Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Nightmares And Special Persons » Chapter 1

Nightmares And Special Persons

16 aug 2010 - 23:44

551

0

260



Chapter 1

Love is just a story,A fairytale,That we believe.

Mensen lopen op haar af,niet op een gewone snelheid,het lijkt sneller,veel sneller.Dreigend kijken ze haar aan.Schichtig kijken haar ogen naar zowat overal.Langzaam bewoog haar lichaam zich achteruit.Het lijkt nu of de monden van de mensen bebloed zijn.Lange tanden lijken te priemen over de bebloede lippen.Ze schoot wakker,bezweet en trillend.Weer een nachtmerrie, om nog meer te zeggen,dezelfde.Van waar ze dit haalde wist ze niet meer.Met een te snelle zwier viel ze uit bed op haar knieën.Een tijd bleef ze zo zitten, om zich daarna omhoog te hijsen en langzaam,strompelend naar de badkamer te gaan.Stevig zette ze haar handen op de rand van de wasbak,voor de spiegel.Haar hoofd die omlaag hangde ging omhoog om recht in de spiegel te kijken.Met een ruk ging haar hoofd opzij toen ze iets hoorde.De deur ging piepend open.Angst begon in haar ogen op te komen.Oef,het was haar moeder maar.'Lieverd wat doe je uit bed ?',vroeg ze op haar lieve zachte toon die altijd te vinden was.'Ik,ik had weer een nachtmerrie,het is niets,ik kwam alleen even mijn gezicht wat nat maken',zei ze op een iets wat schorre toon terug. Begrijpend knikte haar moeder.Wanneer haar moeder weg ging pakte ze een washandje en maakte haar gezicht wat nat.6.00 stond er op de klok.Nog even in bed kruipen om te slapen,een uurtje,niet langer.Al strompelend ging ze terug in haar bed liggen.Voor ze het wist was ze terug aan het slapen.De irritante piep van de wekker hoorde ze in haar hoofd.Bedwaasd deed ze haar ogen open en klopte de wekker van het nachtkastje af.Zuchtend keek ze een tijd lang naar het plafond.Als ze voelde dat ze goed wakker was, kwam ze uit bed en liep met snelle passen naar de badkamer.Snel kleedde ze zich uit en sprong de douche in.Eerst was het water wat koud maar al snel was het warm.Het water liep langs haar lichaam omlaag.Vluchtig zeepte ze haar lichaam in en waste haar haar.Iets kalmer spoelde ze zich af.Terwijl ze naar de spiegel stapte droogde ze zich af.Kort keek ze naar de klok,nog tijd genoeg,besloot ze.Op een rustig tempo ging ze met haar kam door haar haar.Een zwakke glimlach vormde haar lippen.Een glans zat in haar ogen die een speciale kleur hadden,groen,grijs met iets oranje achtig.Genoeg gestaard,weer met snelle passen liep ze naar haar kamer en trok iets uit de kast.Niet veel later was ze beneden aan het ontbijten.Nu pas kwamen haar moeder en vader naar beneden.'Ik ga mam,anders kom ik te laat op school',zei ze en voor haar ouders konden antwoorden was ze weg.Haar auto had moeite met starten,na een paar keer lukte het.Juist optijd was ze op school.Dit was haar 2de dag,de eerste dag werd ze al meteen lastig gevallen.Gisteren was het prachtig weer en nu kill en dan ook nog eens regenachtig.Gelukkig had ze het geluk dat ze de eerste dag al meteen vrienden had gemaakt.Meteen liep ze richting haar kluisje.'Yolien wacht stop', hoorde ze roepen.Even dacht ze na,Marjan,Lauren,Amy,wie was het.Rustig draaide ze zich om,Lauren blijkbaar.'Hee,Lauren.'Nog steeds was er een zwakke glimlach die haar lippen vormde.Een seconde lang werd ze afgeleid door een jongen die langs liep.'Lauren,wie was dat',zei ze zachtjes.'Hij ?Dat is Drew,de meest begeerlijke vrijgezel van de school.'Ze knikte eens.Eerlijk gezegd moest ze toegeven,hij was inderdaad wel knap.Samen liepen ze naar de les,maar hun wegen scheidde al snel omdat ze niet dezelfde les hadden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.