn kleren gooi ik in de wasmand. Onder de douche laat ik de warme stralen over mijn lichaam glijden. Zo'n douche was heerlijk na mijn nachtelijke zwempartij. Ik draai de douche nog iets warmer, waardoor mijn huid een beetje rood staat. 'Ben je bijna klaar?' hoor ik Bill roepen. Ik draai de douche uit en droog me af. Met een handdoek om me heen geslagen doe ik de deur open. 'Gaat u gang' zeg ik grijnzend. Bill geeft me een zoen op mijn kruin en stapt langs me heen de badkamer in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.