Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *43*

Rules are made to be broken [TH]

30 okt 2009 - 7:23

480

1

179



Rules are made to be broken [TH] *43*

Hier is hij,

Beneden hoor ik Tom met Clemence praten. Eigenlijk eerder schreeuwen. Achter de deur blijf ik staan en probeer te verstaan waar ze over ruziën. Jezus man, Clemence krijst het hele huis bij elkaar. De deur wordt voor mijn neus opengerukt en ik zie twee grote boze ogen me aankijken. Clemence duwt me aan de kant ,waardoor ik tegen de kachel aanval, en loopt kwaad naar de voordeur, die met een klap achter haar dichtvalt. Ik voel even aan mijn hoofd ter controlering.Een klein straaltje bloed plakt aan mijn handen. 'Verdomme, ik doe dat wijf nog eens wat' mompel ik. Tom komt aangerend en helpt me overeind. 'Wat heb jij nou weer gedaan?' vraagt hij verbaasd. 'Ik? Wrong, Clemence.' antwoord ik droog. 'Hoe erg ze je ook haat, zoiets zou ze nooit doen!' zegt Tom kwaad. 'Denk je dat ik mezelf tegen die kachel aanram?!' schreeuw ik terug. Kwaad sta ik op en loop langs Tom richting de keuken. Bill komt aangelopen en kijkt raar van Tom naar mij. 'Heeft hij...?' begint Bill, als hij de wond op mijn hoofd ziet. 'Nee' antwoord ik kortaf en loop naar boven met een ijszak tegen mijn hoofd gedrukt voor het bonkende gevoel. Misschien moet ik maar terug naar Nederland gaan. Daar zitten tenslotte alle mensen om wie ik geef. Zonder verder te aarzelen prop ik voor de tweede keer al m'n spullen in mijn tas en slinger die over mijn schouder. Beneden zitten Tom en Bill in de kamer tv te kijken. Zal ik zeggen dat ik wegga, of ze er zelf achter laten komen? Dat laatste was tenslotte wel een stuk makkelijker.. Dat gaf geen gedoe. Ik kon natuurlijk ook zeggen dat ik voor een paar dagen naar Nederland ging, dat zou geen argwaan wekken. Bill begreep het vast wel als ik m'n vrienden op wou zoeken. Twijfelend steek ik mijn hoofd om de deur. De tweeling zit ingespannen naar de tv te kijken. Er is een of ander ding op MTV of zoiets. 'Bill?' ik noemde expres Tom zijn naam niet, alsof het hem kon schelen waar ik uithing, Clemence gaat hem maar gezelschap houden, al weet ik niet of die nog terug komt nadat ze kwaad weg was gegaan. Bill mompelt wat terug. 'Ik ga een paar dagen naar Nederland, vrienden opzoeken enzo.' zeg ik zo neutraal mogelijk. Bill kijkt me onderzoekend aan. 'Moet ik je naar het station brengen?' vraagt hij. 'Nee, lopen zal me goed doen' antwoord ik en verlaat de kamer. Nu maar hopen dat ze niks door hadden en me gewoon mijn gang lieten gaan. Uit mijn zak haal ik m'n gsm en stuur een smsje naar Yuuki dat ik naar Nederland kom, en of ze me op wilt halen bij het station. Er komt gelijk een smsje terug dat ze er zal staan. Vol goede moed stap ik de deur uit en loop richting station.


Reacties:


adelain
adelain zei op 30 okt 2009 - 7:33:
ze gaat weer nr haar vrienden terug zal dr vas goeddoen.

en nu liefteren!!!!