Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » R is for Retarded

You're my obsession.

30 okt 2009 - 14:49

395

4

323



R is for Retarded

Ik plof naast mijn leuke vriendje neer en staar hem lachend aan."Wat nou?"."Niks".Ik loop weer weg en ga naar de keuken.Ik heb namelijk een geniaal plan.Ik pak de 3 repen chocolade die Strify laatst heeft gekocht en doe ze in een pan.De pan zet ik op het vuur en wacht tot de chocolade gesmolten is.Met een evil-lach loop ik terug naar de woonkamer waar Strify nog steeds nors naar de tv kijkt.Ik sluip achter hem langs en zet het pannetje voorzichtig op de grond.Ik trek Strify's shirt over zijn hoofd en hij kijkt me vragend aan.Ik plaats kusjes in zijn nek en zie dat hij zijn ogen sluit.Tijd voor mijn plan.Ik pak het pannetje van de grond en giet het over zijn borst heen."OH MY GOD,wat doe je!".Ik gooi het pannetje ergens de gang in en ga op Strify's schoot zitten."Nou ik dacht,jij kunt wel wat fun gebruiken" zeg ik met een sneaky lach en een ontdeugende blik.Langzaam lik ik de chocolade van zijn borst af en ga steeds verder naar beneden.Er ontsnapt een kreun uit zijn mond.Lachend kijk ik hem aan."Je wilt me hé?".Ik lik nog verder naar beneden en voel dat Strify opgewonden raakt.Het boeit me nu geen ene flikker meer of ik nog maagd ben of niet,ik wil hem nu!.Ik lik de laatste restjes chocolade van zijn ontblote bovenlijf af en druk mijn chocolade-lippen op de zijne.Ik duw mijn tong tegen zijn lippen en even lijkt hij te schrikken van mijn plotselinge uitbarsting,maar uiteindelijk doet hij net zo vrolijk mee.Hij plaatst zijn handen op mijn rug en gaat steeds verder naar beneden.Nu voel ook ik me eigen opgewonden worden.Ik stop de zoen en buig naar zijn oor."I totally want you" fluister ik geil."Hmm seks in de ochtend right?" zegt hij speels.Ik knik en Strify tilt me op naar zijn kamer.Eigenlijk komen we niet echt verder dan de gang want daar liggen we dan op de grond.Damn dat is waar ook,die vervloekte pan.Ik sta voorzichtig van Strify op en pak de pan van de grond."Kut pan,wat ga jij onze morgenseks verpesten" zeg ik geirriteerd.Ik hoor Strify grinnikken vanaf de grond en gooi snel het pannetje in de keuken."Okee remember nu moeten we niet in de keuken komen,anders vallen we weer" zegt hij lachend.Ik grinnik en trek hem omhoog."Waar waren we gebleven?"."Hmm wat dacht je van in mijn kamer ik bovenop jou"."Hmm klinkt goed".


Reacties:


xjeszell
xjeszell zei op 7 nov 2009 - 20:08:
hahahaha, hij is geweldig!
'"Kut pan,wat ga jij onze morgenseks verpeste''
Geniaaaal.
-sorry voor late reactiee


cocoloco
cocoloco zei op 30 okt 2009 - 23:55:
haha droog weiter bitte!!!!


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 30 okt 2009 - 20:37:
Ooeeewh ^^ Snel verder!

xxx<3


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 30 okt 2009 - 16:36:
oewhhiee snel snel snel verdre xoxo linsoo <3<3